Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם שמתם לב אבל KSP לגמרי נהייתה מפלצת 

מחנות שמוכרת רק מוצרי מחשב הם הפכו להיות מין WALLMART-AMAZON קטן, רק חסרים רהיטים ואוכל 😅

 

בכל אופן, פעמיים הזמנתי מהם בחצי שנה האחרונה, בשני הפעמים המשלוח לקח בין שבועיים לשלושה!! ימי עסקים!!

השליחים לא תמיד מעדכנים ודיי הזויים. וכן KSP  קצת הפריטו משלוחים או ככה אני מבין. למה? כי אחרי שבועיים + קיבלתי הודעה שהמשלוח שלי מוכן לאספקה ורק אז עבר לשליחות ללקוח.

הזוי שאמזון מגיע אליי עד הבית תוך שבוע (כבר קרה לי תוך 3-4 ימים... משלוח חינם/רגיל) ופה מהארץ הם לא מסוגלים לספק תוך שבוע..

 

אם אתם מתכננים להזמין מהם, ממליץ לתכנן חודש מראש.

ואם חשבתם ללכת לאסוף בסניף , תתכוננו להמתנה של חצי שעה במקרה הטוב

 

  • מעניין 2
  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היה לי סיפור כזה לפני חודש - לקח למוצר שבוע להגיע לסניף שבמרחק קילומטר מהמחסן המרכזי, בשבוע הזה לא היה מעקב והמוצר הופיע לפתע יום אחרי שאשתי עשתה שערוריה בסניף.

 

מצד שני האיסוף לקח 5 דקות.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שמנו לב. כנראה הגיעו למסקנה שהתמקדות בעסקי ציוד מיחשוב ואלקטרוניקה לא רווחית מספיק.

אם אתה מזמין ציוד מיחשוב, תנסה את אייבורי. עד כה יש לי ניסיון טוב מאוד עם המשלוחים שלהם. או שכרגיל אתה תעדיף להשאר עם KSP בשביל לחסוך חצי לירה...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

פורסם (נערך)

יש סניף של KSP במרחק 5 דקות מהבית שלי, עם מגרש חניה עצום. אייבורי הרבה פחות נגיש לי. סיבה טובה לקנות שם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אין רלוונטיות לחנייה ליד ksp אם התור מתחיל מחוץ לסניף.

 

לפחות זה מה שקרה בכל הפעמים שהגעתי אחרי 17:00. פעם אחת התייאשתי והזמנתי אונליין, פעם אחרת נסעתי לאייבורי.

 

בכללי, ברגע שאני מבין שזה המצב הרגיל, אז אני "מסמן" את החנות ויודע לא להגיע לשם בפעמים הבאות.

 

כנ"ל לגבי קשת טעמים וטיב טעם- אין מה לחפש שם בין חמישי בערב לשבת בערב.

עריכה אחרונה על ידי method
  • אהבתי 1
פורסם

השבוע הזמנתי מ KSP מכונת פופקורן, באותו יום הגיע סמס שזה נמסר לשליח והמשלוח השיע הביתה למחרת.

פורסם (נערך)

זה ש-KSP הפכה למפלצת, זאת "אשמתה" של אמאזון -> הבעלים לקח החלטה עסקית להרחיב את תחום העיסוק מעבר לתחום של מיחשוב וזאת בכדי להילחם בהשפעה של מכירות האונליין, ובעיקר מאמאזון.

האם זה טוב לצרכן ?  כל אחד עושה את ההחלטות שלו.

נכון, יש לזה מחיר מבחינת נושא המשלוח.  יש מספר פיקים של לחץ במהלך השנה ובזמן זה הם לא עומדים בלחץ של ההזמנות.

מאידך, בל נשכח כי בגלל הסגרים שהיו השנה, הצרכן הישראלי עבר בבת-אחת מקניה בחנות לקניה אונליין, ואף אחד לא צפה את זה ולא היה מוכן לזה.  אז כן, עיכוב במשלוחים זה דבר צפוי.

לכן, ההשוואה לאמאזון איננה במקום - מלכתחילה אמאזון מבוססת על משלוחים, והיא מחזיקה מספר מרכזים לוגיסטיים כדי לבזר את הלחץ של המשלוחים (ולמרות זאת, לעיתים יש להם עיכובים. אתה מוזמן לקרוא את התוכן בקבוצה בטלגרם לגבי משלוח הנינג'ה והקשים).

 

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם
לפני שעה, arik100 כתב:

רק חסרים רהיטים ואוכל 

 

 

 

יש להם כבר כבר כל מיני מדפיות סיבית-מלמין וכסאות שנקל וחצי וכל מיני סלסלות רשת לתפו"א....

 

גם אני הזמנתי מהם פעמיים בחודשים האחרונים.

משלוח ראשון לרח להם מעל שבועיים, את השני הביאו אחרי יומיים.

 

העניין עם אייבורי, שהרבה פעמים אין להם פריטים די בסיסיים בציוד רשתות, למשל.

אז אין הרבה ברירות בימי קורונה אלא קספ.

פעם הייתי מזמין בפלונטר, אבל הם לא פחות בעייתיים במשלוחים.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לפני שבוע הזמנתי מהם מוצר ביום רביעי (בתוך בהלת שישי השחור) והוא הגיע ביום ראשון, 4 ימים אח"כ).
מצד שני, הזמנה אחת לפני לקחה בול את ה-14 ימים שהם מתחייבים אליהם באתר.

אציין שגם ההזמנה האחרונה מאמזון (ב-11/11) התעכבה כ-3 שבועות בין שלב ההזמנה ועד שעברה לשלב של משלוח והיא עדיין לא הגיעה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

KSP מעט לא אחידים בזמני המשלוח. מתוך 5-6 הזמנות שעשיתי מהם בתקופה האחרונה, חלק הגיעו תוך שבוע או פחות. חלק התעכבו למשך כל זמן ההתחייבות שהם נותנים (14 ימים אאל"ט), אך לא היו עיכובים בכלל - שזה כבר אחלה.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

משתדל לא להזמין מהם, אחרי שגם חיכיתי איזה שבוע, לא טרחו לייצר איתי קשר והשליח נסע לכתובת לא נכונה.

כן קונה בסניף הקרוב אלי אם צריך משהו בקטנה, ואין תור, אבל בכלליות אייבורי יותר טובים לדעתי - גם במשלוחים וגם ביחס בחנויות עצמן.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

KSP רק איסוף עצמי

הם ממש זריזים בזה

הבעיה שם כמו שאמרו זה התור

למי שדואג, גם ב 12 בצהריים יש תור ארוך

 

זה מאוד פשוט

בגלל שרוצים לשמור על מחירים נמוכים מתעקשים לעבוד עם 2 עובדים בחנות שצריכה 5-6 עובדים

הם פשוט אומרים "כל עוד המחירים שלנו הכי זולים בשוק תמיד יבואו אלינו"

 


×
×
  • תוכן חדש...