Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השירות שלהם תמיד היה מחורבן, גם לפני עשור כשהייתי בא באמצע היום לחנות שוממה כדי לקנות איזה סמיצ'יק שהיה להם בוודאות במלאי מתחת לדלפק, לא היה מצב לצאת משם תוך פחות מחצי שעה. תמיד היה צריך לחכות לאיזה זלמה שיואיל בטובו לחזור מהפסקת אוכל/סיגריה/שירותים או שסתם ירים את העיניים מהמחשב שלו ויתייחס אליי.

  • רעיון טוב! 1

חזיר דיזל

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני קונה שם לא מעט אבל תמיד מזמין דרך האתר ותור מראש אחרת אפשר להיתקע שם שעה-שעתיים.

 

ומסכים שהגיע הזמן שיגדילו את כמות הנציגים בסניפים, הם רשת ענקית ו2-3 נציגים בסניף זה כבר לא מספיק.

אולי באמת כדאי להם לייעד עמדה-שתיים למחשבים וסלולר בלבד ושאר העמדות למשלוחים ושאר הדברים.

 

עריכה אחרונה על ידי beastmode
פורסם

העובדים שלהם היו לא נחמדים גם כשיצא לי לקנות שם מחשב לפני 15 שנה או יותר. זו תרבות ארגונית וכנראה גם בחירה די מודעת.

אני משווה שוב לאייבורי: רמת המחירים די דומה, פריסה ארצית כמעט זהה. אבל ברוב המקרים שיצא לי להגיע לסניפים אשכרה קיבלתי יחס נורמלי. 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

הם לא הכי נמוכים, אבל יש מוצרים שהם נמוכין יותר בפערים משמעותיים.

במבצעים שלהם לפני שבועיים חיפשנו מחשב, והיה שם במבצע ב 5770 במקום 6500.

בדקתי גם באייבורי- וזה 5770 בלי מבצע ובלי נעליים (וכמובן שמאז המחיר באמת עלה ל 6500).

להבדיל, רכשנו שבוע שכבר כיריים אינדוקציה על השיש. הם היו זולים יותר ב 25% ממקומות אחרים שיכלתי להגיע אליהם ולרכוש את המוצר.

 

לגבי המבצעים שמתחדשים כל יום - אימצו את השיטות של בוקינג. ברגע שקולטים את זה באמת כבר לא מתרגשים מהנושא...

 

לגבי העובדים - מרמור וחוסר אכפתיות ברמות שלא ראיתי...

לפני איזה 3 חודשים הלכתי לקנות עכבר. החנות נסגרת ב 7 אבל היה עוד כמה אנשים אז הם קיבלנו אותם.

בשעה 19:01 הגיע לקוח שרצה לקנות לילד שלו שלט Xbox. המנהל בחנות התווכח איתו על זה שהוא איחר והוא לא יכול לספק לו את השלט (כשאני עןד בחנות ועוזרים לי). באותו הזמן של הוויכוח הוא היה יכול ללכת להביא לו את השלט, אבל הוא החליט לחנך אותו עכשיו.

אצלנו בחנות, כל עוד יש לקוחות לעולם לא סוגרים את החנות בפנים. כן רומזים שימהרו, אבל עדיין נותנים שירות למי שהגיע (אלא אם כל הדלתות כבר נעולות)

מסוג הדברים שמשגעים אותי ומאז אותו מקרה אני משתדל לקנות שם כמה שפחות, אלא אם כן הם משמעותית זולים יותר או הכי נגישים משאר האפשרויות שקיימות)

 

חשוב להיות צרכנים חכמים ולא לקנות בלי להשוות מחירים(שוב, לא הייתי משווה מחיר על כל מוצר ב 50 שקלים, אבל כן על 150)

עריכה אחרונה על ידי yaniv572
פורסם

כשאילת עוד היתה רלוונטית : הייתי מגיע בבוקר ולוקח מספר במכונה שהיתה בחנות. אנשים כבר יושבים בתור.
חוזר למלון מוציא את המשפחה למצפה התת ימי. בצהריים הייתי חוזר לחנות .
פעמיים הגיע תורי תוך כ 15 דקות.
פעמים שפספסתי : לא נורא. מזמין ליד הבית.
סוג של רולטה רוסית למרות שאסור הימורים באילת.

היתה פעם שנתלשו לי שני מספרים. כשקניתי נתתי את המספר השני סתם למישהו בתור. אתם לא מבינים איזה אושר על הפרצוף שלו.
הכי נורא זה אלה שמתלבטים שם איזה טלפון לקנות.

  • אהבתי 1
פורסם

צודק, יבגני. תודעת שירות לא קיימת.

קניתי אצלהם פה ושם במשך השנים האחרונות (בדרך כלל דברים קטנים) עד הפעם האחרונה לפני כשנתיים בסניף שלהם בפתח תקווה. סיפור עצוב, נדפק לי בשבת הקירור מים במחשב והמעבד הגיע ל 90 מעלות אז רצתי בהיסטרייה ביום ראשון לקנות משהו זמני לבנתיים. זו החנות היחידה שהייתה קרובה לעבודה והיה להם קירור פשוט של AC שהחלטתי לקחת (וזמנית להוריד את תדר השעון של המחשב בחזרה לסטוק).

הגעתי, מצאתי חנייה (בקושי) וחיכתי יותר מחצי שעה בתור עד שהם יגמרו את הטלפונים שלהם (וזאת אחרי שכבר הזמנתי אותו בבוקר וביקשתי שהכל יהיה ארוז ומוכן לשלם ולקחת!). שרפתי עוד לא מעט זמן עד שהם מצאו אותו ועפתי משם בחזרה לעבודה.

מרכיב בבית ובודק ונאדה... המאוורר לא מסתובב, בודק עם הפלוק ורואה נתק (מוצר שרק יצא מהקופסה!)

חוזר לשם, מספר מה קרה והם "לוקחים למעבדה לבדיקה" (?) חיכיתי שוב בעצבים לתוצאות ה"בדיקה" והם אומרים לי "הכל תקין". ביקשתי שיראו לי כי זה עובד אבל "אין כניסה למעבדה אלא לסגל מורשה". מנסה להסביר להם, מבקש אחד אחר זהה במקומו וכלום. אוקצור, שילמתי שוב 40 ש"ח (כן, זה כל המחיר ועל זה הם טירטרו אותי), אמרתי להם שיסתכלו טוב בפרצוף שלי כי זו הפעם האחרונה שהם יראו אותי ויצאתי עם החדש והישן. שוב בודק בבית, באותו קונקטור המאוורר החדש מסתובב והישן לא.

 

אז עשו עלי רווח של כמה שקלים, אבל אני לשם לא מתקרב יותר. על הסיני בעלי אקספרס אני סומך יותר.

 

לא נראה לי כי לחנויות מחשבים כלליות יש עתיד בשנים הקרובות, את החלקים ניתן לרכוש באינטרנט במחיר זול יותר ממה שהם מציעים וכבר לא ניתן לבדוק ביד את המוצרים (כגון עכברים). מן הסתם ישארו מעט חנויות המתמחות בדברים ספציפיים כגון מחשבים ניידים ומארזים.

פורסם (נערך)

 "לוקחים למעבדה לבדיקה" זה מה שאני הכי שונא אצלם, לעומתם באייבורי תמיד החליפו לי במקום או נתנו זיכוי אם לא היה מלאי.

גם לי נידפק קירור מים וחיכיתי יותר משבוע לאישור ה"מעבדה" מה שבאותו רגע המוכר היה יכול לישמוע (מחסור במים שאפשר לישמוע בטילטול קצר).

כנ""ל לגבי זכרון USB/כרטיס מסך/לוח וכו'.

 

גיסי שהגיע עם כרטיס מסך תקול -אייבורי מיד החליפו לו בלי כאבי ראש, לאחי החליפו ספק כוח יקר חדש כי בבית לפני הרכבה גילינו שבמיפעל שכחו בורג בפנים והוא היה עושה רעש שמנדנדים, אייבורי החליפו מיד וצחקו, בKSP בטוח היו שולחים ל"בדיקת מעבדה" לשבוע+ .
הבאסה שהחנות של אייבורי תמיד הייתה רחוקה ולא נגישה יחסית לסניף של KSP, בשנים האחרונות KSP ביכלל פתחו סניף ליד הבית במרחק הליכה אז זו הסיבה שאני כימעט לא קונה באייבורי לצערי.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עזוב, היה להם פלוק מונח על החלון למעבדה. הייתי יכול להראות להם במיידי אבל לקח ל"טכנאי" כחצי שעה לבדוק (ולהגיע לתוצאה הלא נכונה)

לא מבין איך הם לא תופסים כי על כל כמה שקלים שהם מרוויחים על חשבון הלקוח בטריקים של "תלך/תבוא", "נשלח למעבדה" או "בדקנו אצלנו והכל תקין" הם מפסידים לקוחות שגם כך הולכים ומתמעטים (כשההיתי שם פעם אחרונה היו רק אנשים מבוגרים שכנראה לא הבינו דבר)

 

פורסם

באייבורי כבר החליפו לי כמה פעמים רכיבים שקניתי, וכל פעם הייתי בטוח שהפעם, כשאני אבוא, יגידו לי שדפקתי את זה בהרכבה (היה ספק כח שהגיע תקול, היה לי פעם סטיק זכרון... דברים שבאמת עלולים להפגע מהתקנה לא נכונה). בכל פעם הבחור פשוט זרק את זה לאיזה ארגז מתחת לדלפק, וניגש להביא לי חדש.

 

בקספ, הבן שלי קנה לעצמו איזה בקר משחק זול, משהו סיני, האמת חשוד מראש... אממה, ביבוא של בנדא. עבד בדיוק רבע שעה על השעון ונתקע על "ג'ויסטיק ימינה".

הלך לקספ - שלחו אותו לבנדא. בנדא שמעו מה התקלה - אמרו לו מיד ובלי ויכוחים שיגש לקספ, יפקיד את הישן  ויקח חדש. הבטיחו שבמקום כבר ימתין לו זיכוי.

חזר לקספ - אמרו לו "נכון, יש זיכוי מבנדא, אבל אין לנו בקר במלאי"...

 

לונג סטורי שורט- הוספתי עוד איזה מאה שקל, ולקח במקום בקר של מיקרוספוט שהיה להם במלאי באותו רגע.  

אבל עדיין - אותו בקר מיקרוספט היה עולה לי יותר באייבורי, מעלות הזיכוי+תוספת.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

תתפלא כל מה שהזמנתי מהם הגיע מהר ותוך שבוע אחד. אפילו נעליים קניתי מהם ויצא לי יותר זול מהחנויות נעליים .

אני חושב שהם עשו צעד מבורך שנפתחו להרבה תחומים. יש להם עוד מה לשפר במיוחד בחנויות התורים שם ניהיו בלתי נסבלים..

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, beastmode כתב:

 

ומסכים שהגיע הזמן שיגדילו את כמות הנציגים בסניפים, הם רשת ענקית ו2-3 נציגים בסניף זה כבר לא מספיק.

אולי באמת כדאי להם לייעד עמדה-שתיים למחשבים וסלולר בלבד ושאר העמדות למשלוחים ושאר הדברים.

 

מה לא ברור?

אפשר להביא גם 20 נציגים

אבל מישהו צריך לשלם להם

 

לפני 4 דקות, yotams4 כתב:

אני תמיד מופתע כשאני שומע שירות גרוע מKSP. תמיד קיבלתי שם שירות טוב (סניף נהריה)

 

מדברים על יחס. לא שירות

על התור אי אפשר להתווכח

ואני מאמין שגם על היחס

 

שירות = אחריות, טיפול בהזמנה, מענה טלפוני

 

לפני 7 שעות, save כתב:

הכי נורא זה אלה שמתלבטים שם איזה טלפון לקנות.

 

לא..אלה שנתקעים שעה על פריט מטומטם כמו עכבר \ מקלדת \ שטויות כאלה או אחרות שהם לא באמת מבינים בהם ויכולים לקחת את הכי פשוט שיש...

על מחשב \ טלפון אני יכול להבין שמישהו נתקע

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

כולם בבית +  Black Friday גמר אותם. ולא רק אותם. בכל רחבי העולם זה הסיפור.

הביקוש למוצרי אלקטרוניקה, חשמל, ריהוט ונלווים וכמעט כל דבר האמת, מאוד גבוהה כי אנשים נמצאים יותר בבית.

 

TMS המתחרים של KSP, נמצאים בלחץ אטומי מכמות ההזמנות שקיבלו בBLACK FRIDAY למרות שלא הציעו שום "מציאה" במבצעים שלהם, הם עדיין לא מתאוששים, רמת השירות כמובן, צללה.

פורסם

 

^

וואלה אני לא מבין את זה.

אם אתם לא מסוגלים לספק את עקומת הביקוש פשוט תורידו את ההזמנות מהאתר עד שאתם עומדים בביקוש, ואז תחזירו את האופציה להזמין...

ככה עובדת צרכנות הגונה.

או לחלופין תעדכנו ב מעמד ההזמנה שאתם תספקו את המוצר בX עיכוב.

כל התנהלות אחרת זה פשע

 


×
×
  • תוכן חדש...