Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ערוץ 12 פרסם גרפים של פרופ' ערן סגל,

לפי מצב החיסונים היום (30%) , ונניח שכל ה70% ידבקו .. זה באמת בהנחה שהתרחיש הזה ירוץ במהירות שלא יספיקו להתחסן תוך כדי השאר. 

שימו לב שהוא מדבר על חולים קשה. 

נכון להיום 25%-30% מהחולים הקשה מתים.

לכן גם בתרחיש הכי קיצוני , שכל מי שלא התחסן עד כה גם לא יתחסן.. מדובר בעוד כ-5000 נפטרים. 

רוב הנפטרים יהיו מתוך ה 180,000 בני 60  פלוס שלא התחסנו עדיין. 

 

הם הציגו את זה בגיחוך, הם צחקו על ראש הממשלה שאמר שאם נאבד שליטה יהיה גם ילדים חולים קשה וגם ילדים ימותו.

הם סיימו את השקפים באלה בצחוק שאומנם יהיו חולים קשה אבל לא יהיו הרבה צעירים שימותו.

 

אני הייתי מציג את אותם שקפים ומסיים באזהרה , שמי שלא מתחסן עלול להיות בתוך הסטיסטיקה הזאת. 

לא מחייב אף אחד להתחסן , אבל משחרר את המשק ומעדכן בשקיפות את האזרחים מה הולך לקרות. 

 

image.thumb.png.70bc69ba83ff28ef83bf564033f2910a.png

  • אהבתי 1
פורסם

david32

 

צריך גם לדעת להתנצל בפומבי. ואני מתנצל בפנייך דיוויד.

יצאתי אפס באותה הודעה כלפייך. ירדתי נמוך, לא הייתי צריך לעשות זאת.

 

כפי שרשמתי, לפעמים מאחורי המקלדת אנחנו מרגישים יותר מדי, בנוח.

המסך הזה שחוצץ ביננו, גורם לנו לשכוח, שיש אדם מאחורי המסך שקורא את דברייך וסופג אותם.

ואני ירדתי לפסים אישיים, שלא הייתי צריך לרדת. ועל כך אני שוב, מתנצל.

 

לתת דיסלייקים זו זכותך המלאה אם ההודעה לא לראות עינייך, לזה הכלי נועד. 

 ולקרוא לי טרול, זה מושג אינטרנטי,  לא כל כך אישי, ולכן  זה ממש לא הצדקה, לכך שאני בתגובה,

 ירדתי לפסים אישיים כלפייך.

אין לי מושג מי אתה ומה אתה בחיים האמיתיים ולכן אין לי כל זכות לבקר אותך ולרדת לפסים אישיים.

 

כולנו פה מבלים בפורום ו״שורפים״ זמן ברמה כזו או אחרת, מי אני שיבקר זאת? גם אני פה, לא?

דווקא בתקופה של אבטלה גואה וסגרים מתמשכים, טוב שיש מקומות כאלה, קצת , לתקשורת  עם אנשים. גם אם וירטואלית.

 

כל סיר הלחץ הזה במדינה, הלחץ של התקשורת, הלחץ של הציבור, הלחץ של ההממשלה, , התקופה המחורבנת הזאת, גורמים לכולנו קצת, בשרשור הזה, קצת להוציא תסכול ממושך מהמצב. ולעיתים גם,  בלהט הרגע ,  ארס כלפיי הזולת.

אז כן, גם אני לא תלית שכולה תכלת בעניין זה. 

 

מוזמן להמשיך להביע דעתך השלילית כלפיי, זו זכותך המלאה. כל עוד לא יורדים לפסים אישיים מדיי זה בסדר גמור.

 

שוב, מתנצל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 3

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם (נערך)

עריכה:

התפספס לי הציטוט של פינדר, אז השאלה מיועדת לפינדר.

 

יש בינינו קצר בתקשורת.

טענתי טענה פשוטה שנוגעת לעצלנות בקריאת מאמרים, ושלא חייבים להיות בעלי תואר בתחום כדי להבין מה כתוב בהם.

מה הטענה שלך? שאם לפלוני אין תואר בתחום אז אין סיכוי שיבין? שאסור לו לנסות?

 

ברצינות אני שואל, אני לא מבין לאן אתה חותר.

 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אם תשימו לב למדדים של התקדמות היציאה מהסגר, המדד הוא חולים קשה מתחת ל 900 ואז יציבות בחולים קשה.

נכון יש גם התייחסות ל R קטן מ-1 , אבל כל עוד מספר החולים קשה יהיה מתחת ל 900 ימשיכו בפתיחה. 

900 חולים קשה בבתי חולים , זה הזנה רציפה של כ-120 חולים קשה חדשים ביום.

שליש מהחולים קשה החדשים מתים כל יום.

זה אומר שימשיכו לפתוח למרות שהתמותה תהיה כ-40 נפטרים ביום.  

 

יפה!!!  

רק באמת צריכים להסביר את זה לציבור,  זה לא שהסכנה עברה, היא שם בחוץ והחודשיים הקרובים יהיו די קטלניים מבחינת כמות המתים. 

 

image.thumb.png.151bf81337607f1d369a3d729027b259.png

 

פורסם

ואם דיברנו על תמותה עודפת - הנה מידע (קצת מוקדם, זה עד נובמבר) מארצות הברית. התמותה העודפת שם ב-2020  12%.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, korola כתב:

 

רק באמת צריכים להסביר את זה לציבור,  זה לא שהסכנה עברה, היא שם בחוץ והחודשיים הקרובים יהיו די קטלניים מבחינת כמות המתים. 

 

 

אין לנו בעיה אם מדובר באנשים שמפיצים פייק ניוז

כמו שהמדינה לא רודפת אחרי אנשים שצורכים חומרים מסוכנים או קופצים מגגות או עושים אקרובטיקה על אופנועים ומתהפכים
היא לא צריכה לרדוף אחרי מי שאומר שהחיסון זה ניסוי בבני אדם ועוד חודש ידבק.

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 32 דקות, Transporter כתב:

אתה מעדיף לתת לשוק לעשות את שלו

טוב נו אני מדבר על החלק החילוני, כי הדתי כבר חצה את הגבול בסגרים עצמם, אז מה זה משנה אם יש הגבלות או תקנות.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, DareDevil כתב:

טוב נו אני מדבר על החלק החילוני, כי הדתי כבר חצה את הגבול בסגרים עצמם, אז מה זה משנה אם יש הגבלות או תקנות.

 

 

מה זה מעניין עכשיו חילוני או דתי ?!?

לא רלוונטי בכלל

אתה רוצה להכנס לקניון ? אתה צריך להיות מחוסן

למה? כי אני לא מוכן שתסכן אנשים ותתרום להעלאת התחלואה.

בא לך להבדק זריז ולהוכיח שאתה בריא? כנס בכיף

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

מה זה מעניין עכשיו חילוני או דתי ?!?

לא רלוונטי בכלל

אתה רוצה להכנס לקניון ? אתה צריך להיות מחוסן

למה? כי אני לא מוכן שתסכן אנשים ותתרום להעלאת התחלואה.

בא לך להבדק זריז ולהוכיח שאתה בריא? כנס בכיף

חבר יקר, אנחנו על אותו דף. פשוט ההגבלות יגיע מהעסקים והאנשים עצמם לעומת המדינה.

המדינה לא צריכה להתערב לאנשים בהתנהלות, גם ככה היא עושה את זה ממש עקום.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
Just now, DareDevil כתב:

 

המדינה לא צריכה להתערב לאנשים בהתנהלות, גם ככה היא עושה את זה ממש עקום.

 

ברור שצריכה

למה בעל פיצריה צריך שיעשו לו שיימינג כי הוא "עשה סלקציה כמו בגרמניה הנאצית בכניסה לרכבות" ?

 

בעל הפיצריה לא עשה סלקציה. הוא קיים את דרישת המדינה להכניס רק מחוסנים, אחרת יקבל דוח

שיאישמו את המדינה. לא את בעל הפיצריה

ולא מוכנים לתת לבעלי עסקים להחליט שאתה יכול להכנס בלי חיסון ואני לא יכול.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

ברור שצריכה

למה בעל פיצריה צריך שיעשו לו שיימינג כי הוא "עשה סלקציה כמו בגרמניה הנאצית בכניסה לרכבות" ?

 

בעל הפיצריה לא עשה סלקציה. הוא קיים את דרישת המדינה להכניס רק מחוסנים, אחרת יקבל דוח

שיאישמו את המדינה. לא את בעל הפיצריה

ולא מוכנים לתת לבעלי עסקים להחליט שאתה יכול להכנס בלי חיסון ואני לא יכול.

 

ברגע שזה יהיה נורמה לעשות סלקציה אז אף אחד לא יעשה שום שיימניג. כולה להשים מסכה ולקחת את האוכל או לדאוג לאוורור נורמלי. אל תשכח ברגע שהצוות ידבק כנראה שזה יחלחל לאנשים לשכל.

עדיף חופש פעולה עצמאי מאשר הגבלות שיש כרגע או יותר נכון, החוסר תיווך במגבלות שיש ושיהיו לנו במהלך החודש וקדימה מעכשיו.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
לפני 46 דקות, korola כתב:

ערוץ 12 פרסם גרפים של פרופ' ערן סגל,

לפי מצב החיסונים היום (30%) , ונניח שכל ה70% ידבקו .. זה באמת בהנחה שהתרחיש הזה ירוץ במהירות שלא יספיקו להתחסן תוך כדי השאר. 

שימו לב שהוא מדבר על חולים קשה. 

נכון להיום 25%-30% מהחולים הקשה מתים.

לכן גם בתרחיש הכי קיצוני , שכל מי שלא התחסן עד כה גם לא יתחסן.. מדובר בעוד כ-5000 נפטרים. 

רוב הנפטרים יהיו מתוך ה 180,000 בני 60  פלוס שלא התחסנו עדיין. 

 

הם הציגו את זה בגיחוך, הם צחקו על ראש הממשלה שאמר שאם נאבד שליטה יהיה גם ילדים חולים קשה וגם ילדים ימותו.

הם סיימו את השקפים באלה בצחוק שאומנם יהיו חולים קשה אבל לא יהיו הרבה צעירים שימותו.

 

אני הייתי מציג את אותם שקפים ומסיים באזהרה , שמי שלא מתחסן עלול להיות בתוך הסטיסטיקה הזאת. 

לא מחייב אף אחד להתחסן , אבל משחרר את המשק ומעדכן בשקיפות את האזרחים מה הולך לקרות. 

 

image.thumb.png.70bc69ba83ff28ef83bf564033f2910a.png

 

 

אני לא טוען שהנתונים של מכון ויצמן או סגל לא נכונים, אבל כן חושב, שיש כאן ניגוד עניינים וכל מה שקשור למכון ויצמן צריך להתחיל ב״גילוי נאות״. אם נכנסים לאתר התורמים והמממנים של מכון ויצמן, אפשר לראות שפייזר נמנית אחת מהם. 

לכן גם לא ברור לי למה הכתבות הרבות מטעם של מכון דיוודסון על החיסון של פייזר, לא מתחילות בגילוי הנאות הזה.

צעד קטן זה יתרום לאמון הציבור ויפריך את כל הקונספירציות, במקום זאת, זה רק נותן דלק לאלו שמאמינים בהם.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי TsachiE
  • אהבתי 1

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם (נערך)

הניתוח של פרופ סגל דומה לשיטה, וגם לממצאים, של מודרנה. חפש את הפוסט שלי לפני חודשיים, כתבתי בדיוק את זה. בכל זאת, נדמה לי שהפוסט שלו שגוי, שכן בשבוע הראשון או קצת יותר, העקומות צמודות. אולי הוא התכוון לשבוע הדני או משהו דומה. מכל מקום, זה לא תירוץ להמנע מהצנה השניה, שכן אין לנו מושג איך תתנהג החסינות בלעדיה (גם על זה כתבתי כאן בימים האחרונים).

 

במחקרים רפואיים השיטות הסטטיסטיות נקבעות מראש, והן חלק מתהליך אישור המחקר על ידי הרשויות. מרגע שהמחקר מאושר אסור לסטות ממנו (או שחייבים לבצע הליך לאנפשוט של שינוי המחקר). אני לא יודע מה היו השיקולים של פייזר כאשר החליטו לבצע את הניתוח מיום 0 ולא מיום 7, יום 10 או יום 14, אבל אין לי ספק שהדבר נעשה במחשבה תחילה.

 

תמיד יש אפשרות ל-post hoc analysis, אבל מקובל לראות אותו כלא דפיניטיבי.

 

@korolaהאם הצלחת לחלץ את פילוח החולים הקשים והנפטרים מהעץ בתמצ? אני לא הצלחתי לעשות זאת, לא בטלפון ולכ במחשב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...