Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כדי לבצע את הניתוח הזה הוא צריך להחשף לנתונם הגולמיים של פייזר. חשבתי שבהסכם הנתונים אמורים לזרום בכיוון ההפוך, אבל, מי יודע?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 31 דקות, sperial כתב:

 

@korolaהאם הצלחת לחלץ את פילוח החולים הקשים והנפטרים מהעץ בתמצ? אני לא הצלחתי לעשות זאת, לא בטלפון ולכ במחשב.

 

לא, זה נראה שהם עושים את זה בכוונה. 

היחיד שמפרסם נתונים כאלה זה פרופ' סגל. 

 

בנתיים לגבי הדיון הקודם,  היועמ"ש התייחס לזה .. ממש כאילו הוא קרא פה בפורום בזמן אמת

 

image.thumb.png.eb1196036519bf248e054b2fd4c664f4.png

פורסם (נערך)

מה זאת אומרת ?

מקובל עליך שחנות מסוימת תרשום שלט אני לא מקבל חרדים?

או שספר ירשום , אני מספר רק בלונדיות ? 

או שעורך מסיבות ירשום , אני לא עושה חתונות לנתמכי ביטוח לאומי? 

 

כנראה שחוקקו את החוק זה היה קרוב לתקופה שיהודים לא יכלו להיכנס לחנויות באירופה. 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

זה אותו אחד שאמר שאי אפשר לסגור את נתבג לא?

 

את זה אני לא זוכר, אבל הוא אמר שאי אפשר לחייב ישראלי על אדמת ישראל בביצוע בדיקה רפואית.

ולכן לא עשו בדיקות בנתב"ג 

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, korola כתב:

 

מקובל עליך שחנות מסוימת תרשום שלט אני לא מקבל חרדים?

 

לא

אתה לא יכול להחליט שאתה לא מקבל אותו כי הוא לומד תורה

או כי הוא מכוער, או כי הוא מצביע ללפיד

כל אלה ^ לא מסכנים את שלום הציבור

 

אתה כן יכול למנוע ממנו להכנס אם הוא מסכן את הציבור. בדיוק כמו שאתה יכול להוציא מהבית עסק שלך מי שמתנהג באלימות

 

Just now, korola כתב:

 

את זה אני לא זוכר, אבל הוא אמר שאי אפשר לחייב ישראלי על אדמת ישראל בביצוע בדיקה רפואית.

ולכן לא עשו בדיקות בנתב"ג 

 

נכון אז עשו קומבינה

תעשה בדיקה או שתלך להזרק במלון עם עכברים בחדר

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
Just now, korola כתב:

אז אתה במיעוט פה בארץ הזאת . 

הרוב לא מוכן לקבל את זה שתהיה פה סלקציה 

 

זה לא סלקציה

זה שמירה על חיי אדם

וימצאו את הדרך לכפות את זה.

אנחנו לא משפטנים, אבל יש מי שזה תפקידם למצוא איך לחייב

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

נכון אז עשו קומבינה

תעשה בדיקה או שתלך להזרק במלון עם עכברים בחדר

 

 

כן זה היה יותר מאוחר.. הוא הסכים על סיבוב הפוך על הפוך.

לחייב כל מי שנוחת בבידוד במלונית , אלא אם כן הוא מסכים לבדיקה.

 

אתה מבין כמה עלתה לנו השטות הזאת .. למה אנחנו צריכים לממן 14 יום במלון למישהו שחזר מחופש בחו"ל?

פורסם

ומה השוני לעומת מי שמסרב לעטות מסכה - בעל עסק שיכניס אותו מסתכן לא רק בבריאותו אלא גם בקנס.

 

@EliC25 מה קרה בעסק שבו אתה עובד כאשר נכנס לקוח חולה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

כן זה היה יותר מאוחר.. הוא הסכים על סיבוב הפוך על הפוך.

לחייב כל מי שנוחת בבידוד במלונית , אלא אם כן הוא מסכים לבדיקה.

 

אתה מבין כמה עלתה לנו השטות הזאת .. למה אנחנו צריכים לממן 14 יום במלון למישהו שחזר מחופש בחו"ל?

 

בגלל זה אני אומר שאויל סוף סוף יצא משהו מכל  ההזויים שיושבים בועדות קורונה ואוטומטית צועקים "סגר לחודשיים" או "סגור את כל המשק  עד הקיץ הבא"

 

אולי סוףסוף הם ישתמשו בלחץ החולני שלהם למטרות טובות

ואכן לא נראה כאן אנשים לא מחוסנים

 

פורסם

דרך אגב, באנגליה שכרו קרוב ל-5000 חדרי מלון לצורךבידוד של חוזרים מ"מדינות אדומות". המחיר למשתכן 1750 ליש"ט.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...