Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, David32 כתב:

שאלה בעייתית.

כי מצד אחד אני לא לגמרי מסכים עם יבגני, ואני כן מבין את נקודת המבט שלך, אבל גם איתך אני לא מאה אחוז מסכים.

כי רוצה שיקרה, אתה תגיד אינטגרציה כמעט מלא של החרדים בשוק העבודה, רצון הגיוני בסך הכול.

הניבוי בטח יהיה יותר פסימי.

בוא נגיד, איזה תרחיש ריאלי אתה חושב שיקרה עוד 20 שנה?

תשובה יפה.

בוא נישאר בצד של הניבוי משום שהרבה יותר קל להסתתר מאחוריו - לדעתי בטווח הקצר (20 שנה) תהיה לנו אינטגרציה מוצלחת יחסית של חרדים בחברה ובשוק העבודה, ובטווח הארוך יותר (50-100 שנה) יהיה איזה שהוא תמהיל של כוח דתי ושגשוג כלכלי שאשכרה יאפשרו את הקמתו של בית מקדש שלישי עם כל מה שכרוך בכך - דחיקת הכוחות הערביים ששולטים בהר הבית.

 

להגיד לך שנוח לי וכיף לי עם זה? חס וחלילה. אני ממש לא רוצה לחזות במו עיניי. אבל התהליכים נמצאים שם - הן מהצד הדתי והן מהצד הכלכלי. מצבנו מעולם לא היה כל כך טוב כלכלית, אפילו תוך כדי קורונה, וזה מאפשר כל מיני תהליכים שלא היה אפשר לבצע בעבר.

 

יכול להיות שכל ההבדל ביני לבין יבגני מבחינת השקפת עולם נעוץ ב**אמונה** בקיומה של אלטרנטיבה, כשבמקרה הזה, יבגני הוא בצד המאמין. ;-)

 

עריכה: חשוב לי לחדד שהכתוב לעיל הוא בגדר ספקולציה עמומה שאיננה מבטאת את מה ש*אני הייתי רוצה שיקרה*. אני לא מתעסק עם מה ש*הייתי רוצה שיקרה*, זה חסר תועלת.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 12 שעות, hans כתב:

עייפת אותי. הגישה המתמשכת הזאת של לשים לי מילים בפה, הצילו. שתהיה בריא.

בן אדם, שאלתי אותך בערך 5 פעמים בנימוס ("תקן אותי אם אני טועה"), כי אתה כותב במשפטים  כלליים - "מה שהיה מה שיהיה", וגם מציע ניתוח היסטורי מאוד מאוד פשטני. והנה, בסוף פרטת. קצת עם עזרתו של דוד. תודה :)

 

 

ציטוט

 

יכול להיות שכל ההבדל ביני לבין יבגני מבחינת השקפת עולם נעוץ ב**אמונה** בקיומה של אלטרנטיבה, כשבמקרה הזה, יבגני הוא בצד המאמין. ;-)

 

 

אני לא יודע אם יש אלרטנטיבה. אני יודע שאם נפסיק לדבר על הבעיות - בטוח לא תהייה.

ונכון לעכשיו, אני חושב שהסיכוי לשינוי כלכלי פוליטי הוא לא 0 מוחלט. כי כבר פעמיים ניסו לעשות שינוי כזה, ובשביל שהוא יצליח צריך בעיקר גם הבנה של עוד ישראלים עד כמה זה חשוב.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

@Transporterהייתי לוקח את מרבית המקרים עם שק של מלח.

 

מה שמצטייר הוא שגם אם בדיקת ה-PCR שלילית יש שיקולי בטיחות שבעטיים מבצעים את הקבורה בנוהל קורונה, כאשר יש חשד שהחולה נחשף לנגיף, או שהבדיקה בוצעה מוקדם, או שיש עדויות אחרות (למשל דימות של הריאות) למחלה. בכלל, הרישומים בחברה קדישא לא משמעותיים מבחינת הסטטיסטיקה, מה שחשוב הוא תעודת הפטירה. לכן, בכל הסרטון הזה, המקרה היחיד שמעלה שאלות הוא תעודת הפטירה מרמב"ם, וגם לגביה חסר מידע, קרוב לודאי שלמי שמילא את התעודה היתה סיבה טובה לציין את הקורונה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה בדיוק מה שהם שואלים

למה כל כך משתלם לאנשים לכתוב סיבת מוות קורונה

 

לפני 2 דקות, sperial כתב:

@Transporterהייתי לוקח את מרבית המקרים עם שק של מלח.

 

מה שמצטייר הוא שגם אם בדיקת ה-PCR שלילית יש שיקולי בטיחות שבעטיים מבצעים את הקבורה בנוהל קורונה, כאשר יש חשד שהחולה נחשף לנגיף, או שהבדיקה בוצעה מוקדם, או שיש עדויות אחרות (למשל דימות של הריאות) למחלה. בכלל, הרישומים בחברה קדישא לא משמעותיים מבחינת הסטטיסטיקה, מה שחשוב הוא תעודת הפטירה. לכן, בכל הסרטון הזה, המקרה היחיד שמעלה שאלות הוא תעודת הפטירה מרמב"ם, וגם לגביה חסר מידע, קרוב לודאי שלמי שמילא את התעודה היתה סיבה טובה לציין את הקורונה.

 

דיברו שם על עוד בית חולים על ההיא שעשתה רעש בפייסבוק

היא מראה שכתוב לו קורונה בתעודת פטירה ובכלל כל הבדיקות שלו שליליות

פורסם

היית צריך תחקיר בשביל זה? זה ידוע כבר מאז הגל הראשון. אנשים הפסיקו ללכת לבית החולים, בנצרת היה מקרה של מחלקות בין משפחה של חולה שמת ובית החולים, הם שלחו אותו בשביל להוציא את המים מהריאות שלו ובית החוליפ סירב לשחרר, תחשוב על המוניטין של הטיפול בבית החולים אם אנשים מגיעים למצב של ריאות מלאות במים עד שהם הולכים לבית החולים.

יש שני "קורבנות" חדשים בקהילה אצלנו, בני 80 שמתו מהתקף לב בלי מבקרים במחלקת קורונה, אחד מהם קשור למיטה, והמשפחות יצאו והפצירו בקהילה לא לשלוח לבית החולים.

חולת סרטן סופני הגיעה לבית החולים ורצו לעשות לה בדיקת קורונה, המשפחה סירבה וחזרו איתה הביתה בשביל להישאר לצידה בשעותיה האחרונות.

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

קבורה בנוהל קורונה

לא כול כך ברור לי מה הסיכון בקבורה רגילה... 

נו שויין.

 

 

 

------

האנס, שכחתי להגיב:

אינטגרציה ב"טווח הקצר" שלך , יעני 20-30 שנה, אומרת שכול מי שנולד עכשיו צריך ללמוד לימודי ליבה. אנני אופטימי שזה יקרה, לדעתי הטיימליין שלך קצר מדי. 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

@Transporter ל-PCR רגישות מוגבלת, והוא תלוי מאד בגורמים טכניים, למשל איך נלקחה הדגימה. אם, למשל, יש תמונה קלינית או ממצאי CT ריאות אפייניים לקורונה או ממצא אחר אופייני יש סיבה לכתוב אבחנה כזו גם אם ה-PCR שלילי.

 

@David32 נוהל קבורת קורונה כדי שהמלווים לא ידבקו מהגופה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

@Transporter ל-PCR רגישות מוגבלת, והוא תלוי מאד בגורמים טכניים, למשל איך נלקחה הדגימה. אם, למשל, יש תמונה קלינית או ממצאי CT ריאות אפייניים לקורונה או ממצא אחר אופייני יש סיבה לכתוב אבחנה כזו גם אם ה-PCR שלילי.

 

@David32 נוהל קבורת קורונה כדי שהמלווים לא ידבקו מהגופה.

 

3 או 4 בדיקות שליליות לא מספיק כדי לקבוע שאין לו קורונה ??

 

פורסם

לא בהכרח. הבדיקה תלויה בגורמים טכניים. בכלל ,ברפואה יש הרבה מאד מצבים שבהם עובדים לפי תמונה כללית ולא לפי בדיקה מסויימת,  כיוון שלכל בדיקה יש דיוק מוגבל והדבר ידוע לצוותים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

3 או 4 בדיקות שליליות לא מספיק כדי לקבוע שאין לו קורונה ??

 

לא, כי ה-3 או 4 בדיקות יכולות להיות פשוט לא בזמנים הנכונים.

בדיקות קורונה הן תלויות (מאוד!) זמנים, תדגום מוקדם מדי - תקבל שלילי למרות שיש וירוס במערכת שמתחיל להתרבות.

תדגום מאוחר מדי - הגוף כבר השמיד את רוב העותקים של הוירוס במערכת, תקבל שלילי למרות שעדיין יש וירוס במערכת, ואת הנזק שהוא עשה / לא עשה, כבר קרה.

 

סתם לדוגמה אם אני שואל אותך עכשיו בבניין שאתה גר בו, כמה אנשים הרגע יושבים בשירותים?

כשהבניין זה הגוף, הבתים זה האיברים, החדרים זה התאים שבגוף והוירוס זה הקקי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 57 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

לא, כי ה-3 או 4 בדיקות יכולות להיות פשוט לא בזמנים הנכונים.

בדיקות קורונה הן תלויות (מאוד!) זמנים, תדגום מוקדם מדי - תקבל שלילי למרות שיש וירוס במערכת שמתחיל להתרבות.

תדגום מאוחר מדי - הגוף כבר השמיד את רוב העותקים של הוירוס במערכת, תקבל שלילי למרות שעדיין יש וירוס במערכת, ואת הנזק שהוא עשה / לא עשה, כבר קרה.

 

סתם לדוגמה אם אני שואל אותך עכשיו בבניין שאתה גר בו, כמה אנשים הרגע יושבים בשירותים?

כשהבניין זה הגוף, הבתים זה האיברים, החדרים זה התאים שבגוף והוירוס זה הקקי.

 

אם בדקו מאוחר מדי והגוף השמיד את רוב העותקים של הוירוס איך הבנאדם מת מקורונה ?

×
×
  • תוכן חדש...