Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 20 דקות, MiniMiz3r כתב:

 

 

א) אני חושב שהפאניקה של משרד הבריאות חלחלה גם אליך. 

 

אני לא בפאניקה, אני פשוט פרנואיד , יש הבדל.

ואת הדיעות שלי רשמתי פה הרבה לפני התגובות של משרד הבריאות. 

 

לפני 20 דקות, MiniMiz3r כתב:

 

ב) אסטרטגיית היציאה הייתה צריכה להיות כבר כתובה ביום שחולה הקורונה הידוע הראשון הגיע לישראל (מהספינה ביפן) והיא צריכה להיות לנגד עיני מקבלי ההחלטות בכל רגע נתון. אנחנו לא חיים ל-48 או 72 שעות, אנחנו נשאר פה גם הרבה אחרי שקורונה יחזור להיות שם של בירה גרועה. גם אם ימותו 20,000 איש, יישארו פה עוד 9 מיליון שיצטרכו לחיות איכשהו.

 

איך בדיוק אפשר להגדיר אסטרטגיית יציאה שהחולה הראשון נחת פה?

כל כך הרבה דברים לא היו ידועים באותה תקופה, גם היום ישנם הרבה תרחישים ולא בדיוק ברור איך וכמה המחלה תכה אותנו. 

 

נראה לי שאתה נמצא בקצה השני של הסקאלה, חושב שאם יש 9 מיליון תושבים ונצליח להחזיק את המערכת על 500 נדבקים חדשים ביום ,

במשך חודש (15,000 נדבקים רק).. אז נעבור את זה. 

איך בדיוק?  הוא סתם ככה יעלם (יכול להיות רק לא ברור איך). 

שמשרד הבריאות אמר 20,000 הוא הדגיש שזה בנוסף ל 40,000 זקנים שמתים פה כל שנה,

כלומר בתרחיש האופטימי שלו ימותו 60,000 אבל 40,000 מתוכם היו מתים בשנה הזאת בכל מקרה. 

 

התרחיש הגרוע כנראה קצת יותר מתים 

 

פורסם
לפני 2 דקות, David32 כתב:

 

זה אנושי וזה בסדר. וכלב חייב לעשות פיפי קקי.

סך הכול צריך לא לצאת כולם ביחד למלא את הרחוב ולשמור מרחק. חוץ מזה זה לא באמת משנה 100 מטר או 500

 

גם בלי כלב זה בסדר ללכת.

יש ללכת בקבוצות, להכנס לחנויות שמלאות באנשים כמו שעשו החרדים

 

ויש לרוץ עם עצמך במקומות נטושים בשטחים פתוחים

אני רץ על אם המושבות, בפארקים ברמת החייל או סתם על כבישים

מצחיק שאני באמת מסביר לו מה ההבדל בין זה לבין להכנס לחנות ולעמוד בתור עם עשרות אנשים

או לחזור עם מחלות מחו"ל ולבקש שיכניסו אותי אחרי שבמשך שבועות אומרים שלא יעשו את זה..

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

קורולה, לחלוטין אני לא מעביר עליך ביקורת אני סתם תוהה עם עצמי.

למה אתה עושה את כל הניתוחים האלה, הגרפים והאקסלים?

ייתכן שענית על זה כבר ולא שמתי לב.

 

אני עם Transporter.

הבעיה שבעיר המונית זה קצת יותר קשה ליישום כולל אנשים שגרים בבניינים, שאפשר להדביק בלובי, מעליות וכד'.  (מדרגות זה לא רלוונטי למשל למי שגר בקומה גבוהה במגדל).

במושבים וקיבוצים קטנים, אני באמת חושב שזה לא יפריע לאף אחד עם כמה אנשים יחליטו לטייל בשדות.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, Gosser1860 כתב:

תראה, אני יודע שכתבתי "היעדר מידע מדעי מבוסס" אבל אפשר להתבונן על מקרים דומים בעולם (סין למשל) ולגזור משם השלכות (תחת ההנחה שיש הרבה הבדלים בין המקרים).

 

לא חושב שתרחיש הקצה של משרד הבריאות הוא קבר לכל אחד, אבל הוא נראה כמה אלפי מתים באוכלוסיה המבוגרת ופגיעה אנושה בשירותי הבריאות בבי"ח לשאר האוכלוסיה. זה כנראה מחיר יקר שלא רוצים לשלם. מנגד הכלכלה סובלת, מכאן גם אנשים סובלים לא מעט, ואולי אף יותר.

 

אני לא בטוח שאפשר להיות ד. קוראיה כאן בישראל. בעיקר בגלל הבדלים תרבותיים באוכלוסיה. ומכאן הקריאה לסגר.

 

אני בדעה שאם הכלכלה תפגע, עשרות עסקים יפשטו רגל, זה פחות   מיסים למדינה והרבה יותר אנשים שהמדינה צריכה לשלם להם אבטלה, פיצויים , פשיטות רגל, ועוד המון דברים שהמדינה תצטרך להתמודד איתם ולהציא כסף מהכיס כדי לתקן

אם כל כך הרבה אנשים יאבדו את העבודה ואת הכסף שלהם, לא יהיה להם אוכל בבית להאכיל את הסבא וסבתא החולים שלהם ויכולה להיות פה קריסה טוטאלית

לדעתי בסוף המסקנה תהיה שהזקנים יהיו חייבים להיות בבידוד כדי לא לתפוס מיטות בבתי חולים

צעירים ובריאים אם בכלל יכנסו למיון יצאו משם מהר

וככה לא יהיה לחץ 

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, Benor כתב:

קורולה, לחלוטין אני לא מעביר עליך ביקורת אני סתם תוהה עם עצמי.

למה אתה עושה את כל הניתוחים האלה, הגרפים והאקסלים?

ייתכן שענית על זה כבר ולא שמתי לב.

 

 

אולי כתבתי בעבר ואולי לא,  

אצלי מספרים זורמים בראש באופן אוטומטי, זה תמיד היה ככה,

ביום יום חלק מהעבודה שלי זה אקסל עם מספרים, אישית אני לא עובד עם גרפים, רק לראות את המספרים מול העיניים,

וטור של מספרים אני רואה הרבה יותר מאשר בגרף. 

אבל אני יודע שרוב האנשים מעדיפים לראות גרף ולא טור של מספרים.

 

אנחנו בפורום רכב, אז בדיוק כמו שיצרן רכבים מצהיר על טיפול כל 30,000 או שנתיים וזה מפריע לאנשים פה שטוענים שזה רק גימיק 

שיווקי ולא הגיוני.

אז אצלי זה ככה עם מספרים,  מציק שלי לשמוע אנשים שאומרים ש1 ועוד 1 זה 1000. 

מציק לי לשמוע איך מורחים את הציבור לגבי זה שתוך שבועיים שלושה זה יגמר ואז עוד אנשים מאמינים בזה. 

הרי זה בדיוק כמו להגיד שלהתפלל בבית הכנסת  זה הכי חשוב כי זה מה שיעלים את הקורונה, מה ההבדל? 

זה לא נתמך מדעית וזה לא נתמך מדעית.

 

אומרים לאנשים שצפויים בישראל רק 20,000 מתים ואנשים נדבקים לזה, אבל לא מסבירים למה ואיך וכמה.

אני אני בודק מאיפה זה מגיע, וזה מגיע בדיוק כמו להגיד , שאחרי פסח זה יעבור כי כולם יקראו את ההגדה בליל הסדר. 

 

שלא תטעה, אני עדיין מקווה שאכן יקרה איזה נס, שימצאו איזה טיפול מהותי שמרפא את החולים הקשים מהר יותר.

שיפרסמו כבר איזה סקר ממרפאות הזקיף שנעשו בארץ לגבי כמה חולים ללא תסמינים יש בארץ.

 

אתמול בחדשות בערוץ 12 , ערד ניר פרסם איזה סדר שמשרד הבריאות עשה, 

הוא אמר שערכו בדיקות האכלוסייה ויצא להם 2.5 אחוז חולים ללא תסמינים, ככה הוא אמר והמשיך הלאה.

חיפשתי את הסקר, חיפשתי מה זה הסדר הזה, לא מצאתי כלום.

לי אוטומטית  רצים מספרים בראש, 2.5 אחוז מ 9 מיליון זה 225,000 אנשים. 

אם באמת עשו סקר האוכלוסייה ויש 225,000 חולים ללא תסמינים, אז אלו חדשות מהותיות.

אבל , דר' ניר ערד סתם זרק את זה לאויר , לא הרחיב, לא הסביר מה הוא רוצה להגיד

מה המשמעות ולמה בכלל הוא אמר את זה? 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

korona

מה דעתך

 

 

1313.png

לפני 1 שעה, Benor כתב:

אני עם Transporter.

הבעיה שבעיר המונית זה קצת יותר קשה ליישום כולל אנשים שגרים בבניינים, שאפשר להדביק בלובי, מעליות וכד'.  (מדרגות זה לא רלוונטי למשל למי שגר בקומה גבוהה במגדל).

במושבים וקיבוצים קטנים, אני באמת חושב שזה לא יפריע לאף אחד עם כמה אנשים יחליטו לטייל בשדות.

 

 

אבל גם אם יהיה סגר מוחלט, של 10 מטר מדלת הבית

אף אחד לא יגיד לך לא לצאת מהדירה ללובי \ לחצר

בחייאת.

מצפים מאנשים להיות בוגרים

אם אני רוצה להכנס למעלית ורואה שם 2 אנשים, להגיד להם סעו לשלום , אני ארד אחריכם

אני חושב שגם האנשים הכי מפרי חוק במדינה הזאת מבינים שהפעם מדובר בבריאות שלהם, לא בדוח על מהירות.

אז כל אחד יעשה כל מה שהוא יכול

 

אין שום בעיה לרדת לחצר או לשבת בבריכה של הבניין

אפילו אם יש שם עוד 10 דיירים.

שומרים מרחק

 

בחדר דיירים לא הייתי רוצה לשבת עם עוד דיירים.

 

 

אני בטוח שברור לכולם מה ההבדל בין שני המקרים

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

וכן אני מרשה לעצמי להגיד שכל אותם אנשים שסרבו לחזור לארץ מיד ב -12.3, ואיתם כל אלה שהיה להם ממש דחוף לטוס לסקי וכו' וחזרו לכאן עם מחלות וכל היוצא בזה, כולם מבחינתי שמו ז** כי הדבר היחיד שעניין אותם היה הבילויים שלהם, וגם כשכבר התחננו לכולם לחזור לכאן הם לא חזרו, או חזרו עם מחלות. בגישה שלי - הם לא רצויים פה.

אם אתה משווה את זה אליי שאני רץ לבד בשטחים פתוחים בלי שאף אחד מתערבב איתי, שיהיה לך לבריאות...

אוי האירוניה.

אם זה לא ברור - כרגע (משרד הבריאות) מתחננים לאנשים לא לצאת מהבית, והמון אנשים "שמים ז**" לדבריך.

 

לפני 2 שעות, Benor כתב:

במושבים וקיבוצים קטנים, אני באמת חושב שזה לא יפריע לאף אחד עם כמה אנשים יחליטו לטייל בשדות.

מאז שהסגר נכנס לתוקף אני לא עושה את זה, ואני אפילו לא חי במושב/קיבוץ אלא בעיר של 60 אלף איש. יש לי טבע/שדות רחבים וריקים מאדם 2 דקות הליכה מהבית שאני הולך בהם עם הכלב שלי כ-3/4 שעה כל יום, בימים האחרונים אני עושה איתו סיבוב קצר סביב הבלוק בדיוק במגבלות ה-100 מטר. מה אתה מציע, שממחר אחזור לשגרה שלי?

זה החוק, אלו ההנחיות וצריך לכבד אותן, לא משנה כמה מטומטמות (סובייקטיבית) הן נראות לכל אחד.

 

לפני 29 דקות, Transporter כתב:

מצפים מאנשים להיות בוגרים

נכון, וזה כולל גם לא לצאת מהבית מלבד צרכים חיוניים שהוגדרו בחוק (רמז: ריצה לא אחד מהם, ואם כן, אז עד 100 מ' מהבית).

 

לפני 29 דקות, Transporter כתב:

אז כל אחד יעשה כל מה שהוא יכול

לא, כל אחד יעשה *במינימום* את מה שהחוק דורש, ומעבר לזה יעשה מה שהוא יכול בשביל לתרום למצב (מה שזה לא יהיה).

 

לפני 29 דקות, Transporter כתב:

אני חושב שגם האנשים הכי מפרי חוק במדינה הזאת מבינים שהפעם מדובר בבריאות שלהם, לא בדוח על מהירות.

אתה טועה

 

לפני 29 דקות, Transporter כתב:

אני בטוח שברור לכולם מה ההבדל בין שני המקרים

אתה שוב טועה

 

*אמנם אני מדבר אליך אבל אין פה שום דבר אישי

 

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

korona

מה דעתך

 

 

1313.png

 

 

 

 

ספציפית הגרף הזה לא אומר הרבה,  מכיוון שהוא רק אומר לך כמה חיוביים יצאו בכל יום מסה"כ הבדיקות.

אפשר להסיק ממנו רק מסקנות שקשורות להליך הבדיקות , אבל לא להתפשטות המחלה.

כי חסר לנו כמה בדיקות עשו בכל יום.

אחוז חיוביים בדיקות 
1.3% 3 226
0.8% 1 121
2.3% 4 177
0.7% 2 301
3.9% 15 387
0.4% 2 473
3.5% 20 568
3.6% 18 500
4.5% 22 489
4.5% 31 691
4.8% 34 711
5.9% 36 609
5.0% 53 1069
5.4% 65 1213
5.1% 103 2032
3.9% 101 2558
5.3% 152 2850
6.5% 161 2473
5.6% 105 1889
8.5% 264 3095
9.2% 345 3748
8.8% 448 5067
9.4% 495 5240

 

לא יודע מי כתב את המסקנות למטה, אבל תראה שהם לא ממש נכונות אם מסתכלים על המספרים 

 

פורסם

אני חושב שאתה טועה בזה שאתה לא יוצא לשדה הריק. 

כי הליכה/ריצה זה חשוב, גם לך ולגם לכלב המסכן.

כי לעומד רחובות וסימטאות איך לך כול כך במה לגעת ולהדביק אנשים אחרים.

זאת אומרת שכדי להדביק/להידבק אתה צריך לעבור ליד אדם במרחק של פחות מ 2 מטר. 

בעיר - יחסית קשה לשמור על המרחק הזה, אין מה לעשות.

בשדה - לפחות בשדות שאני מכיר, אני יכול גם לשמור על מרחק של 4 מטר מאנשים שעוברים, ולרוב לא עוברים אנשים בכלל.

 

אני לא מייעץ לעבור על החוק.

רק אומר שאם הייתי גר עכשיו בארץ, בישוב בו גרתי קודם - הייתי יוצא לשדות.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 30 דקות, korola כתב:

 

 

ספציפית הגרף הזה לא אומר הרבה,  מכיוון שהוא רק אומר לך כמה חיוביים יצאו בכל יום מסה"כ הבדיקות.

אפשר להסיק ממנו רק מסקנות שקשורות להליך הבדיקות , אבל לא להתפשטות המחלה.

כי חסר לנו כמה בדיקות עשו בכל יום.

אחוז חיוביים בדיקות 
1.3% 3 226
0.8% 1 121
2.3% 4 177
0.7% 2 301
3.9% 15 387
0.4% 2 473
3.5% 20 568
3.6% 18 500
4.5% 22 489
4.5% 31 691
4.8% 34 711
5.9% 36 609
5.0% 53 1069
5.4% 65 1213
5.1% 103 2032
3.9% 101 2558
5.3% 152 2850
6.5% 161 2473
5.6% 105 1889
8.5% 264 3095
9.2% 345 3748
8.8% 448 5067
9.4% 495 5240

 

לא יודע מי כתב את המסקנות למטה, אבל תראה שהם לא ממש נכונות אם מסתכלים על המספרים 

 

 

הגרף אומר המון

"אחוז החולים מתוך הנדבקים"

ז"א שאולי אנחנו מכירים כרגע רק 5% או 10% מכלל הנדבקים

אבל הגרף מראה לך שגם כשאתה מגלה עוד ועוד ועוד חולים, אתה לא רואה מגמת עליה האחוז החיוביים

וזה מה שחשוב לדעתי

 

לפני כשעה, Blaz00r כתב:

אוי האירוניה.

אם זה לא ברור - כרגע (משרד הבריאות) מתחננים לאנשים לא לצאת מהבית, והמון אנשים "שמים ז**" לדבריך.

 

מאז שהסגר נכנס לתוקף אני לא עושה את זה, ואני אפילו לא חי במושב/קיבוץ אלא בעיר של 60 אלף איש. יש לי טבע/שדות רחבים וריקים מאדם 2 דקות הליכה מהבית שאני הולך בהם עם הכלב שלי כ-3/4 שעה כל יום, בימים האחרונים אני עושה איתו סיבוב קצר סביב הבלוק בדיוק במגבלות ה-100 מטר. מה אתה מציע, שממחר אחזור לשגרה שלי?

זה החוק, אלו ההנחיות וצריך לכבד אותן, לא משנה כמה מטומטמות (סובייקטיבית) הן נראות לכל אחד.

 

נכון, וזה כולל גם לא לצאת מהבית מלבד צרכים חיוניים שהוגדרו בחוק (רמז: ריצה לא אחד מהם, ואם כן, אז עד 100 מ' מהבית).

 

לא, כל אחד יעשה *במינימום* את מה שהחוק דורש, ומעבר לזה יעשה מה שהוא יכול בשביל לתרום למצב (מה שזה לא יהיה).

 

אתה טועה

 

אתה שוב טועה

 

*אמנם אני מדבר אליך אבל אין פה שום דבר אישי

 

 

אני לא יכול לקחת ברצינות את התגובה שלך כי ברור שהבנת מההתחלה שאני צודק.

הסברתי לך שאני רץ בת"א, שיש כאן אכיפה חזקה ועובר ליד ניידות. זה לא מפריע לאף אחד כי לאנשים יש היגיון בריא

הסבירו (לדעתי דוברת מחלקת שיטור) שכל העניין של ה 100 מטר זה לא ששוטר יתחיל לרדוף אחרייך עם מטר ויתן לך קנס אם הלכת 150 או 200 מטר יורת רחוק מהבית

המטרה פה שאנשים לא יתחילו לנסוע מתל אביב לנס ציונה לחברים שלהם לישיבות שישי, ולא יתחילו להסתובב שעות מחוץ לבית, טיולים כל מיני יעדים מהבוקר עד הלילה ובטח לא יתכנסו.

 

אבל אם רואים בנאדם שעושה לו טוב להסתובב עם הכלב שלו לבד באיזור תעשיה ב 12 בלילה כשאין שם זבוב, אף שוטר לא יעיר לו על זה,

בדיוק כמו שלא יעירו לי שאני רץ באיזורים שקטים, כי ברור לשוטר שמדובר בסיבוב של שעה שעה וחצי גג, לבד, כשאין לי שום אפשרות להדביק אף אחד

גם אם יעברו לידי 5 אנשים. אני לא באמת יכול להדביק אותם כשאני עובר לידם ל 0.0001 שניות.

 

הכתבים בחדשות כבר התחכמו כמה וכמה פעמים עם דוברי המשטרה ושאלו את השאלה וקבלו את אותה תשובה

 

אותם אנשים שרואים בסרטונים בפייסבוק שהשוטרים עוצרים אותם בכוח וכו' אלה אנשים  שהסתובבו בקבוצות. לא בנאדם שיצא עם הכלב (גם לא ל-800 מטר) ולא בנאדם שהלך לרוץ ולהתאוור.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, Blaz00r כתב:

למה רק shadow boxing? שיעשו כמוני, אני כל יום משחק עם אבא שלי פינג פונג

 

וואי וואי איזה עבריין משרד הבריאות אתה. 

 

א. לא מקפיד על שמירת מרחק

ב. נמצא בקרבת אנשים מבוגרים

ג. עושה פעילות שכוללת העברת עצמים מאדם לאדם ונגיעה במשטחים משותפים

 

====================================

 

בני ברק: 400 איש בהלוויה באישון לילה - המשטרה לא אכפה את התקנות

בהלווייתו של רב מ"הפלג הירושלמי" השתתפו מאות אנשים בצפיפות גבוהה, אך המשטרה שנכחה במקום לא מנעה את קיום ההלוויה, ומשתתפיה טענו כי אף אישרה אותה. בבני ברק - זעם מצד תושבים שכינו את משתתפי ההלוויה "רוצחים": "גם למשטרה כבר לא אכפת מאתנו. מבחינתם שכל העיר תלך לעזאזל"

העיקר שאנחנו מפחדים לצאת לריצה. 

 

=====================================

 

לפני 11 שעות, יבגניפ כתב:

טוב נראה שביבז והחבר שלו ממשרד הבריאות החליטו על עוצר כבר לפני זמן מה, ולא משנה מה ומי.

בחדשות עכשיו מדווחים שבכירים במשדר הבריאות אומרים שהמצב יציב, אין עליה בכמות חולים קשה ומונשמים.

אבל לא. צריך סגר מלא. שיקרסו עוד כמה עסקים, שיקרוס גם ענף הנדלן. לא נורא, נשלים גם 100 מיליארד אם צריך.

 

די שקוף שהוחלט על סגר עוד לפני הבחירות פשוט העדיפו להדק לאט-לאט את הטבעת בשביל לאפשר לציבור להסתגל בהדרגה לשינויים. 

 

תחזית שלי עדיין עומדת הידוק סגר עד פסח -> סגר מוחלט בפסח -> שחרור הדרגתי של הסגר אחרי פסח -> שחרור מלא של הסגר אחרי הרמדאן 

 

ביוני חוזרים לשגרה ומחזיקים אצבעות שלא יהיה גל חוזר בחורף ואם כן בתקווה יהיה עד אז חיסון ו/או טיפול תרופתי אפקטיבי

 

=======================

 

לפני 9 שעות, MiniMiz3r כתב:

ב) אסטרטגיית היציאה הייתה צריכה להיות כבר כתובה ביום שחולה הקורונה הידוע הראשון הגיע לישראל (מהספינה ביפן) והיא צריכה להיות לנגד עיני מקבלי ההחלטות בכל רגע נתון. אנחנו לא חיים ל-48 או 72 שעות, אנחנו נשאר פה גם הרבה אחרי שקורונה יחזור להיות שם של בירה גרועה. גם אם ימותו 20,000 איש, יישארו פה עוד 9 מיליון שיצטרכו לחיות איכשהו.

 

אני בטוח שיש אסטרטגיית יציאה פשוט לא חושפים אותה לציבור הרחב. לדעתי עד יוני יתנו עם פטיש בראש בשביל לשטח את העקומה ככל הניתן ואחר כך חזרה לשגרה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אתה אומר שגרה, אבל אחרי חודשיים-שלושה של התהליך הזה, קשה להאמין שאנשים ירוצו להתנהג כמו לפני הקורונה. הצעירים כנראה יותר, אבל קבוצות בסיכון? מבוגרים? קשה לי להאמין. 

שיחרור החגורה כנראה יהיה הדרגתי במיוחד והכל במטרה כדי למנוע התפרצות. לא אופתע אם ההגבלות על מרחק/היגיינה יישארו איתנו עוד תקופה.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם



 וואי וואי איזה עבריין משרד הבריאות אתה. 

א. לא מקפיד על שמירת מרחק
ב. נמצא בקרבת אנשים מבוגרים
ג. עושה פעילות שכוללת העברת עצמים מאדם לאדם ונגיעה במשטחים משותפים


… באתי לגור עם ההורים שלי לתקופת הסגר, כבר כמעט חודש שלא יצאנו מהבית ויותר מחודש שההורים שלי לא פגשו את אחי ואחותי

 
אני לא יכול לקחת ברצינות את התגובה שלך כי ברור שהבנת מההתחלה שאני צודק.
הסברתי לך שאני רץ בת"א, שיש כאן אכיפה חזקה ועובר ליד ניידות. זה לא מפריע לאף אחד כי לאנשים יש היגיון בריא
הסבירו (לדעתי דוברת מחלקת שיטור) שכל העניין של ה 100 מטר זה לא ששוטר יתחיל לרדוף אחרייך עם מטר ויתן לך קנס אם הלכת 150 או 200 מטר יורת רחוק מהבית
המטרה פה שאנשים לא יתחילו לנסוע מתל אביב לנס ציונה לחברים שלהם לישיבות שישי, ולא יתחילו להסתובב שעות מחוץ לבית, טיולים כל מיני יעדים מהבוקר עד הלילה ובטח לא יתכנסו.
 
אבל אם רואים בנאדם שעושה לו טוב להסתובב עם הכלב שלו לבד באיזור תעשיה ב 12 בלילה כשאין שם זבוב, אף שוטר לא יעיר לו על זה,
בדיוק כמו שלא יעירו לי שאני רץ באיזורים שקטים, כי ברור לשוטר שמדובר בסיבוב של שעה שעה וחצי גג, לבד, כשאין לי שום אפשרות להדביק אף אחד
גם אם יעברו לידי 5 אנשים. אני לא באמת יכול להדביק אותם כשאני עובר לידם ל 0.0001 שניות.
 
הכתבים בחדשות כבר התחכמו כמה וכמה פעמים עם דוברי המשטרה ושאלו את השאלה וקבלו את אותה תשובה
 
אותם אנשים שרואים בסרטונים בפייסבוק שהשוטרים עוצרים אותם בכוח וכו' אלה אנשים  שהסתובבו בקבוצות. לא בנאדם שיצא עם הכלב (גם לא ל-800 מטר) ולא בנאדם שהלך לרוץ ולהתאוור.
 
 

אז מה אני אגיד לך, תהנה בריצות שלך ובכל שאר הפעילויות שנוגדות את ההנחיות (אבל שמבחינת השוטרים כביכול סבבה). כנראה לא הייתי מספיק ברור בהעברת הנקודה.

ועוד משהו -

לדעתי בסוף המסקנה תהיה שהזקנים יהיו חייבים להיות בבידוד כדי לא לתפוס מיטות בבתי חולים

איך אנחנו אמורים לעשות את זה?
פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, korola כתב:

 

 

אתמול בחדשות בערוץ 12 , ערד ניר פרסם איזה סדר שמשרד הבריאות עשה, 

הוא אמר שערכו בדיקות האכלוסייה ויצא להם 2.5 אחוז חולים ללא תסמינים, ככה הוא אמר והמשיך הלאה.

חיפשתי את הסקר, חיפשתי מה זה הסדר הזה, לא מצאתי כלום.

לי אוטומטית  רצים מספרים בראש, 2.5 אחוז מ 9 מיליון זה 225,000 אנשים. 

אם באמת עשו סקר האוכלוסייה ויש 225,000 חולים ללא תסמינים, אז אלו חדשות מהותיות.

אבל , דר' ניר ערד סתם זרק את זה לאויר , לא הרחיב, לא הסביר מה הוא רוצה להגיד

מה המשמעות ולמה בכלל הוא אמר את זה? 

 

 

 

 

 

נתת את התשובה בעצמך בהדגשה (שאינה במקור).

בחדשות אוהבים סנסציות כי זה מה ש"מוכר" ו"מחזיק" אותם חיים (בגלל זה הוא אמר מה שאמר. גם אם אולי אין לזה ביסוס).

 

שמע קצת מוסיקה (מה שאתה אוהב) זה ירגיע אותך קצת (במקום כל המספרים).

עריכה אחרונה על ידי חולגי

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...