Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה יונדאי שינתה כיוון של 90מעלות והביאה לעולם יונדאי I10 עם גיר רובוטי חד מצמדי.

ואז הוסיפה זווית של 90מעלות והביאה לעולם את יונדאי וניו עם גיר רציף.

שתי ההחלטות היו תמוהות, במיוחד בהתחשב שליונדאי היה גיר רובוטי דו מצמדי יחסית מוצלח.

עכשיו קיה מתכוונת להוסיף עוד ג'יפון למשפחה ויהיה שמו בישראל סאלטוס.

וגם לגיפון הזה יהיה גיר רציף ולא גיר דו מצמדי אותו אנחנו מכירים.

אין ספק שהגיר הדו מצמדי היבש של יונדאי היה יכול להיות עדיף בכל אחד מהרכבים הנ"ל, אולי חוץ מהI10.

לכן ככל הניראה ביונדאי החליטו לשנות כיוון בכל מחיר רק בשביל לא להשתמש בגיר הדו מצמדי.

גם אם זה אומר לספוג ירידה בביצועים ובמכירות עקב זאת.

 

מה באמת הסיבה לכך? 

ניסיון למזער את המזהמים על מנת להשאר באירופה או שיש פאק רציני באמינות של הגירים הדו מצמדים?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • רעיון גרוע 1
  • מעניין 1
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

אני רק יכול לנחש שהגיר הרציף הוא הפשרה הכי טובה בין כל הגירים.
אמינות מול הרובוטי.
נוחות מול החד ממדי
חיסכון בדלק מול הפלאנטרי
אז הוא קצת מרעיש ומרגיש כמו רוגטקה אבל זה כנראה בטל בשישים ועדיף על חוסר שביעות רצון במוסך ובתחנות הדלק.


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

 

הדבר היחיד שתמוה - הוא התוכן של הפוסט שלך.

 

-  יונדאי שיווקו את ה-i25 עם גיר רציף כבר לפני 6-7 שנים, ואין בכך כל חידוש. וכן, זה נעשה בגלל רצון להגברת החסכון בדלק, והפחתת פליטת מזהמים.

- הגיר הדו-מצמדי יקר יותר לייצור מהרובוטי ומהרציף, ולכן אי שימוש בו דווקא אמור להוריד את המחיר ולהגדיל את המכירות.

- הביצועים בסגמנטים המדוברים (או ליתר דיוק ההבדל בביצועים בין טכנולוגיה אחת לשניה) לא ממש מעניין את הצרכן הסופי - לעומת זה, המחיר מ-א-ד מעניין אותו.

- קיה סלטוס (ולא סאלטוס) אם יגיע (ואני מטיל בכן ספק רב) עשוי להגיע גם עם גיר דו-מצמדי אם יחליטו להביא את הגירסה עם מנוע 1.6 טורבו בנזין או דיזל.

 

ובאשר לגיר הרגיל ללא קלאץ' - הנה הפרטים:

 

  • רעיון גרוע 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא זוכר שביקשתי ביקורת על תוכן הפוסט שלי ודווקא שאלתי שאלה ברורה.

 

לפני 3 שעות, PriceDevil כתב:

הגיר הדו-מצמדי יקר יותר לייצור מהרובוטי ומהרציף, ולכן אי שימוש בו דווקא אמור להוריד את המחיר ולהגדיל את המכירות.

רק המחירים לא יורדים.  קיה סטוניק שעם גיר דו מצמדי עולה אותו מחיר כמו יונדאי וניו שעם גיר רציף. לכן אין פה קשר למחיר.

 

לפני 3 שעות, PriceDevil כתב:

יונדאי שיווקו את ה-i25 עם גיר רציף כבר לפני 6-7 שנים, ואין בכך כל חידוש. וכן, זה נעשה בגלל רצון להגברת החסכון בדלק, והפחתת פליטת מזהמים.

הגיר הרציף שנמכר עכשיו הוא גיר חדש לגמרי שעבר פיתוח לא מזמן.

ואם כבר יונדאי שיווקו I25 עם גיר רציף אז תראה עד כמה הוא היה מעפן שישר החליפו אותו לגיר פלנטרי.

 

אגב,  להבנתי הגיר הרגיל ללא קלאצ' ימכר רק ברכבי ה'ספורט' שלהם,  כגון יונדאי I30N. ולא יעשה בו שימוש סדרתית.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, David17 כתב:

לא זוכר שביקשתי ביקורת על תוכן הפוסט שלי ודווקא שאלתי שאלה ברורה.

 

רק המחירים לא יורדים.  קיה סטוניק שעם גיר דו מצמדי עולה אותו מחיר כמו יונדאי וניו שעם גיר רציף. לכן אין פה קשר למחיר.

 

הגיר הרציף שנמכר עכשיו הוא גיר חדש לגמרי שעבר פיתוח לא מזמן.

ואם כבר יונדאי שיווקו I25 עם גיר רציף אז תראה עד כמה הוא היה מעפן שישר החליפו אותו לגיר פלנטרי.

 

אגב,  להבנתי הגיר הרגיל ללא קלאצ' ימכר רק ברכבי ה'ספורט' שלהם,  כגון יונדאי I30N. ולא יעשה בו שימוש סדרתית.

 

שאלת שאלה - עניתי תשובה.

 

אתה מתבטא בבטחון רב בדברים שאין לך מושג ירוק בהם.

 

לא ידוע שיבואני קיה ויונדאי מתאמים מחירים, ואין לך מושג כמה היבואן מרוויח על כל יחידה. ואין שום קשר בין מחיר של הסטוניק למחיר של הווניו.

 

אני לא בטוח שהסיבה שהאקסנט שמשווקת עכשיו חזרה לגיר פלטנרי יש קשר ל"גיר מעפן" את ה-i25 קיבלנו מקוריאה במפרט מסויים, האקסנט המחליפה אותה מגיעה  מהודו במפרט משונמך (שוב מטעמי מחיר)

 

לגבי ה-IMT אם היית טורח לפתוח את הסרטון שצירפתי היית עומד על טעותך. מדובר על פתרון זול (בעיקר) לדגמים זולים ומדינות מתפתחות.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

 

 

לפני 4 שעות, yoav911gt2 כתב:

ממש לא, הimt יימכר ברכבים זולים באסיה.
לוולוסטר ולi30 נכנסת תיבה כפולת מצמדים.
 

לפני כמה זמן ראיתי ביקורת על רכבי ספורט שיגיעו רק עם גיר דו מצמדי ולא גיר ידני.

שזה פוגע בהנאת הנהיגה ובשביל ביצועים יצרנים יהרסו את הספורט המוטורי.

אז דווקא שם התייחסו לגיר הידני עם קלאץ אוטומטי של יונדאי כניסיון של יונדאי להאיץ ביצועים אבל לשמור על התחושה של העברת הילוכים.

לא יודע אם זה היה לפני שיונדאי דיווחו לאן הגיר מיוחד או שאולי כן תהייה גרסה לרכבי ספורט. 

  • לא הבנתי... 2
פורסם

מכוניות שמתאימות לתקן זיהום אוויר האירופאי של 2021 לא יכולות להשתמש בדלק, התקן פשוט לא הגיוני.

כל החברות הולכות לזייף נתונים.

גיר רציף הוא הכי הגיוני למכונית נוסעים,היפנים משתמשים בעיקר ברציף והגיוני שהקוריאנים ילכו בעיקבותהם.

רובוטי עם מצמד יחיד זה בדיחה, הם עושים את זה למכוניות שהם יודעים שרוב המכירות הן ידני וכל גיר אחר יפגע להם בממוצע זיהום האוויר.

הפיקנטו החדש הוצג בקוריאה לפני אירופה ושם מוכרים אותו עם הגיר הישן, באירופה הוא מקבל גיר רובוטי 

מצמד כפול שהוא כאילו הכי נקי לא מתאים למכוניות נוסעים.

פולקסווגן שהם הכי מפורסמים בנושא, הגירים שלהם זוועה.

 

 

אייל

פורסם (נערך)

אין סיכוי שהפיקנטו תקבל גיר כפול מצמדים, היא תקבל את אותו חד מצמדי שיש בi10.

לגבי הI30N או וולוסטר, יש מספיק כתבות ברשת שדנות בנושא הגיר האוטומטי שיהיה שם. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
לפני 37 דקות, David17 כתב:

לפני כמה זמן ראיתי ביקורת על רכבי ספורט שיגיעו רק עם גיר דו מצמדי ולא גיר ידני.

שזה פוגע בהנאת הנהיגה ובשביל ביצועים יצרנים יהרסו את הספורט המוטורי.

אז דווקא שם התייחסו לגיר הידני עם קלאץ אוטומטי של יונדאי כניסיון של יונדאי להאיץ ביצועים אבל לשמור על התחושה של העברת הילוכים.

לא יודע אם זה היה לפני שיונדאי דיווחו לאן הגיר מיוחד או שאולי כן תהייה גרסה לרכבי ספורט. 

אני מניח שיש לך מקורות מהיימנים לזה שפורשה , מרצדס ניסן GTR  ואחרים שמשתתפים ב DTM למשל מוותרים על גיר דו-מצמדי ? 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 12 שעות, David17 כתב:

מה באמת הסיבה לכך? 

זה זול* יותר.

*זול יותר ביחס לייצור של הרכב הזה עם עוד תיבת הילוכים נוספת. לא זול יותר ביחס לרכבים אחרים.

 

לפני 12 שעות, David17 כתב:

ניסיון למזער את המזהמים על מנת להשאר באירופה או שיש פאק רציני באמינות של הגירים הדו מצמדים?

בין גיר כפול מצמדים לחד-מצמדי, ואפילו לגיר רציף ובטח שביחס לגיר ידני, כמעט אין הבדל בפליטת המזהמים. 

הסיבה היחידה שעושים את זה היא כי זה זול יותר (לייצור) - זה בגדול אותו גיר שמגיעה בגרסה הידנית, עם מנגנון שמעביר הילוכים. מה שאומר שאתה יכול לייצר דגם ידני וגם דגם "אוטומטי" עם כמעט אותם חלקים. 

 

כמה מההוזלה הזו מגיעה לצרכן? זה כבר סיפור אחר לגמרי. 

 

 

כל שאר הדברים שכתבת - לגבי תיבות "ידנומטיות" בלי קלאץ', נטישה של תיבות ידניות וכו' - נא להביא סימוכין לכך ולא סתם לכתוב דברים שלא בהכרח מדויקים. אנחנו מנסים לשמור על הדיונים בפורום מנומקים ומקצועיים ככל האפשר.

  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...