Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי רכב שברולט טראקס 2015 1.4 טורבו (75,000 קמ),

בשבועות האחרונים אני מרגיש מכות/קפיצות קטנות בזמן עצירה, כשהמנוע פעיל ובהילוך (לפעמים קרה גם בניוטרל או ב P ).

זה מתחיל לקרות יותר ויותר, ועכשיו זה קורה גם בנסיעה במהירות של קצת מעל 100 קמש, במקרה כזה אני משחרר מעט את הגז חוזר ללחוץ וזה מסתדר.

אין שום נורה או שגיאה, גם במוסך בסריקה במחשב לא נמצא שגיאה,

מישנו נתקל בזה או יודע מה יכול להיות הגורם לזה?

תודה רבה לעוזרים 

פורסם

מיספייר לרוב יגיע מתקלה במערכת ההצתה או הדלק, צריך לבדוק מה מצב הפלאגים ומה מצב המזרקים.
כל עוד אין תקלה במחשב הרכב יהיה קשה לאתר את המקור.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

 

לפני 2 שעות, רפי לין כתב:

אבי, מהיכן אתה בארץ?.

אם תגיע למוסך ויעשו עם הרכב נסיעת מבחן האם תופיע הבעייה?

וכוונתי אפילו לנסיעה במהירות של 100 קמ"ש.

בברכה  -  רפי לין

 

אני מאזור המרכז,

לא בטוח, זה לא תמיד קורה מעל 100 קמש, רק לפעמים ובעיקר כשהרכב נמצא סביב ה 2000 סלד.

 

פורסם

תאם עם המומחה למכוניות קונצרן שברולט שיש לו גם ציוד איבחון מיוחד,

שי עידן, ב"מרכז שירות אוטומטיבי" (מורשה היבואן) ברח' הסנאות 5

א.ת הרצליה פיתוח, טל 09-9501551 ואני כמעט משוכנע שהוא

יאתר את מקור הבעיה ויתקנה כראוי.

בהצלחה ובברכה  -  רפי לין

×
×
  • תוכן חדש...