Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הג'ק פשוט...קרס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, asafasraf כתב:

יורד לאט? אתה יכול להוריד אותו בשניה כשאתה מסובב את הבורג שמשמאל לידית

התכוונתי כשהברז סגור,

במצב שאתה מרים את הרכב עם הג'ק להחליף גלגל,

וזה לא מחזיק את הלחץ שמן נעול בבוכנה.

הבנת...

פורסם

חגי,

זה לא ג'ק אלא "בוק" או סטנד (באנגלית נקרא Jack Stand נכון).
בכל אופן, אני עובד כבר 5 שנים עם ג'ק עגלה זול (150 ש"ח בזמנו) ללא בעיות. אבל אני לא עובד תחתיו אלא משתמש בו בשביל לשים את הרכב על סטנדים וגם אותם מאבטח אבטחה כפולה (אני אוהב לאכול פיתות לא מעוניין להפוך לאחת).

לגבי הג'ק אם הרכב באחריות פנה ליבואן, אם לא - לא יודע אם הייתי סוחב ג'ק עגלה בבגאז' כדרך חיים, קנה ג'ק מפירוק של דגם כמו שלך ותמשיך הלאה, פגמי יצור קורים.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 6 שעות, nadavd4 כתב:

אם אפשר לשאול, מדובר בג'ק שהגיע עם הרכב או אחד שנקנה בנפרד? ואם זה המקורי, של איזה רכב?

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
 

 

הג'ק עצמו הוא מקורי, הגיע עם הרכב.

כמו שכתבתי, הרכב בן חצי שנה, כל שבוא נגיד שהג'ק בן שנה?. (שכב במחסן וכו')

 

דברים יכולים לקרות וקורים.

גם אם עושים בדיקות לדברים, תמיד יכול לצאת אחד לא תקין.

 

כמו שאמרתי, יצא לי להחליף גלגלים במספר רכבים, טרם קרה לי כך.

 

דיברתי עם איש הרכב של הקיבוץ, גם הוא הוםתע ואמר שטרם נתקל בדבר שכזה.

 

פרנקופיל מושבע!

פורסם

את הג'ק עגלה שרכשתי אני משאיר במחסן של חבר/ שכן שלי.

הוא תופס המון מקום בבגאז', מגושם, וכבד מאד,

כאשר נסענו לאילת לא היה לו מקום כמעט אז הוצאתי אותו לצמיתות.

 

יש לי ג'ק רגיל וגם ספריי לפנצרים, בנוסף חיישני האויר גם מקדימים תרופה

למכה ואני תמיד מגיע לחבר בפנצ'ריה בעת התרעת לחץ אויר.

פורסם

קרה גם לי.

תשמור את הג'ק ההרוס ותיגש למוסך היבואן - תבקש חדש באחריות.

אם אין לך זמן או כוח להתעסק עם הגעה למוסך, תקנה בכל צמיגיה ג'ק חדש. יעלה כ 70₪

אני קניתי בדיוק אחד כזה שנשבר כי אין לי מקום בבגאז' לג'ק עגלה.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ג'ק עגלה מקל מאד את העבודה אבל הבעיה שלאחסן אותו בבגאז' זה מבאס, כי הוא ממש ממש כבד ויש הרגשה שזה אפילו יערער את התנהגות הרכב. כשקניתי כזה לפני כמה חודשים, שמתי לב שבהוראות רשום שהג'ק עגלה דורש טיפול החלפת שמן כל שנה או משהו כזה, זה אומר שיש לתחזק אותו ומניח שרוב האנשים לא טורחים לעשות את זה (כנראה גם אני לא אטרח) ולכן יכול להיות אולי סביר שאחרי כמה שנים שמחזיקים אותו, אולי הוא יכול באמת לאבד מהגובה כאשר משתמשים בו, כפי שרשם מישהו למעלה על כך. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לכן נשמרים ולא נכנסים מתחת לרכב על בוק.

ולכן גם שמים את הגלגל הרזרבי על הרצפה כשהוא חצי בחוץ חצי מתחת לרכב (באמצע) כשמרימים את הרכב!

פורסם

ראיתי בדיוק דבר כזה קורה בג'ק של סיטרואן c4. שם זה נגמר במעיכה בסף.

ניתן היה ליישר אותו אחכ אבל הוא היה מתעקם מחדש ברגע שהיה עליו עומס.

פורסם

כל עוד שהוא לא נכנס מתחת לרכב והנזק מסתכם ברכוש - מקרה לא נעים אבל תודה לאל שכך נגמר. 

 

בכניסה מתחת לרכב אני מקפיד על בוק עם אבטוח - יש לי ארבעה בוקים - אם אני משתמש רק באחד אז אני משתמש בזה עם האבטוח. ג'ק עגלה וגם ממקם את הגלגל כך שבכל מקרה הרכב יקרוס קודם עליו. 

 

אם אני עושה טיפול ברכב שלא כולל פירוק גלגלים אני בכלל משתמש ברמפות ובסדי עצירה - הרכב על פארקינג ובלם יד נעול והרמפות עצמן תומכות בעומס של עד 6 טון - בודק אותן ויזואלית לפני כל שימוש. 

 

תקלות וכשלים מכאניים הן תרחיש אימים והנה - קרה לפותח השרשור. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
כל עוד שהוא לא נכנס מתחת לרכב והנזק מסתכם ברכוש - מקרה לא נעים אבל תודה לאל שכך נגמר. 
 
בכניסה מתחת לרכב אני מקפיד על בוק עם אבטוח - יש לי ארבעה בוקים - אם אני משתמש רק באחד אז אני משתמש בזה עם האבטוח. ג'ק עגלה וגם ממקם את הגלגל כך שבכל מקרה הרכב יקרוס קודם עליו. 
 
אם אני עושה טיפול ברכב שלא כולל פירוק גלגלים אני בכלל משתמש ברמפות ובסדי עצירה - הרכב על פארקינג ובלם יד נעול והרמפות עצמן תומכות בעומס של עד 6 טון - בודק אותן ויזואלית לפני כל שימוש. 
 
תקלות וכשלים מכאניים הן תרחיש אימים והנה - קרה לפותח השרשור. 
איפה קונים בוקים ורמפות במחיר שפוי באיזור השרון? יש למישהו המלצה?

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

אתה יכול גם להזמין עם משלוח - לא חייב לחפש בהכרח עסק באזור שלך. 

 

לגבי עסק באזור השרון אני באופן ספציפי לא מכיר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אתה יכול גם להזמין עם משלוח - לא חייב לחפש בהכרח עסק באזור שלך. 
 
לגבי עסק באזור השרון אני באופן ספציפי לא מכיר.
ועם משלוח, יש מקום מומלץ? המחירים השפויים שמצאתי לפני כמה חודשים היו רק באמאזון, ולא היתה אפשרות לשלוח לארץ.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

תנסה את אבי חלקי חילוף מרחובות - JUSTMOTOR.CO.IL למשל 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...