Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 49 דקות, Potato כתב:

בעולם שלי ובכלל של כולם אם אתה בן 70 בדירת של 5-6 חדרים ורמת החיים שלך ירדה,תמכור את הבית הגדול ותקנה אחת קטנה ותעלה את הרמת חיים שלך מההפרש.

אתה מסתכל על זה כמו צעיר. בן אדם בגיל 70 צריך למצוא דירה קטנה יותר, אבל קרובה יותר לתחבורה ציבורית ועוד שירותים שהוא צורך כי הוא כבר לא נוהג כל כך טוב. הדירה גם צריכה להיות נגישה יותר, כלומר עם מעלית או קומת קרקע בלי מדרגות. אולי בכלל הוא רוצה לעבור לגור קרוב לילדים, הם גרים בתל אביב ומכירת הדירה הגדולה שלו בקרית גת לא מספיקה?

לא לכל דבר יש פיתרון פשוט. 

להתעסק במכירה וקניה של דירה זה חתיכת טרטור לבן אדם צעיר. תאר לך איזה כאב ראש זה לבן 70, גם אם הוא צלול וחד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 1 שעה, SlowRide כתב:

אתה מסתכל על זה כמו צעיר. בן אדם בגיל 70 צריך למצוא דירה קטנה יותר, אבל קרובה יותר לתחבורה ציבורית ועוד שירותים שהוא צורך כי הוא כבר לא נוהג כל כך טוב. הדירה גם צריכה להיות נגישה יותר, כלומר עם מעלית או קומת קרקע בלי מדרגות. אולי בכלל הוא רוצה לעבור לגור קרוב לילדים, הם גרים בתל אביב ומכירת הדירה הגדולה שלו בקרית גת לא מספיקה?

לא לכל דבר יש פיתרון פשוט. 

להתעסק במכירה וקניה של דירה זה חתיכת טרטור לבן אדם צעיר. תאר לך איזה כאב ראש זה לבן 70, גם אם הוא צלול וחד.

אני חושב שאתה מדמיין אנשים בני 90 ולא בני 70.

 

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
ציטוט

לא.

בעולם שלי ובכלל של כולם אם אתה בן 70 בדירת של 5-6 חדרים ורמת החיים שלך ירדה,תמכור את הבית הגדול ותקנה אחת קטנה ותעלה את הרמת חיים שלך מההפרש.

לא צריך להיות אני או אתה או אינשטיין כדי לעקוב אחרי ההגיון הפשוט הזה.

כי בישראל 2020 כל בני הגילאים שלנו מגיעים לדירת 5-6 חדרים כן? 

ציטוט

אני לא מספיד אותן הן מספידות את עצמן.

לא אני חיסלתי את בתי הספר המקצועיים ולא אני המצאתי את זה שחסרים עובדים בתעשיה,

כל כמה זמן מופיעה כתבה בויינט או דומה שכמה תעשיינים מיללים שם שאף אחד לא רוצה לבוא לעבוד אצלם.

ואז שואלים אותם מה השכר או אופק ההתקדמות ואין להם מה להגיד לך.

 

אז מעכשו חוק חדש?

אם אני עוד לא בן 30 אסור לי לדבר על גיל 30?

בגיל 70 אנשים חיים סבבה לגמרי,הם פרשו לפני שנתיים שלוש,זה כבר לא גיל שגוססים בו או לוקחים קוקטיילים שעולים 2500 שקל בחודש.

 

אין לי ממה לחשוש,אני אשתדל להתנהל באחריות אבל לא לחסוך בפנאטיות כי יש מצב שהבן של הדודה יהיה סיעודי ואתה יודע כמה עולה אמבולס???

 

התנשאות על סמך גיל היא עניין נפוץ פה,אבל מיותר כשאתה לא מגבה שום דבר ממה שאמרת באף עובדה וסתם מאשים אותי.

מי שבגיל 70 היום כבר מזמן לא משלם משכנתא, רובם הרוויחו יפה מאוד (לא הרבה פחות מהשכר הממוצע והחציוני במשק של היום) ושילמו משמעותית פחות תשלומים, לא לכולם היו רכבים עבורם הם פתחו קרנות השתלמות וכו'.

לפני 20 שנה ההורים שלי היו ממלאים חצי עגלת סופר ב200 שקל , היום אני יוצא עם 2 שקיות ומשלם 350.

 

לא מתנשא עליך וגם לא מאשים אותך, אני כנראה לא רחוק מהגיל שלך , מה שמפריע לי בניסוחים שלך זה שאתה יורה פתרונות ובטוח שהם יהיו תקפים בעוד 40 שנה בלי מחשבה קצת יותר עמוקה ובזחיחות של תלמיד תיכון שבטוח שהוא הולך להיות ג'ף בזוס הבא כי הוא מוכר במבה בebay.

 

בינתיים אתה מבסס את דעותיך על תקשורת/עיתונות?! רציני?!

להזכירך התקשורת נתנה במה לא קטנה להראל ויזל ועזרה לו לקבל מענק יפה מאוד עבור הרשת שלו כשבפועל...

 

פורסם
לפני 2 שעות, SlowRide כתב:

להתעסק במכירה וקניה של דירה זה חתיכת טרטור לבן אדם צעיר. תאר לך איזה כאב ראש זה לבן 70, גם אם הוא צלול וחד.

 

סוף סוף הבנת את הקשיים של המבוגרים. לאותם אנשים בני 70 שעד היום התנהלו עם כסף מזומן קשה להתנהל עם רב/קו וכרטיסי אשראי.

  • לא הבנתי... 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 6 דקות, Dimo כתב:

מי שבגיל 70 היום כבר מזמן לא משלם משכנתא, רובם הרוויחו יפה מאוד (לא הרבה פחות מהשכר הממוצע והחציוני במשק של היום) ושילמו משמעותית פחות תשלומים, לא לכולם היו רכבים עבורם הם פתחו קרנות השתלמות וכו'.

אלא אם מדובר בפלח די גדול של האוכלוסייה שעלה לארץ בגיל 40 פלוס בלי כלום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה טרטור מהסרטים. 

ולהגיע לגיל 70 עם בריאות טובה זה בכלל לא משהו מובן מאליו. 

ככל שהגיל עולה, זה הרבה יותר קשה לשנות הרגלים ולהסתגל לשינויים. 

פורסם
לפני 6 דקות, Night Driver כתב:

אלא אם מדובר בפלח די גדול של האוכלוסייה שעלה לארץ בגיל 40 פלוס בלי כלום.

נכון והחיים שלהם ממש לא תותים כמו שתפו"א חושב, להם אין חסכונות של מיליונים, אין קרנות השתלמות וגם לא דירות 5-6 חדרים שניתן לשנמך ולחיות מההפרש.

במקרה הטוב השינמוך יבוא על חשבון המרחק מהמרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני כשעה, מרק10 כתב:

 

סוף סוף הבנת את הקשיים של המבוגרים. לאותם אנשים בני 70 שעד היום התנהלו עם כסף מזומן קשה להתנהל עם רב/קו וכרטיסי אשראי.

הרי דירה קונים במזומן וזה מה שמונע ממבוגרים לקנות, אה?
התשלום זה החלק הכי קל בקניית דירה. להתעסק עם מתווכים, למצוא עו"ד טוב, ללכת לראות דירות, לתזמן את כל הסיפור שהקניה תצא סמוך לזמן המכירה, להתעסק עם קונים ישראלים במידה והחלטת לוותר על תיווך, כל הדברים האלה יכולים להתיש גם בן אדם בריא בן 30.

@Potato, מאחל לך שבגיל 90 יהיה לך כח ועצבים להתעסק בעסקאות נדל"ן.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 שעות, SlowRide כתב:

 

@Potato, מאחל לך שבגיל 90 יהיה לך כח ועצבים להתעסק בעסקאות נדל"ן.

איך מגיל 70 הגענו לגיל 90?

 

לפני 11 שעות, Dimo כתב:

כי בישראל 2020 כל בני הגילאים שלנו מגיעים לדירת 5-6 חדרים כן? 

מי יודע מה יהיה עוד 40 שנה,מדבר על התקופה הנוכחית.

לפני 11 שעות, Dimo כתב:

מי שבגיל 70 היום כבר מזמן לא משלם משכנתא, רובם הרוויחו יפה מאוד (לא הרבה פחות מהשכר הממוצע והחציוני במשק של היום) ושילמו משמעותית פחות תשלומים, לא לכולם היו רכבים עבורם הם פתחו קרנות השתלמות וכו'.

מה זה קשור לעובדה המאוד פשוטה שאם יש לך בית 6 חדרים ששווה 2 מליון אתה יכול למכור אותו,לקנות נכס צנוע יותר ולחיות מההפרש.

לפני 11 שעות, Dimo כתב:

לפני 20 שנה ההורים שלי היו ממלאים חצי עגלת סופר ב200 שקל , היום אני יוצא עם 2 שקיות ומשלם 350.

לפני 25 שנה סבא שלי סיפר לי שהיה מרוויח 8 אלף שקל וזה נחשב המון כסף.

היום בשביל הסכומים האלה אנשים לא טורחים לצאת מהבית.

לפני 11 שעות, Dimo כתב:

 

לא מתנשא עליך וגם לא מאשים אותך, אני כנראה לא רחוק מהגיל שלך , מה שמפריע לי בניסוחים שלך זה שאתה יורה פתרונות ובטוח שהם יהיו תקפים בעוד 40 שנה בלי מחשבה קצת יותר עמוקה

אם יש לי דירה ששווה 2 מליון ואתה תמכור אותה ותעבור לאחת ששווה 1.5 מליון יהיה לך 400 אלף שקל לחיות מהם וגם בעוד 40 שנה התרגיל הפשוט הזה בחשבון יהיה נכון.

לפני 11 שעות, Dimo כתב:

ובזחיחות של תלמיד תיכון שבטוח שהוא הולך להיות ג'ף בזוס הבא כי הוא מוכר במבה בebay.

אין לי מושג על מה אתה מדבר.

לפני 11 שעות, Dimo כתב:

בינתיים אתה מבסס את דעותיך על תקשורת/עיתונות?! רציני?!

להזכירך התקשורת נתנה במה לא קטנה להראל ויזל ועזרה לו לקבל מענק יפה מאוד עבור הרשת שלו כשבפועל...

גם אתה מבסס את הדעות שלך על תקשורת.

אין לא לך ולא לאף אחד אחר פה דרך לקבל מידע מעובד שהוא לא דרך התקשורת.

 

לפני 11 שעות, Dimo כתב:

נכון והחיים שלהם ממש לא תותים כמו שתפו"א חושב, להם אין חסכונות של מיליונים, אין קרנות השתלמות וגם לא דירות 5-6 חדרים שניתן לשנמך ולחיות מההפרש.

במקרה הטוב השינמוך יבוא על חשבון המרחק מהמרכז.

התגובה שלי הייתה מכוונת ישירות לספריאל שהתלונן שהוא גר בבית גדול ויכול להיות שלא יהיה לו ממה לחיות.

הצעתי למכור את הבית הגדול,להנזיל חלק ולהיות רגוע ושקט.

איך הגעת מפה לזה שלכולם יש אין לי מושג...באמת שלא.

 

לפני 11 שעות, Night Driver כתב:

אלא אם מדובר בפלח די גדול של האוכלוסייה שעלה לארץ בגיל 40 פלוס בלי כלום.

אלה מהם שעבדו קשה הסתדרו וחיים בסדר גמור גם כיום.

לא בדירות פאר ומגדלים בצפון תל אביב,אבל יש דירה ובטחון כלכלי כלשהו.

 

לפני 14 שעות, SlowRide כתב:

אתה מסתכל על זה כמו צעיר. בן אדם בגיל 70 צריך למצוא דירה קטנה יותר, אבל קרובה יותר לתחבורה ציבורית ועוד שירותים שהוא צורך כי הוא כבר לא נוהג כל כך טוב.

שטויות.

בני 70 נוהגים מעולה.

זה בן אדם שעד לפני שנתיים היה נהג משאית/אוטובוס/מונית.

תוך שנתיים המצב התדרדר בצורה קיצונית והוא כבר לא כשיר לנהוג?

לפני 14 שעות, SlowRide כתב:

הדירה גם צריכה להיות נגישה יותר, כלומר עם מעלית או קומת קרקע בלי מדרגות.

עוד שטות שאין לי מושג מאיפה הבאת.

לפני 14 שעות, SlowRide כתב:

אולי בכלל הוא רוצה לעבור לגור קרוב לילדים, הם גרים בתל אביב ומכירת הדירה הגדולה שלו בקרית גת לא מספיקה?

אבל לא הצעתי למכור דירה בקריית מלאכי ולעבור לשדרה החמישית אלא לנכס קטן יותר באותה שכונה ולהשתמש בכסף הנזיל למחיה.

אתה רק מחפש לקטול ושוכח לקרוא ולהפעיל טיפה הגיון.

לפני 14 שעות, SlowRide כתב:

לא לכל דבר יש פיתרון פשוט. 

להתעסק במכירה וקניה של דירה זה חתיכת טרטור לבן אדם צעיר. תאר לך איזה כאב ראש זה לבן 70, גם אם הוא צלול וחד.

אם הוא צלול וחד הקושי שלו למכור דירה זהה לקושי שלך ושלי למכור דירה.

האמת,אפילו יותר קל לו כי הוא כבר קנה אחת ולי אין מושג איך התהליך מתבצע.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

מרק10

חברה שמייצרת ציוד חקלאי חכם

לחו"ל,מעדיף לא לפרסם את שם החברה.

אני עוד לא מעכל שאני בבית.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי עמית100
  • מבאס 2
פורסם

תפו"א הייתי חייב להתעכב על עניין השכר, גם לפני 25 שנה 8000 שקל לא נחשבה משכורת גבוהה... אומנם היא קנתה יותר ממה שתקנה היום ב8000 שקל, אבל ממש לא משכורת גבוהה.

פורסם

 

שכר המינימום אז היה 1700 שקל.

כיום הוא 5300.

אם להשוות לפי זה פעם היא הייתה משכורת שאפשר לחיות ממנה,כיום גבוהה מהמינימום לא בהרבה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

שכר המינימום לטעמי פחות רלוונטי, מכיוון שהוא נקבע בחקיקה. השכר הממוצע בישראל באוגוסט 1995 היה 4200 ש״ח, לעומת 10400 היום. כלומר אז שכר של 8000 היה בערך כפול מהשכר הממוצע, היום הוא נמוך ממנו ב-20%.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...