Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

לא חושב שיש הרבה מה לעשות אם העיריה לא מראה נכונות בעצמה לפעול. מכנה משותף ללא מעט מאכילי חתולים סדרתיים הוא שהם לא ממש מסונכרנים עם שפיות ; נראה שהשכן אמיר לא יוצא דופן מהבחינה הזו.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
או שלא הבנתי, או שהלוגיקה היא: החתולים בארץ בכלליות גדולים יותר --> צורכים יותר מזון --> סובלים מרעב?

הוא התכוון לכמותם הרבה, לדעתי.

בהחלט תופעה ששמים אליה לב אחרי ביקור בחו"ל או כשפוגשים תיירים בישראל.

לטענתם יש המון כלבים וחתולים תועים בארץ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כתבתי את זה בצחוק - ככל שהחתול שמן יותר, דרושה כמות גדולה של אוכל פר ארוחה.

 

בזמנו פניתי לעירייה, הגעתי עד לוטרינר העירוני ( התלונה: משפחה שלמה האכילה פעמיים ביום מעל 90 חתולים על הדשא סמוך לגן ילדים , בין היתר גם של הילדים שלי . את הצרכים החתולים עשו בתוך החול של הגן ). קיבלתי תשובה שאין מה לעשות וכדאי להתארגן עם כל ההורים ולקנות תוספת לגדר, גם מלמטה וגם מעל הגדר הקיימת, כדי שהחתולים לא יצליחו להכנס.

לאחרונה ראיתי בעיר שלי ( רמת גן ) פינות האכלת חתולים שהעירייה הגדירה בעצמה, כדי להקטין האכלה לא מוסדרת - לא שזה עוזר יותר מדי. כל בניין שני מישהו מאכיל חתולים ובכך גורם ( מטוב ליבם ) לריבוי לא מבוקר של החיה הזאת.

דעתי - רוצים לעזור לחתול? תיקחו אותו אליכם הביתה, תהיו אחראיים עליו, תיחסנו אותו - כל הכבוד על החמלה.

האכלה ברחוב מבחינתי זה נזק, חוסר אחריות ומפגע תעבורתי לעיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האכלת חתולי רחוב, ומעמדם של חתולי הרחוב, מוגנים בפסיקה של בג"צ. זה כבר לא עניין של דעה, יש חוק.

מותר להאכיל, אבל צריך לעמוד בתנאי האכלה, כפי שקובע החוק, וזו אחריות העירייה לספק את התנאים הנאותים ולאכוף במקרים של עבריינות.

 

http://mishmar.org/wp-content/uploads/2015/08/stray_cats_instructions.pdf

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
האכלת חתולי רחוב, ומעמדם של חתולי הרחוב, מוגנים בפסיקה של בג"צ. זה כבר לא עניין של דעה, יש חוק.

f

אני מציע שהחתולים יתארגנו ויגישו עתירה לבגץ למה העירייה לא מטפלת ומענישה את העבריינים :-D

איזה כייף לי :)

פורסם

קישור חשוב. וחשוב לקרוא את נספח א' אשר מגדיר את הדרישות מ"תחנת האכלה". לא מדובר בהשלכת שיירי מזון אלא במקום מוסדר, המחייב רישוי, שאינו מהווה מטרד לסביבה ומחייב פעילות נוספת על ההאכלה (חיסון, עיקור וכו'). ממש לא ההאכלה הפרטצ'ית בשיירי עוף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האכלה ללא דאגה לעיקור או סירוס זאת והתעללות מהמעלה הראשונה.

 

אתה יוצר מערכת שתלוייה בך, החתולים לא מבינים את זה ומתרבים בהתאם, כשהאכלה תיפסק (מעבר דירה, מצב כלכלי/אישי, מוות וכו') החתולים יגוועו למוות מכיוון שאין מספיק אוכל לתמוך בריבוי שנוצר.

 

ומניסיון שלי, אנשים ש"לא ממש מסונכרנים עם השפיות" אלו מהאנשים הכי מעניינים שפגשתי.

פורסם

אנשים עם יותר מידיי זמן ובלי הרבה שכל הם הכי מסוכנים, תמיד תזכרו את זה.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
אנשים עם יותר מידיי זמן ובלי הרבה שכל הם הכי מסוכנים, תמיד תזכרו את זה.

 

בדיוק בשביל זה יש בפורום מנהלים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

הכוונה שלי לא הייתה לפורום, בכלל לא, פשוט כשאנשים נכנסים לריבים עם אנשים שלא מחוברים למציאות, עם יותר מידיי זמן בידיים שלהם, ובלי שכל ישר, התוצאות לא יוצאות טוב בכלל.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

בואו תרגיעו, כמה מהאנשים הלבביים ביותר שאני מכיר הם מאכילי חתולים שלא היה מסוגלים לפגוע בזבוב, שפויים יותר מחצי מהפורום, שאכפת להם מהסביבה יותר מהישראלי הממוצע זה בטוח.

כדי לפתור את סוגיית ההאכלה כדאי לעשות זאת בנחת ולמצוא פתרונות כך ששני הצדדים יהיו מרוצים, אתה לא תוכל למנוע ממנו להאכיל חתולים בדיוק כמו שלא תוכל לגרום לשכנה להפסיק לעשן, אתה כן יכול להסביר לה למה לא לעשות את זה בכניסה לבניין ולמצוא לה פתרונות אחרים.

פורסם
האכלת חתולי רחוב, ומעמדם של חתולי הרחוב, מוגנים בפסיקה של בג"צ. זה כבר לא עניין של דעה, יש חוק.

מותר להאכיל, אבל צריך לעמוד בתנאי האכלה, כפי שקובע החוק, וזו אחריות העירייה לספק את התנאים הנאותים ולאכוף במקרים של עבריינות.

 

http://mishmar.org/wp-content/uploads/2015/08/stray_cats_instructions.pdf

 

העיר שאני גר בה החלה לבצע האכלה של חתולי רחוב.

וואט דה פאק, לא רק שאני צריך להאכיל פרזיטים ואוכלי חינם במדינה, לא רק שאני צריך להאכיל פרזיטים ואוכלי חינם בעיר שלי שהרי אחוז המתחמקים מתשלומי ארנונה הוא 42 אחוזים עכשיו אני צריך לממן האכלת חתולים.

אבל זה בסדר, טני אמשיך לעבוד 15 ו 16 שעות ביום בכדי להאכיל את כולם.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם (נערך)
אנשים עם יותר מידיי זמן ובלי הרבה שכל הם הכי מסוכנים, תמיד תזכרו את זה.

 

אתה צודק כי הם אלה שמתרבים הכי הרבה וחיים על חשבון קיצבאות והטבות מהמדינה.

עד היום אנחנו צריכים לשלם על גואל רצון על כל ה 30 נשים וה 60 ילדים שלו.

זכור לי שקראתי את המקרה של אחת מהנשים שלו שהצטרפה אליו כאשר היו לה שלוש בנות והיא התעקשה ששלות בנותיה יהפכו לנשותיו. אמה שדוחפת את הילדות שלה לתוך מעגל הניצול. הזוי לחלוטין.

https://www.mako.co.il/news-israel/local-q4_2014/Article-36d812015a76941004.htm

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...