Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנושא אחר לחלוטין (וסליחה על ההתעלקות על השרשור!) בכוונה כדי לא לפתוח שרשור חדש, ונראה שיש פה חברים שמבינים עניין.

 

יש לי שכנה (4 קומות מעלי), שיש לה בדירה של 100 מטר כ12 כלבים בכל הגדלים.

 

למרות שאני אישית לא סובל מזה כ"כ (משתמש במדרגות), עדיין יש ריח נורא במעלית בכל פעם שהיא נכנסת אליה עם הגדוד, רעש של נביחות (ואני עוד קומה ראשונה, לא מקנא בשכנים שלה מאותה הקומה), וכן, אני לא מתבייש לומר שאני שומר ממנה מרחק כי היא בקושי מצליחה להחזיק אותם בלי לעוף והם לפעמים מתלהבים יתר על המידה.

 

בכל פעם שהיא מטיילת אתם בשכונה, זה נראה כמו לקוח מקומדיה או משהו, אישה שמנה שיוצאים ממנה 13 חוטים עם כלב בקצה.

 

וכשהיא עוזבת את הבית ללא הכלבים הם בוכים ובוכים בקולי קולות.

 

האם זה חוקי? מבחינת שלום הכלבים, ובכלל?

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סרברל אם אתה עובד 15 שעות ביום, זה מעיד בעיקר עליך.

קח הפסקה, תאמץ חתול או משהו.

 

מה זה מעיד עליי חוץ מזה שאני חרוץ, נחוש בדעתי לשלם את החשבונות שלי ולחסוך כל עוד אני מסוגל?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
מה זה מעיד עליי חוץ מזה שאני חרוץ, נחוש בדעתי לשלם את החשבונות שלי ולחסוך כל עוד אני מסוגל?

לדעתי אתה דווקא עצלן. שמעתי שיש כאלו שעובדים 20 שעות ביום.

 

מה זה מעיד עליך?

 

שאלה טובה. אבל אם אתה נדרש לעבוד 150% משרה ביום כדי לשלם את החשבונות שלך, אולי אתה מלווה יותר ממה שאתה צריך.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
בנושא אחר לחלוטין (וסליחה על ההתעלקות על השרשור!) בכוונה כדי לא לפתוח שרשור חדש, ונראה שיש פה חברים שמבינים עניין.

 

יש לי שכנה (4 קומות מעלי), שיש לה בדירה של 100 מטר כ12 כלבים בכל הגדלים.

 

למרות שאני אישית לא סובל מזה כ"כ (משתמש במדרגות), עדיין יש ריח נורא במעלית בכל פעם שהיא נכנסת אליה עם הגדוד, רעש של נביחות (ואני עוד קומה ראשונה, לא מקנא בשכנים שלה מאותה הקומה), וכן, אני לא מתבייש לומר שאני שומר ממנה מרחק כי היא בקושי מצליחה להחזיק אותם בלי לעוף והם לפעמים מתלהבים יתר על המידה.

 

בכל פעם שהיא מטיילת אתם בשכונה, זה נראה כמו לקוח מקומדיה או משהו, אישה שמנה שיוצאים ממנה 13 חוטים עם כלב בקצה.

 

וכשהיא עוזבת את הבית ללא הכלבים הם בוכים ובוכים בקולי קולות.

 

האם זה חוקי? מבחינת שלום הכלבים, ובכלל?

 

זה לא חוקי, זה מטרד.

פנה לעירייה ולמשרד החקלאות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה צודק כי הם אלה שמתרבים הכי הרבה וחיים על חשבון קיצבאות והטבות מהמדינה.

עד היום אנחנו צריכים לשלם על גואל רצון על כל ה 30 נשים וה 60 ילדים שלו.

זכור לי שקראתי את המקרה של אחת מהנשים שלו שהצטרפה אליו כאשר היו לה שלוש בנות והיא התעקשה ששלות בנותיה יהפכו לנשותיו. אמה שדוחפת את הילדות שלה לתוך מעגל הניצול. הזוי לחלוטין.

https://www.mako.co.il/news-israel/local-q4_2014/Article-36d812015a76941004.htm

 

די יא נודניק. לא על זה השרשור.

לך קטר וספר כמה אתה מוצלח בפייסבוק שלך, ותחסוך לנו את שבחיך.

 

כוסמו, למה אני צריך לשלם מיסים ולקבל טרולי אינטרנט עם אותו 'שיר מזמור לכמה אני חמור', שחוזר על עצמו כל הזמן...

 

אל תענה, חזל"ש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אצלנו מאכילים במזון יבש להקת חתולים. שמים את האוכל במנות לאורך גדר נמוכה באזור שרחוק מבתי הרחוב.

 

ברגע שכמה התחילו להשאיר שאריות מזון וטונה ברחבת הבניין, הועד הוציא פסק הלכה שזה אסור, והדבר נפסק.

 

מה מרוויחים? שהחתולים תופסים נחשים ועכברושים שנמצאים בסביבת הבית.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אין פה אנושיות מסויימת, מי שמאכיל ככה לא עושה את זה כדי לעזור לחתולים, רק כדי לתת בוסט לאגו שלו עצמו.

 

 

אתה רציני??

 

אני מאכיל נטו בגלל הידיעה שללא אוכל ומים, הסיכוי שלהם לשרוד הוא אפסי.

 

שום בוסט לאגו.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אתה אל תגיד לו מי אתה ולמה אתה עושה מה שאתה עושה. הוא יודע מי אתה. הוא ראה פעם חתול אוכל. הוא מבין בזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סלקטיביזם.

פשוט וקל, אם באמת היה אכפת למאכילי החתולים(ואני מדבר רק על אלו שמאכילים לא בצורה מסודרת), הם היו עושים את זה באופן מסודר ולא בצורה שתגרום סבל לדיירים.

וחתול שמקבל אוכל באופן קבוע לא ייצוד נחשים ולא עכברים.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
סלקטיביזם.

פשוט וקל, אם באמת היה אכפת למאכילי החתולים(ואני מדבר רק על אלו שמאכילים לא בצורה מסודרת), הם היו עושים את זה באופן מסודר ולא בצורה שתגרום סבל לדיירים.

וחתול שמקבל אוכל באופן קבוע לא ייצוד נחשים ולא עכברים.

אני אוהב חתולים לכן אני מאכיל אותם וגם מלטף ומשחק איתם.

 

חתול שבע שיראה עכבר הוא ינסה לצוד אותו מקסימום רק יחנוק אותו למוות. זה בגנים שלהם.

איזה כייף לי :)

פורסם
הכוונה שלי לא הייתה לפורום, בכלל לא, פשוט כשאנשים נכנסים לריבים עם אנשים שלא מחוברים למציאות, עם יותר מידיי זמן בידיים שלהם, ובלי שכל ישר, התוצאות לא יוצאות טוב בכלל.

 

זה היה בצחוק. כאילו שחברי הפורום (כולל כמובן את עבדך הנאמן) לא שפויים. זה היה אמור להיות מצחיק. לא משנה...

 

בנושא אחר לחלוטין (וסליחה על ההתעלקות על השרשור!) בכוונה כדי לא לפתוח שרשור חדש, ונראה שיש פה חברים שמבינים עניין.

 

תפתח שרשור חדש, זה אותו כסף.

 

פשוט וקל, אם באמת היה אכפת למאכילי החתולים(ואני מדבר רק על אלו שמאכילים לא בצורה מסודרת), הם היו עושים את זה באופן מסודר ולא בצורה שתגרום סבל לדיירים.

וחתול שמקבל אוכל באופן קבוע לא ייצוד נחשים ולא עכברים.

 

עם החלק הראשון מסכים לחלוטין, החלק השני הוא שטות מוחלטת (ואני אומר את זה במלוא האהבה). אצלנו מסביב לבית גרים כיום 6-7 חתולים, אחרי שכאשר עברנו לגור כאן היו 2-3 (אנחנו מאכילים חלק ניכר מהם). כמות הקריפי קרוליז (ג'וקים, עכבישים וכו') ירדה באופן דרסטי. עכברים ונחשים אף פעם לא היו כאן, אז אני לא יכול להעיד. אבל אפילו שהחתולים האלה חבורה של עצלנים שכל היום רק חורפים ונוחרים, אני עדיין רואה אותם לא מעט צדים כל מיני דברים שממש לא הייתי רוצה למצוא בתוך הנעל שלי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

חתול פיזית לא יכול נגד חולדה.

תראה, אם החתולים שמסתובבים אצלך עושים לך טוב, אין עם זה שום בעיה, כל עוד האכלה שלהם היא כמו שהחוק אומר(שבמקרה הזה החוק הוא טוב לשני הצדדים).

איפה מתחילה הבעיה, כשאנשים מאכילים אותם אוכל מהבית, לא מנקים אחריכם וזה יוצר שנאה כנגד החתולים.

יש מקומות, שאנשים רעים החליטו להרעיל את החמגשיות שאנשים משאירים לחתולים.

שנאה כזו לא מגיעה סתם.

כמובן שאני לא יכול להצדיק שום הרעלה כזו, אבל יש אנשים שלא מבינים את ההשלכות של המעשים שלהם.

הבעיה שברגע שיש אוכל קבוע, החתולים מתחילים להמליט באותה הפינה ומעגל הסבל רק גדל.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תנסה גישה אנושית יותר...וחברותית יותר .
כמו לנסות להאכיל את החתולים בשכן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...