Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ביצעתי נסיעות מבחן, הן על ה standard range plus והן על ה long range.

טסלה נתנו לי את הרכב ולא תקעו אותי עם איש צוות בתור נוסע, שזה תמיד יותר נחמד.

 

לא ביצעתי נסיעת מבחן על הפרפורמנס, ולכן הפעם הראשונה שהרגשתי את יחידת ההינע שיש ברכב שלי היתה... ברכב שלי. זה גם מתועד בווידאו שצירפתי בפוסט הראשון בשרשור.

 

אני דוקא ביצעתי נסיעת מבחן בפרפורמנס אחרי שכבר הזמנתי את דגם ה-LR AWD. זה היה סיבוב קצר עם נציג במושב הנוסע אז זה לא גרם לי לשנות את ההזמנה. הביצועים של המכונית שלי גם ככה יותר טובים מ-99% מהמכוניות על הכביש שאני אפילו לא מרגיש צורך לרכוש את שדרוג הביצועים ב-$2000 שמוצע עכשיו.

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מלוכלכת וכועסת, הטסלה חזרה היום למקום מושבה בגראז' לאחר שבוע של גלות בו עמדה בחוץ, כאחרונת הsuv's

 

לשאלה מי תפסה את מקומה בשבוע האחרון יש תשובה, אבל המוח שלי עדיין מעבד את הסיפור הזה - ובעיקר האם הוא באמת קרה או שהכל היה בדמיון שלי, אולי כסייד אפקט לקורונה או משהו... לך תדע. 

 

בכל מקרה אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אז הנה אלפיים מילים על מי שברוב חוצפתה דחקה את הטסלה לרחוב: 

 

IMG_20200313_073537-01.jpeg

IMG_20200313_114735-01.jpeg

  • אהבתי 5
  • לא הבנתי... 5
  • מעניין 4

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

נבלהההההההה ועוד חמש אותיות לא יודע איך זה נפלט לי, חשבתי שוב בקול רם? 

 

ספר, הסבר, פרט ונמק. 

 

מדהים!

  • מצחיק 3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עידן חדש. 

 

תרתי משמע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בעתות משבר כאלה אמריקאים ובמיוחד בטקסס נכנסים לבייסמנט שהוכן מראש והועמס במזון ומקיפים את עצמם בעשרות רובים/מקלעים/להביורים ומחכים לזומבי התורן שינסה להיכנס.

הם לא מוכרים מכל הבא ליד וקונים למבו כי הגיע סוף העולם.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אבל עוגיה שלנו - ישראלי! הכל הפוך! 

 

תתחדש! או גם אם זו אורחת - תהנה - אשמח לשמוע ממך עד כמה הדבר הזה בכלל מסוגל לתפקד כדיילי דרייבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נהנתי מאוד לקרוא, אבל זה מסוג הפוסטים שגורמים לי להיות עצוב ושמח באותה מידה.

קשה לי ממש לקבל ולהכיל את זה שזהו סופו של עידן הבנזין. אפילו שיש עוד מספיק שנים להנות מרכבים מונעים בדלק עדיין ההרגשה שהן הופכות להיות פחות רלוונטיות לוקחת קצת את הכיף שבהן. 

 

בכל מקרה, שמח בשבילך. ללא ספק בחירה נבונה.

  • מבאס 1

 2005 VW Passat B5.5 2.0l 115hp 
1991 VW Golf Mk2 1.3l 55hp 
 

 

פורסם
לפני 5 שעות, lanosforce כתב:

תתחדש! או גם אם זו אורחת - תהנה - אשמח לשמוע ממך עד כמה הדבר הזה בכלל מסוגל לתפקד כדיילי דרייבר.

כמובן שהיא לא שלי. אני עדיין לא שם, אולי בעתיד (?), למדתי שאין טעם להניח שמשהו אינו אפשרי - אבל זה באמת נראה קלוש. 

 

היה לנו רומן סוער למשך שבוע עם כמה רגעים אינטימיים (אפילו, ושיישאר בינינו, שיחקתי לה מתחת לחצאית... ליטרלי) - כאמור אני עדיין מנסה לאגד את המחשבות לכתב, לפני שהזיכרון הופך לפנטזיה. 

 

בתור דיילי - לול. פשוט לול. 

בתור מכונת נהיגה - אמנם אני רחוק מלהיות מקצוען, אבל אני בספק רב שיש הרבה רכבים שיכולים להסתכל לה בלבן של הלדים. האיטרציה האחרונה של ההוראקן לקחה רכב נהיגה מאוד מאוד טוב, והפכה אותו לפלוס מינוס מושלם. 

  • אהבתי 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בהמשך לשרשור אחר שלי (אלמנה שחורה), קיבלתי מתנה מחבר תודות לכך שהתקנתי לו הגנה לגחון ודה פקטו חסכתי לו הרבה כסף - 

 

היום קיבלתי את הרכב לאחר שהמתנה "הותקנה", powdercoat לגלגלים. 

יצא בדיוק איך שרציתי, אני לגמרי מבסוט על הלוק החדש. מצרף כמה תמונות להמחשה, ותמונה אחת של רכב עטוף שנראה כאילו שהוזמן ע"י הג'וקר

 

IMG_20200327_090348.jpg

IMG_20200327_090413.jpg

IMG_20200327_093633.jpg

IMG_20200327_093645.jpg

IMG_20200327_101536.jpg

IMG_20200327_101546.jpg

IMG_20200327_085956.jpg

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

נייס! 

 

אני יודע שאפשר לעשות אפקט דומה עם פלסטי-דיפ  - עריכה - עכשיו קלטתי שזה לא הרכב שלך שנעטף אז מחקתי שאלה מיותרת לגבי עלויות. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא יודע אם אתה זוכר, אבל ברכב הקודם שלי ביצעתי דיפ לגלגלים, צבע דומה.
מרחוק, בכנות? קשה להבדיל.

מקרוב רואים את ההבדל, הגימור של הפאודר הרבה יותר plush, ואין פגמים משום צורה. גם העמידות תהיה גבוהה יותר.

מנגד, זה עולה בערך פי 8 מדיפ.

מנגד-נגד, דיפ כמו שצריך לוקח איזה יום עבודה מלא, אז עולה השאלה כמה יום עבודה שווה מבחינת זמן וכו׳...

 

קיצר, אני מבסוט ממה שיצא, וזה שקיבלתי את זה במתנה עבור עבודה שהייתה מאוד חווייתית יצא בכלל מושלם.

 

לגבי הרכב העטוף, תשמע, זה נראה מטורף במציאות. הצבע מתחלף בכל זוית, ואפקט המט.... מטורף. מ ט ו ר ף. לא יודע כמה זה נראה לך יפה בתמונות, אבל תכפיל את זה ב10 מבחינת איך זה נראה במציאות.

אני מעריך שזה עיטוף שעלה סד״ג של $5,000, אבל אני לא יודע את זה בוודאות. 

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

WOW לראות ולבכות אנחנו רחוקים שנות אור עצוב כמה עצוב הכל פה פשוט לא.

בארה"ב הכבישים אינסופיים המרחק והטווח האינסופי פשוט גומר רכבים ושום רכב לא מספיק.

תהנה זה חתיכת וואו.

עריכה אחרונה על ידי m&t
פורסם
לפני 30 דקות, oryo כתב:

נוראי, כי הוא הוציא את כל הכיף מלפנטז על מכוניות אחרות ואת ההנאה מצפייה בערוצי ביקורות רכב ...

 

אחרי שחבר נתן לי סיבוב על ה3 שלו (טסלה, לא מאזדה) - אני כל כך מבין את המשפט הזה.

 

באמת שהחלומות שלי היו לכוון של מנועי V6 עם 300+ סוסים או פור-באנגר 2 ליטר עם 250 פלוס מינוס 

 

אחרי שראיתי את האופק מתקרב אליי מהר מידי בטסלה כזו - ובשקט מטריד... 

 

זה סוג של what's the point? 

 

אבל יש משהו במנועי בעירה פנימית שפשוט מעביר יותר "כיף" - הרעידה הזאת של מנוע V8 בגראנד שירוקי של חבר אחר - קשה להסביר את זה. 

הרעש אגזוז הזה שיוצא אפילו מרכב כמו 500 אבארט' 

וכמובן הדוגמא שציינת - הרודסטרים - התענוג לנהוג בהם למרות שהם לא הכי חזקים 

 

ובסופו של דבר דברים כמו - מותג בחניה, שפת עיצוב וכך הלאה.

 

דבר אחד בטוח - הם נותנים פרספקטיבה אחרת! 

 

 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...