Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התפשרתי על חלום (שרשור מתחשמל)


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם חלון גג גדול כזה גדול זה לא רעיון הכי פרקטי, האם אפשר להזמין את המודל 3 עם גג רגיל?

 

יש לי גם סימני שאלה לגבי תנוחת הנהיגה, האם אין הפרעה לרגל ימין? מה עם העדר לוח מחוונים מאחורי ההגה? איך פתחי המיזוג שנמצאים מאחורי ההגה? איך בידוד רעשי הדרך והרוח?

 

זה לא חלון גג, הגג כולו עשוי זכוכית. אין אפשרות אחרת ואם היתה זה היה מצמצם את מרחב הראש, במיוחד מאחור. הזכוכית של הגג די מושחרת ולא הפריעה לי גם בטיול לפלורידה. בקיץ אמנם פנים הרכב מתחמם אם חונים בחוץ, אבל כיוון שהרכב חשמלי יש אפשרות להפעיל את המזגן אוטומטית כשהטמפרטורה הפנימית עולה על 40 מעלות. אפשר גם להפעיל את המזגן דרך האפליקציה שעומדים להכנס לרכב.

 

מה בדיוק אמור להפריע לרגל ימין? תנוחת הנהיגה לדעתי מצויינת ומתרגלים מהר מאוד לכך שמד המהירות בצד ולא למטה. פתח המיזוג היחיד מאוד יעיל ובחורף מחמם גם את הידיים ומפצה במידת מה על העדר חימום להגה.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם דייטלר ביצע את העבודה החיצונית (חשבתי שאתה בעצמך) ואת חלקי הפלסטיק הפנימיים פשוט החלפת (חשבתי שצבעת בעצמך לצבע מט) זה כבר "נורמלי" :) בייחוד בארה"ב ששם זה מקובל.

 

התוצאה החיצונית יפה מאד וכל הכבוד על הקלילות.

 

אני באופן אישי לא הייתי צובע את הקורות של הרכב החדש שלי, הייתי חושש שבמכירה יחשבו שהרכב עבר תאונה והייתי חושש מהתוצאה של העבודה "המשובחת" של הצבעי הישראלי הטיפוסי.

 

לגבי חלקי הפלסטיק שהחלפת, גם גימור קרבון יכל להיות יפה.

 

אני אוהב את הטסלה מודל 3 והייחוד שלה מבלי להכיר אותה באופן אישי, אבל מבלי להכיר אותה אפשר להבחין שהיא לא מושלמת.

 

הפנים של הטסלה מודל 3 מיוחד מאד ומינימלסטי מאד, אני אוהב את זה, יותר מיוחד גם מהפנים היותר שגרתי של המודל s.

 

אבל לפחות לפי התמונות, הוא נראה פחות איכותי מזה של הרכבים המתחרים הגרמניים.

 

גם חלון גג גדול כזה גדול זה לא רעיון הכי פרקטי, האם אפשר להזמין את המודל 3 עם גג רגיל?

 

ויש כמובן את הפרקטיות המוגבלת עקב מבנה הסדאן באופן כללי.

 

יש לי גם סימני שאלה לגבי תנוחת הנהיגה, האם אין הפרעה לרגל ימין? מה עם העדר לוח מחוונים מאחורי ההגה? איך פתחי המיזוג שנמצאים מאחורי ההגה? איך בידוד רעשי הדרך והרוח?

שוב - הדיטיילר עשה את ההשחרת חלונות ואת הציפוי PPF, כל השאר זה אני, וכאמור הקורות לא נצבעו אלא נעטפו בציפוי וייניל וזה לגמרי בר הורדה (זה גם מגן על הצבע ממתחת, אבל לא כמו PPF).

לצערי חובבן כמוני לא יכול להגיע לרמה של צביעה עם ציפוי וייניל, אז זה לא מושלם, אבל זה קרוב מספיק (את הקורות אעשה מחדש כי פישלתי שם, אבל שאר הטרימים נראים מאוד טוב). המראה השחור/לבן (״אוראו״) מאוד מחמיא לרכב, לדעתי, וחיצונית מ-meh היא הפכה ל-nice.

 

פנימית זה כבר סיפור אחר.

איכות חומרים - לצערי/לשמחתי, לא ניחנתי ביכולות המישוש המשובחות של חלק מבוחני הרכב, וההבדל בין פלסטיק מסוג פרמיום לפלסטיק מסוג פרמיום פלוס זניח עד כדי לא מורגש עבורי. לדוגמא כשכולם קטלו את הג׳וליה, אני חשבתי שהיא לא כזו נוראית. אז מבחינת איכות חומרים אני מניח שטסלה לא באותה רמה של בימר או בנץ, אבל בשיא הכנות אני לא יכול לומר לך שאני מרגיש את זה ברמת איכות החומרים עצמם.

מבחינת איכות ההרכבה, טסלה אינה באותה רמה של הגרמנים. הם הרבה יותר tight (מכולם, אגב). אני מניח שקרקושים כאלו ואחרים יתחילו אצלי הרבה לפני שיתחילו את ההוא שקנה בימר 3.

אבל, וזה חתיכת אבל, מה שאין לטסלה באיכות הרכבה יש לה באבו-אבוה באיכות הממשק הטכנולוגיה וה UX (user experience). אין בכלל השוואה בין הטכנולוגיה שלה ובין הגרמניות, ולצאת ממנה ולהכנס לM3 גורם לאחרונה להיראות ארכאית מאוד. זה לאו דווקא חסרון, יש שיאהבו את זה, זה עניין של כמה נקודות אתה שם עבור כל פרמטר ואיך נראית התוצאה הכללית. לדעתי, הטסלה יותר יוקרתית בסך החוויה תודות לטכנולוגיה, כי ללטף עור ופלסטיקים נותן תחושה יוקרתית אבל להרגיש שאתה בעתיד נותן לי תחושה עוד יותר יוקרתית.

 

אם אני מנסה לתרגם למספרים, אז בעוד שגרמניות 9/10 באיכות הרכבה וחומרים בזמן שהטסלה היא יותר לכיוון ה6-7, אז בממשק הגרמניות הן באזור ה7/10 בזמן שהטסלה בערך 15/10 כי היא אשכרה מעוותת את המדידה (או אם מנרמלים לפי טסלה, אז בימר/בנץ 6 ואאודי 7, הטסלה היא 10, ואין כל כך רכבים שיכולים לקבל 8,9 - יש פער רציני כרגע).

 

הגג מגיע ככה, הוא לא נפתח, אי אפשר לשנות את זה. אני מהשרוטים האלו שתמיד נוסעים עם סאן רוף סגור לאוויר / פתוח לשמש (גם בשמש הישראלית, אף פעם לא משתמש בוילון), כך שזה מושלם עבורי. בגלל החשש מהשמש השחרתי את החלון מאחור ואוכל לדווח בקיץ מה המצב שם.

 

מבחינת נוחות, הרכב נוח מאוד, המושבים לא באותה רמה של הגרמנים - א-ב-ל האוטופיילוט משחרר אותך מאוד מה׳לחץ׳ או ה׳סטיפנס׳ של תנוחת הישיבה הרגילה, ואני מניח שזו הסיבה שבסוף 14 שעות נהיגה הייתי רענן מאוד. בשורה התחתונה, כמו שרשמתי בפוסט הראשון, hands down הרכב הכי נוח שהיה לי לרואדטריפ בתור נהג.

 

מקרובי המשפחה בארה"ב/קנדה אני מקבל את הרושם שעדיף לסוע בקורולה ולא במוסטאנג.

כולם עם אנטי לרכבים המקומיים משום מה.

 

איך הרכב בתור רכב? תנוחת נהיגה,נוחות וכו'

מזכיר יותר סדרה 3 או מאזדה 3?

יש סטיגמה, מוצדקת בחלקה, נגד רכבים אמריקאים - היתה תקופה ארוכה עם בעיות אמינות קשות וזה צילק הרבה רוכשים.

מוסטאנג זה אחד הרכבים היותר מוצלחים לדעתי, למי שמחפש משהו בסגנון. אם הייתי רוצה V8 דו מושבי, זה כנראה היה הרכב הראשון שהייתי בודק (הקמארו יותר מדי ״טנק״ עבורי, עם חריכי הירי שלה שחלק מהאנשים מכנים ״חלונות״).

 

לגבי איך הרכב, כתבתי לעיל, אבל אמ;לק: סדרה 3, הרבה יותר קרוב לסדרה 3 (אבל המושבים של 3 יותר טובים משל טסלה).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על השאלה הזו בדיוק עניתי בשרשור ההתלבטות שלי, בקצרה: אמ240 מייתרת את המוסטאנג, אבל לא רציתי 2 דלתות כי זה לא הזמן המתאים. צ'ארג'ר זה רכב לא רלוונטי עבורי מכל בחינה בערך...

 

הצ'ארג'ר הוא לדעתי הפתרון האופטימלי למי שנמצא בארה"ב ומחפש משפחתיות עם ביצועים.

יש 4 דלתות, מושב אחורי מכובד וגרסת הבסיס מגיעה עם 250כ"ס ועד 707 כ"ס לגרסת חתול הגיהנום srt (ועדיין עם 4 דלתות!) .

 

מושב ילד ב hellcat. זאת הדרך לעשות איסופים מהגן

download.jpeg

f4b74e32c70972636ccc2d041e81cbea.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שהיא שמורה מעולה אבל יותר התכוונתי לשנתון וקילומטראז׳ סתם מסקרנות כדי לדעת עד כמה אנחנו נדפקים פה :)

זה נתון שלא היה אומר לך כלום על כלום כי חסרים לך עוד מליון משתנים כמו ירידת ערך [=בכמה הוא קנה את הרכב], עלויות ביטוח, טיפולים וכד'

אין לי שום ספק שאנחנו מאוד נדפקים פה, אבל כנראה פחות מאשר מה שנדמה [כלומר אם המיאטה עולה בישראל פי 2.5 אני לא חושב שאנחנו נדפקים פי 2.5]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אכן פתרון למי שמחפש רק משפחתית עם ביצועים

 

לי אכפת גם (ובתכל׳ס - יותר) מאיכות הפנים ופיצ׳רים טכנולוגיים (בטיחות/נוחות/וכו׳) - ושם אין באמת מה להשוות בין הרכבים...

 

that being said, גם בגזרת הביצועים הטסלה מחזלשת את הצ׳ארג׳ר, כך שהצ׳ארג׳ר לא באמת עדיפה על הטסלה מבחינת ביצועים, אלא יותר מבחינת רעש וחוויית ICE.

 

והנה עוד וידאו של הטסלה מול יריבות מאוד, מאוד רציניות (M2 & RS3), עם תוצאה שהפתיעה אותי לטובה:

 

בשורה התחתונה - אני סבור שמי שמחפש בראש בראשונה ומעל הכל רכב מסלול וחווית מסלול, עדיף לו לדפדף הלאה. גם אם הטסלה מהירה (מאוד) - חווית נהיגה אינה מורכבת מזמן הקפה קצר ביותר, וה-הוכחה לכך היא הרכב השני שיש לי בגראז׳.

אבל מה שיפה בטסלה זה שאפשר לקבל את כל העתידנות הנוחות הבטיחות והפרקטיות, ועדיין להביס רכבים עצמתיים כמו הצ׳ארג׳ר או להסתכל ישר לתוך הלדים של מכונת מסלול מושחזת כמו הM2.

 

בשבועות הקרובים אשקים קום ואלך לכביש הבית שלי, צפוף מפותל ומאתגר. עשיתי אותו עם המיאטה, עם הנינג׳ה, עם ההארלי - ואני סקרן לראות מה יהיו הרשמים עם הטסלה.

Screenshot_2019-11-30 08.22.32_cO06Yd.png

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נתון שלא היה אומר לך כלום על כלום כי חסרים לך עוד מליון משתנים כמו ירידת ערך [=בכמה הוא קנה את הרכב], עלויות ביטוח, טיפולים וכד'

אין לי שום ספק שאנחנו מאוד נדפקים פה, אבל כנראה פחות מאשר מה שנדמה [כלומר אם המיאטה עולה בישראל פי 2.5 אני לא חושב שאנחנו נדפקים פי 2.5]

 

גם אלו נתונים שמעניינים אותי, עלויות הטיפולים, ביטוח וגם ירידת ערך שאגב לפחות לגבי שני הדברים הראשונים אני בטוח ששם הם זולים יותר משמעותית. בארץ אני מתאר לעצמי שסעיף ירידת הערך אמור להיות טוב יותר בגלל תחרות קטנה יותר ומחיר רכישה נגיש פחות של רכב חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו. נגמר.

המיאטה עזבה אותי, עברה לבית חדש. אני די מבואס מהסיפור, זה תמיד עצוב לראות רכב טוב הולך, אבל הפעם זה הרגיש אקסטרה קשה... אפילו אשתי לא לקחה את זה בקלות.

 

האדם הראשון שבא לראות את הרכב לקח אותו, רכשתי אותה עבור 30 לפני שנתיים, ביקשתי 26, לחצנו יד על 25. בטרייד אין של טסלה הציעו לי 19... [emoji23]

 

הרכב עבר שטיפה והמתין בסבלנות במוסך סגור עד המכירה, אבל רגע לפני שהם הגיעו לאסוף אותו לא התאפקתי ויישמתי עוד שכבה של ווקס. זה היה חסר כל הגיון כי כמובן שהרכב שלי במצב מדוגם בלאו הכי. כשהם הגיעו הם נורא הודו לי, אבל אמרתי להם את האמת:

"It's not for you, it's for me..."

cbc725831072e51e2889a3bf5d6de62e.jpg

 

מבחינת ניהוג המיאטה היא הרכב הכי טוב שהיה לי, ובתור pure driver car אני נוטה להאמין שהיא הרכב הכי טוב שיהיה לי. אולי יום אחד אתפרע וארכוש איזו אריאל אטום לסופשים, אבל הסיכוי לא גבוה.

הטסלה כמובן הרבה, הרבה, הרבה יותר טובה בתור חבילה. אבל המיאטה מעולם לא הייתה או התיימרה להיות חבילה. מדובר ב one trick pony, אבל חתיכת טריק מגניב.

 

איזה באסה.

 

מצרף כמה תמונות של הבנות רגע לפני הפרידה. ef52bfe4c38f56078d851b9bea0acd76.jpg42cb6831931a1155bd7dad768570008f.jpg4b9b2595ea5052c5197ae60daa35cb97.jpg

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כול השירשור + עוד שירשור באוף טופיק בדיוק בנושא הזה.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כול השירשור + עוד שירשור באוף טופיק בדיוק בנושא הזה.
לגיטימי, בחירה של הבנאדם לעשות מה שהוא חפץ בכסף שלו. ועדיין, לי באופן אישי היה קשה לעשות מהלך כזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
זהו. נגמר.

המיאטה עזבה אותי, עברה לבית חדש.

 

cbc725831072e51e2889a3bf5d6de62e.jpg

 

חשבתי שאתה בארה"ב, לא באוסטרליה.

אני חושב שגם מהטסלה אפשר להנות, פשוט בצורה אחרת. היתרונות של המנועים החשמליים לא נגמרים בגזרת מחבקי העצים. זה לא שהחלפת מיאטה בקורולה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף לקרוא אור!

 

תכלס הטסלה הזו מזכירה לי בצורה מסויימת אסטון מרטין - אולי לקחת את הטמבון הקידמי שלה למכון שעושה HYDROGRAPHICS ולעשות לה טמבון דמוי קרבון לבן בשביל לשבור את המראה הפלסטיקי הזה.

 

רכב מטמטם בכל מובן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צעד שלא ברור לי איך נעשה, בתור "ראש בנזין" מושבע, למכור רכב ספורט אמיתי בטעם של פעם ובמקומו להעמיד רכב חשמלי משוכלל

 

אתה צריך לזכור שהוא נמצא במקום אחר.

במקום שהוא נמצא אם הוא ירצה מחר שוב מיאטה זו לא כזו בעיה...

 

הוא לא נמצא במדינה שהרכב לא הגיע אליה במשך 10 שנים וכמות הרכבים העומדים למכירה ניתנת לספירה על שתי ידיים...

 

חוץ מזה הוא הזכיר מה ממלא לו את החלל, ואם מחר בבוקר יתחרט, פשוט יקנה שוב מיאטה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...