Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התפשרתי על חלום (שרשור מתחשמל)


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 381 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אלה כתיבה נהיניתי לקרוא !

האמת שהיה לי ספויילר, איך שקראתי את כותרת השרשור ידעתי שמדובר על טסלה, בחור שלמד איתי בטכניון (ומסתבר שעכשיו מסתובב איתך ברחבי ארה''ב) העלה לפני מספר ימים סרטון לפייסבוק שבו אתה "נוהג" בטסלה (למעשה היא נהגה את עצמה) , אבל חשבתי שזאת בטח השכרה או רכב של חבר, אחרת הייתי רואה פוסט בקארזפורם :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 167
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

^^נתונים מעולים כנראה. כמו שאני זוכר את אור מהארץ- היא בטוח שמורה טוב טוב.

לדעתי המחיר הוא בהמרה ישירה מסביבת המחיר שלה שם- לשקלים.

 

אני בטוח שהיא שמורה מעולה אבל יותר התכוונתי לשנתון וקילומטראז׳ סתם מסקרנות כדי לדעת עד כמה אנחנו נדפקים פה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר אולי ביקורת על אפשרויות ההעמסה ברכב? אני בטוח שאחרי הלילה של ארוחת הטנקסגיבינג תוכל לתת לנו פרטים כמו "כמה טלויזיות מוולמארט נכנסות במודל 3" או "כמה משחקי פלייסטיישן מוזלים נכנסים בתא הכפפות" וכו'...

 

נשמח גם לביקורות על האוטופיילוט, אני מניח שאחרי שהTurkey הרדים אותך נתת לרכב להחזיר אותך לבד מוולמארט הביתה. איך זה עבד? הגעת בחתיכה אחת?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתכנן להגיע לארה"ב בקיץ הקרוב,מוזמן גם? :-D

בטח, אם אתה מגיע לבירת טקסס בירה ונסיעת מבחן על חשבוני

 

(1)לגופו של עניין, אני דווקא העדפתי את הפלסטיקה בצבע שחור פסנתר, כעת הפלסטיקה נראית פשוטה מדי (איך עשית את זה דרך אגב?). הצעה שלי- אולי להדביק עור על הפלסטיקה הזאת.

 

(2)לגבי קורות הרכב השחורות התוצאה יפה בתמונות, חוץ מנקודת החיבור בחלק האחורי של קורת הרכב של הצבע השחור עם הצבע הלבן, שבה הקו השחור מתעגל והיה עדיף לדעתי שיהיה ישר ומקביל לחריץ שמעליו (איך עשית גם את זה והגעת לתוצאה כזאת טובה לפחות בתמונות, האם פשוט צבעת עם מרסס צבע? אין חשש שהצבע יירד?)

1. ראיתי עכשיו את התמונות על מחשב, קצת יותר הבנתי למה אתה אומר את שאתה אומר (״נראה זול״), התמונות לא עשו עם ההתקנה חסד. במציאות זה נראה הרבה טוב, ובפרט יוקרתי יותר מהמקור. זה גם ״מדבר״ עם השחור מט שעל ההגה. בכ״א יש ערכה שרכשתי מ RPM Tesla וביצעתי את ההתקנה לבד.

 

2. מדובר ב vinyl wrap שנרכש מ nikola pro. מי שקצת בקטע של טסלות יהיה פחות ״בשוק״ מכך שפלוני בוחר לעשות chrome delete, שזה אחד הדברים הכי שכיחים אצל בעלי הרכב. pillar delete (השחרת הקורות) זה פחות שכיח, הנה וידאו של תוצאה סופית (להמחשה):

 

האמת שהיה לי ספויילר, איך שקראתי את כותרת השרשור ידעתי שמדובר על טסלה, בחור שלמד איתי בטכניון (ומסתבר שעכשיו מסתובב איתך ברחבי ארה''ב) העלה לפני מספר ימים סרטון לפייסבוק שבו אתה "נוהג" בטסלה (למעשה היא נהגה את עצמה) , אבל חשבתי שזאת בטח השכרה או רכב של חבר, אחרת הייתי רואה פוסט בקארזפורם :wink:

עולם קטן...

בחור מדהים, מאוד התלהב מהטסלה וקצת (הרבה) היה מופתע כשלחצתי אותה בסיבוב. הצעתי לו לנהוג אותה בכביש, אבל הוא חשש. אגוזים ושיניים...

 

אני בטוח שהיא שמורה מעולה אבל יותר התכוונתי לשנתון וקילומטראז׳ סתם מסקרנות כדי לדעת עד כמה אנחנו נדפקים פה :)

מודל 2017, 13,000 מיילים (בערך 20,000 ק״מ) - יענו פחות מ7,000 ק״מ בשנה. גרסא במהדורה מוגבלת בשם launch edition בצבע הנכון מבחוץ (machine grey) ומבפנים (auburn leather).

אם מסקרן אותך, הנה לינק לאלבום שעשיתי לה לקראת המכירה, כולל וידאו + סאונד.

m1.jpg

 

אפשר אולי ביקורת על אפשרויות ההעמסה ברכב? אני בטוח שאחרי הלילה של ארוחת הטנקסגיבינג תוכל לתת לנו פרטים כמו "כמה טלויזיות מוולמארט נכנסות במודל 3" או "כמה משחקי פלייסטיישן מוזלים נכנסים בתא הכפפות" וכו'...

 

נשמח גם לביקורות על האוטופיילוט, אני מניח שאחרי שהTurkey הרדים אותך נתת לרכב להחזיר אותך לבד מוולמארט הביתה. איך זה עבד? הגעת בחתיכה אחת?

האמת, נגעת באחת מנק׳ התורפה של הרכב.

תא המטען שלה אינו גבוה, ולכן עגלה + עריסה + תיק משאיר מקום מצומצם לדברים נוספים.

מתחת לתא המטען מוסתר עוד שטח אחסון לא מבוטל, וכמובן שיש את ה frunk (תא מטען קדמי) שמסייע לשימושיות - שמתי בו את האוכל לארוחת חג ה״תודה שנתת״ וכך לא נכנס ריח לתא הנוסעים. חשוב לי להדגיש שכשאני אומר נקודת תורפה אני משווה את הרכב למשהו כמו הסטינגר, ולא למשהו כמו סדאן קונבנציונלית (היא עדיפה עליהן).

עוד נק׳ תורפה היא שהרכב פחות נוח ליושבים מאחור בהשוואה לSUVs - הטיגואן של אשתי מרווח ונוח יותר לנסיעה, והוא גם פחות קשיח. היא אמרה לי אתמול שהרכב פחות נוח, אבל שהמושבים המחוממים מאחור מכפרים על כך... אבל בקיץ המשוואה תשתנה (:

 

האוטופיילוט זה אחד הדברים הכי טובים ברכב (אם לא ה-). אני מהאנשים האלו שמתרסקים אחרי ארוחה כבדה, ואתמול שמחתי מאוד שיש מע׳ בקרה שמוסיפות לי הגנה היקפית. כמובן שזה לא תחליף לעירנות הנהג, אבל מבחינתי זה כמו ABS: זה שיש לך את המערכת לא אומר שאתה צריך לנהוג כמו חוראן כי האוטו יבלום עצמו טוב יותר, זה כן אומר שיש לך עוד רשת בטחון ״במקרה ש״.

האוטופיילוט שומר על הנתיב בצורה מצוינת, ה״רדאר״ יודע לזהות מה שקורה מסביב ולהגיב לפני שמשהו קורה (לדוגמא: נהג שחותך אותך), וגם כשאתה לא משתמש במערכות האלו הרכב עדיין שומר עליך מעצמך.

 

אבל הפיצ׳ר שעדיין הכי מפתיע אנשים זו העוצמה של הרכב, לקחתי אתמול שתי חברות שביקשו סיבוב, וכשלחצתי על הדוושה הן צרחו בהתחלה והתפוצצו מצחוק אחר כך. הכח המתפרץ של הרכב תמיד מפתיע נוסעים חדשים, גם כאלו שעברו ״הכנה״ לפני הנסיעה.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זוכר אם התייחסת אבל בהשוואה להוראקן הכתומה, עד כמה ההאצה יותר חזקה/מעקמת צאוור/מכווצת מעיים?

 

בטיול האחרון בחוף המערבי יצא לי לנהוג בהוראקן על מסלול (עוד על כך בפוסט נפרד*) ומעניין אותי לשמוע על הבדלים.

 

*ספויילר: לא הפסקתי לצחוק וחירחורי המלחמה רק הוכיחו לי כמה אתגעגע לתקופה של מנוע בערה פנימית ברכבים אם ייעלם.

 

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הכנות - אני לא בטוח.

 

בלמבו לא סחטתי את הרכב כי הוא הרבה יותר מפחיד, יקר ולא שלי. זה קרה לפני כמה חודשים, כך שאין לי השוואת ׳תפוחים לתפוחים׳.

אני חושב שהמיאוץ בטסלה ברמה הפיזיקלית נטו עוצמתי יותר - מהסיבה שהוא מתנהג כמו פונקצית מדרגה (ה״לחץ״ מתחיל מיידית) בעוד שהלמבו מתנהגת כמו פונקציה אקספוננציאלית (ה״לחץ״ נבנה בקצב גבוה).

אבל החוויה אינה פיזיקאלית ולא בוואקום, בלמבו הרכב מתפוצץ ומקשרקש ומשאיר יותר חיוכים מפגרים על הפרצוף. בטסלה אתה מרגיש שאתה באיזו חללית והתגובה הראשונית אינה צחוק אלא יותר ״wtf is going on״, שמלווה בצחוק לאחר מכן. בשורה התחתונה הלמבו יותר מרגשת (בעיקר בגלל שהיא יותר תיאטרלית), אין ספק בכלל, אבל זה לא בפער פסיכי כמו שהייתי מצפה.

 

אבל עצם זה שאנחנו מדברים על השוואה בין סדאן במחיר עממי+ או פרמיום-, לבין סופרקאר במחיר, ובכן, של סופרקאר - אומר הכל...

 

למי שמסוגל ״לעכל״ את החשמליות של הרכב, מדובר בחבילה חסרת מתחרים ישירים באותו תקציב. כשמדברים על טכנולוגיה וממשק משתמש אז אין לה כ״כ מתחרים גם כשמוציאים תקציב מהמשוואה, היא ייצור... אחר. לטוב ולרע אגב, מי שממש אוהב את הממשק של רכב קונבנציונלי עלול לסלוד מהטסלה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת?

התיאור הכי טוב שאני מכיר, גם הסאונד מתאים!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו היתה ה-התלבטות שלי.

מה שהכריע את הכף זה ההארלי - כי כשבא לי חוויה אנלוגית יש לי מכונה מדהימה שבלאו הכי יותר כיפית עבורי מכל רכב שהייתי שוקל לרכוש.

אילולא ההארלי, לא יודע אם הייתי מצליח "לעכל" רכב חשמלי.

 

גם להארלי יש ה Livewire החשמלי. אז אתה יכול לעבור ל 100% חשמל.

dims.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, רק שכל הפואנטה היא שאני רוצה את ה״חוויה האנלוגית״ ... >.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכבד את זה.

רק שזה גם מה שאמרת בהתחלה שחשבת על להחליף את הסטינגר ברכב חשמלי. אולי אחרי נסיעה על הלייבוויר גם תשנה את דעתך.

 

מסקרנות. למה דווקא חשבת על הקיה ולא על רכב שרירים אמריקאי כמו מוסטנג או דודג' צ'ארג'ר שיש להן גם מושב אחורי לא רע?

למרות שמושב תינוק בצ'ארג'ר זה יהיה משעשע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם דייטלר ביצע את העבודה החיצונית (חשבתי שאתה בעצמך) ואת חלקי הפלסטיק הפנימיים פשוט החלפת (חשבתי שצבעת בעצמך לצבע מט) זה כבר "נורמלי" :) בייחוד בארה"ב ששם זה מקובל.

 

התוצאה החיצונית יפה מאד וכל הכבוד על הקלילות.

 

אני באופן אישי לא הייתי צובע את הקורות של הרכב החדש שלי, הייתי חושש שבמכירה יחשבו שהרכב עבר תאונה והייתי חושש מהתוצאה של העבודה "המשובחת" של הצבעי הישראלי הטיפוסי.

 

לגבי חלקי הפלסטיק שהחלפת, גם גימור קרבון יכל להיות יפה.

 

אני אוהב את הטסלה מודל 3 והייחוד שלה מבלי להכיר אותה באופן אישי, אבל מבלי להכיר אותה אפשר להבחין שהיא לא מושלמת.

 

הפנים של הטסלה מודל 3 מיוחד מאד ומינימלסטי מאד, אני אוהב את זה, יותר מיוחד גם מהפנים היותר שגרתי של המודל s.

 

אבל לפחות לפי התמונות, הוא נראה פחות איכותי מזה של הרכבים המתחרים הגרמניים.

 

גם חלון גג גדול כזה גדול זה לא רעיון הכי פרקטי, האם אפשר להזמין את המודל 3 עם גג רגיל?

 

ויש כמובן את הפרקטיות המוגבלת עקב מבנה הסדאן באופן כללי.

 

יש לי גם סימני שאלה לגבי תנוחת הנהיגה, האם אין הפרעה לרגל ימין? מה עם העדר לוח מחוונים מאחורי ההגה? איך פתחי המיזוג שנמצאים מאחורי ההגה? איך בידוד רעשי הדרך והרוח?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסקרנות. למה דווקא חשבת על הקיה ולא על רכב שרירים אמריקאי כמו מוסטנג או דודג' צ'ארג'ר שיש להן גם מושב אחורי לא רע?

למרות שמושב תינוק בצ'ארג'ר זה יהיה משעשע.

 

על השאלה הזו בדיוק עניתי בשרשור ההתלבטות שלי, בקצרה: אמ240 מייתרת את המוסטאנג, אבל לא רציתי 2 דלתות כי זה לא הזמן המתאים. צ'ארג'ר זה רכב לא רלוונטי עבורי מכל בחינה בערך...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרובי המשפחה בארה"ב/קנדה אני מקבל את הרושם שעדיף לסוע בקורולה ולא במוסטאנג.

כולם עם אנטי לרכבים המקומיים משום מה.

 

איך הרכב בתור רכב? תנוחת נהיגה,נוחות וכו'

מזכיר יותר סדרה 3 או מאזדה 3?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 381 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...