Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מספר ימים חניתי צמוד מדי לרכב טסלה אפור, די חדש. בתי שתחיה פתחה את הדלת בחוזקה וזה גרם לסימן אדום מהרכב שלנו וקילוף קל של הצבע - אפור כהה. הפגיעה היא בערך בגודל של פחות מציפורן וטיפה לעומק אבל בעל הטסלה לקח את זה קשה ולא מוכן לשחרר וכבר עשה לי פולואו אפ. הוא תיאר את זה כפגיעה ממש רצינית... 🙄

 

אני בספק אם שווה לי בכלל להפעיל ביטוח. בחיי שאם זה היה קורה לי לא הייתי עושה מזה יותר מדי עניין. אגב יש עוד כמה פגיעות מרכבים אחרים באותו אזור אם איני טועה שאני כמובן לא מתכוון לשלם עליהן. (כנראה בגלל זה כבר נמאס לו והוא לא עובר הלאה).

 

אשמח לרעיונות כיצד לסגור את הסיפור בנזק מינימלי. חשבתי אולי לבקש שייקח הצעת מחיר מפחח צבע. 

תודה

IMG-20250717-WA0004.jpg

IMG-20250717-WA0006.jpg

IMG-20250717-WA0007.jpg

פורסם

זה בעיה כי זה בינך לבינו. אם יש שם פגיעות נוספות כנראה שהוא מחפש לרכב עליך כדי לעשות תיקון לכל הכנף. 

בסט קייס, קונים צבע שמתאים לצבע הרכב ומתקנים נקודתית. זה רק אם הוא מסכים לזה.

אחרת תקבל הצעת מחיר מכמה מקומות ותחשב אם שווה לך לשלם על התיקון שלו או להגיד לו שיתבע עם הביטוח שלך. צריך להתחשב בהשתתפות העצמית שיש לך ובעליית הפרמיה. 

מבחינה אובייקטיבית תיקון נקודתי יהיה הכי טוב לשני הצדדים כאן, עדיף גם לו לא לצבוע.

אני מבין אותו שהוא מתבאס, אבל אל תיתן לו לנצל אותך.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם (נערך)

מציע לבקש מספר צבע ואח"כ לגגל לערכת טאצ' אפ.  תשלח לו לינק ותשאל אם זה יסגור את העניין אם תזמין כזה...

יש ערכות ממש איכותיות - מגיעות עם מכחולים, לכה, צבע יסוד והצבע שלך.

 

דוגמא:

https://www.paintscratch.com/cgi-bin/order-form.cgi

 

ישאר לו למקרים הבאים שבסיכוי מאוד גבוה יקרו. אם לא מחניה אז מאבנים וכד'

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם
בתאריך 17.7.2025 בשעה 19:25, Adani כתב:

זה בעיה כי זה בינך לבינו. אם יש שם פגיעות נוספות כנראה שהוא מחפש לרכב עליך כדי לעשות תיקון לכל הכנף. 

בסט קייס, קונים צבע שמתאים לצבע הרכב ומתקנים נקודתית. זה רק אם הוא מסכים לזה.

אחרת תקבל הצעת מחיר מכמה מקומות ותחשב אם שווה לך לשלם על התיקון שלו או להגיד לו שיתבע עם הביטוח שלך. צריך להתחשב בהשתתפות העצמית שיש לך ובעליית הפרמיה. 

מבחינה אובייקטיבית תיקון נקודתי יהיה הכי טוב לשני הצדדים כאן, עדיף גם לו לא לצבוע.

אני מבין אותו שהוא מתבאס, אבל אל תיתן לו לנצל אותך.

 

תודה רבה. כן נשמע שהיו לו כמה פגיעות כאלה ונשבר לו להשלים עם זה. אני לא מתכוון לממן לו תיקונים נוספים. ונשמע לי שלא כדאי לערב ביטוח.

בתאריך 20.7.2025 בשעה 10:42, רפי לין כתב:

מהיכן בארץ בעל הטסלה וגם אתה?

בברכה  -  רפי לין

 

מאזור רמת גן קרית אונו 

בתאריך 20.7.2025 בשעה 12:02, מיץ פטל כתב:

מציע לבקש מספר צבע ואח"כ לגגל לערכת טאצ' אפ.  תשלח לו לינק ותשאל אם זה יסגור את העניין אם תזמין כזה...

יש ערכות ממש איכותיות - מגיעות עם מכחולים, לכה, צבע יסוד והצבע שלך.

 

דוגמא:

https://www.paintscratch.com/cgi-bin/order-form.cgi

 

ישאר לו למקרים הבאים שבסיכוי מאוד גבוה יקרו. אם לא מחניה אז מאבנים וכד'

רעיון מצוין. תודה מיץ פטל! האם מניסיונך הערכות מגיעות לתוצאה איכותית?

פורסם (נערך)

מנסיוני, יישום נכון מגיע לתוצאה מעולה.

כמובן שככל שהפגיעה קטנה יותר הסיכוי לכך גבוה יותר.

צריך לנקות את המקום היטב ולפעול לפי ההוראות. 

עבודות כאלה עושים במקום מוצל, נוח וכשנינוחים.  (וזה בסך הכל דורש זמן מאוד קצר)

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • רעיון טוב! 1
פורסם

זה באמת מעצבן שפותחים עליך דלת וזה מרגיש כאילו לצד השני לא אכפת

אבל במקרה הזה בתור בעל הרכב הייתי סוגר את זה בפיצוי קטן וזהו

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...