Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים משתנים בין דגמים ולפעמים גם באותו דגם בין מדינות שונות...

אני אומר לא מחשב יוגה ומסך מט ולא מבריק

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי יוגה - אמנם אקזמפלר בודד, אבל מחשב מסדרה זו של בני הבכור שבק חיים אחרי פחות משנתיים, השירות עד אתר הלקוח לא הגיע, הבחור לקח את המחשב למעבדה, ואחרי חודש קיבל תשובה שאינו ניתן לתיקון. הוצע לו מחשב חלופי נחות, בסופו של דבר הוחזר לו כסף כעלות המחשב והרחבת השירות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מגיב מיוגה 510 פלסטיקה גרועה המחשב ממש גמיש ושברירי. המסך IPS ברזולוציית FHD שזה הטוב הרע זה שהוא מבריק ועם עוצמה חלשה במקום מואר העיניים יוצאות וכבונוס לא רואים כלום.

 

לצד החיובי הוא קל ודק מאוד ובעל מסך מגע ומתקפל לחלוטין הפוך (פיצ'ר שמאוד אהבתי בקנייה בתכלס הרבה פחות שימושי ממה שדמיינתי)

 

אגב מי המטומטם שהמציא את המסך המבריק ולמה?!?!?!

פורסם

מסך מבריק נראה טוב בתוך הבית, כשלא ממש מואר. כשהוא טוב, צבעים נראים יותר 'חיים' והניגודיות אמורה להיות יותר בולטת (אמורה...). גם התמונה יותר'חלקה' פחות מגורענת

אני מנחש שזה גם יותר זול לייצור.

 

בסופו של דבר, הציפוי הוא לא כל מה שקובע את איכות המסך, אבל מסך שהוא גם זול וגם מבריק,טוב רק לשימוש בבית,כשאין הרבה אור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אכן הביקורות בסקירות המקצועיות על המסכים של דגמי יוגה לא משהו, קטע שהוא נחשב טוב יותר מאייסר למשל ועוד מותג כאשר מדובר במחשבי 2 ב 1.

 

אני מנסה לקבל מחבר מחשב דומה של לנובו יוגה לשימוש של כמה ימים לראות איך זה מרגיש ואם הטאצ' בכלל יהיה שמיש.

 

תכלס לא יהיה שימוש במחשב בחוץ אלא תמיד במבנה, בית ספר או בית, אין לאשתי מה להשתמש במחשב בחוץ.

 

אתמול ניהלנו שיחה אם היא סתם רוצה מסך מגע או באמת רואה את עצמה משתמשת בו.... לך תסביר לה שזה פחות איכותי וכו' וכו' [emoji52]

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

מה שהורס את המחשב הוא הובלות בתיק. מחשב שהולך עם אשתך לעבודה יסבול מכך, לכן חשוב שיהיה חזק מיכאנית

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הלנובו שלי, בן 4, נמצא אצלי בתיק יום יום ועובר איתי בין עבודה/לימודים/בית כל יום. זה הדגם הפשוט יותר מהיוגה, מסך מט, 1080 (בלי מגע). ממליץ.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
מה שהורס את המחשב הוא הובלות בתיק. מחשב שהולך עם אשתך לעבודה יסבול מכך, לכן חשוב שיהיה חזק מיכאנית
מחשב שהולך עם אשתי יסבול, זה לא משנה לאן [emoji23]

 

הקטע שניתן לקנות לו מיגון פלסטיק שיעטוף אותו אז זה מעודד.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
מה שהורס את המחשב הוא הובלות בתיק. מחשב שהולך עם אשתך לעבודה יסבול מכך, לכן חשוב שיהיה חזק מיכאנית

ממש לא. תיק/שרוול טוב עם ריפוד יגן יופי על המחשב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

שאל את בני הבכור. מעביד מחשבים עד מוות מוקדם. למרות כל המיגונים. והניסיון עם 3 יצרנים לפחות. יש מחשבים שנועדו לשבת על השולחן, ויש שנועדו לנשיאה. חשוב לבחור מהסוג השני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

התאריך יעד מתקרב, כך גם הבלאק פרידיי מתקרב וכך גם הרכישה של המחשב.

 

מה השתנה? כלום.

 

השגתי לנובו דומה להתנסות, אשתי התלהבה ממנו ואהבה אותו ורוצה כזה.

 

אחרי שכל החנויות המובחרות הכריזו על בלאק פרידיי בארץ עדיין לא ראיתי מחשב 2 ב 1 שיכול להתחרות במחשב שהצגתי פה וננעלתי עליו.

 

מבחינת המחיר, עדיין לא היה שינוי במחיר בעקבות בלאק פרידיי שעדיין לא באמת הגיע אבל יש כבר קופון של 20 דולר לרכישה באמזון שהשגתי דרך האשראי של מקס.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הייתי בטוח שבכלל לא קיים דבר כזה כמו אחריות בינלאומית בלפטופ, גם בתשלום זה משהו.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הייתי בטוח המחיר כבר לא ירד יותר והופתעתי, אני באמת מרגיש שביחס לתמורה המחיר מטורף בקטע הטוב.

 

הזמנתי, שילמתי לבסוף 1838 ש''ח!

 

מי שרוצה קישור:

https://www.amazon.com/dp/B07TWHYTSQ/ref=cm_sw_r_wa_apa_i_4ar4DbPJ97SYM

 

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אין לי בזמן האחרון זמן לגלוש פה יותר מדי אבל מוצר זמן לעדכן שהמחשב הגיע!

 

השתמשתי בו כשעתיים עד כה, בנתיים מרגיש מעולה, מהשעתיים לא מעט זמן במצב טאבלט, האמת? נחמד מאוד!55d7d14471f0c13aff7c7fa4558d994b.jpgfd681eadcf8b7d70496dac70ae5c1067.jpg23813d4f6c51462e4f12e212f6f0dffe.jpg

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...