Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה התחדשתי במערכת פיוניר avh1300nex

יש לי מיצובישי ספייס סטאר 2014 עם רמקולים לדלתות בלבד

 

1. לא מעוניין להחליף חיווט

2. לא מעוניין לקנות מגבר

 

c88eb4cf2a733cf4d1bf4316a7352de6.jpg

 

הכנתי טבלת אקסל של הדגמים שנראה לי רלוונטי

 

מה המלצתכם?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

היי,

לא צריך טבלאות..

אם תוכל להאזין לאחד הדגמים שמתאימים לרכב שלך\וזמינים אצל המתקין, תקח.

עדיף שתשמע תרמקול לפני.. וככה תהיה מרוצה מהרכישה, ולא תקבל "חתול בשק" .

פיוניר טובים, JBL טובים, ו HERTZ גם טובים, ולכולם יש כמה רמות, מ-300שח ומעלה.. מציע לקנות דגם איכותי,תבדוק נתונים-הספק,נצילות..

ככה שתמשיך איתו לאורך זמן.

בגלל מה שציינת - "לא מעוניין בשינויים.." לא יכל להמליץ לך על אלמנטים יותר מתקדמים.

אני כבר הייתי הולך על קומפוננט. שיקול שלך .

אם בא לך תעיין בנתונים :

https://www.hertzaudiovideo.com/category/speakers-lines/energy/

https://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/Speakers

https://eu.jbl.com/car-speakers

 

ויש לך את פוקל ! רמקול ברמה מעל כל אלה..

החל מסדרת ACCESS \ 165AC לדוג' .

https://www.focal.com/en/car-audio/car-audio-kits-solutions/performance/access/coaxial-kits/165-ac

 

*לגבי העומק, במידה וחסר לך, אתה יכול להוסיף טבעות עץ שיתנו לך כס"מ+ לעומק. ככה שלהכל יש פתרונות, רק תלוי ברצון שלך להשקיע.

 

בהצלחה!

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

פורסם

אין לי חנות קרובה אלי אלא רק במרכז. אני קונה בידיעה שאני לא אשדרג את המערכת מלבד הרמקולים הקדמיים ולכן איני מעוניין בהשקעה במגבר והחלפת חיווט.

לכן אני נעזר בטבלה עם כל התכונות שציינת.

יש לי עדיפות לקואקסיאליים בגלל הנוחות של ההתקנה (מתקין לבד). מה גם שאין לי מקום מיועד לטוויטרים.

 

לגבי העומק - לא הבנתי איך יכול להיות לי חסר? הרי אם תהיה בעיה היא תהיה בעומק גדול מידי של רמקול ולא קטן? תקן אותי אם אני טועה.

 

תודה על המענה כמובן!

פורסם

האופציות כאן הם בעלות רמת מחיר שונה

הטובה ביותר היא אופציה 16 מדובר ברמקול קוואסלי איכותי ונציל

עם זאת מדובר בזוג שיעלה לך באזור 400 שח.

פורסם

Screen Shot 2019-07-12 at 9.46.30.png

זאת הטבלה המלאה

הJBL שציינת על הכוונת שלי

 

דיברתי עם חנות בארץ והם המליצו על הJBL CS762 בגלל שהם מעולים גם בלי מגבר

פורסם

סידרת ה CS היא סידרת כניסה ישנה וטובה, כמעט כל הרמקולים האלו יעבדו טוב גם ללא מגבר.

הרמקולים מסידרת הGTO של JBL הם לא סידרת כניסה הם סידרה מעל כל שאר הסדרות של JBL ברשימה

השאלה היא אם אתה רוצה לשלם את הפרש המחיר.

פורסם

הסתכלתי על כל מיני דגמים באתרים של חנויות בארץ ועשיתי השוואה במחיר. זה היה נראה הכי משתלם.

×
×
  • תוכן חדש...