Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פורד גלאקסי 2010:

הסבו את תשומת ליבי שכל אורות הבלמים אינם עובדים. ואז שמתי לב שדולקת נורית אתראה בלוח המחוונים.

הלכתי למוסך ושם החליפו לי 3 נורות (2 צדדים ואור אמצעי). עוד בנסיעה חזרה מהמוסך, מצפצפת נורית אתראה בלוח המכוונים, ומתברר שאור הבלם האמצעי לא עובד.

מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

אם דולקת מנורת בלמים (לרוב עם סימן קריאה בצבע אדום (!),יש תקלה במערכת הבלמים וצריך להתחיל מפירוק 4 גלגלים ובדיקת בלמים.

אם דולקת מנורה אחרת,יש לחבר סורק תקלות ולחלץ קוד תקלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אם דולקת מנורת בלמים (לרוב עם סימן קריאה בצבע אדום (!),יש תקלה במערכת הבלמים וצריך להתחיל מפירוק 4 גלגלים ובדיקת בלמים.

אם דולקת מנורה אחרת,יש לחבר סורק תקלות ולחלץ קוד תקלה.

הבלמים תקינים. גם אורות הבלמים עובדים. כל שיש זה התראה על "נורות" אורות הבלמים. זו התראה שגויה אבל לא ברור למה היא מופיעה וכיצד לבטלה.

פורסם

הייתי ב-3 מוסכים! אף אחד לא אמר משהו על נוזל בלמים.

המוסך הראשון (מורשה יבואן) אמר שצריך להחליף פנסים (פלסטיקים) וזה יעלה 2000-3000 ש"ח. השני לא הצליח לתת פתרון. השלישי אמר שנקבע מועד אחרי החג וינסו לנקות מגעים.

התייאשתי.

פורסם
הייתי ב-3 מוסכים! אף אחד לא אמר משהו על נוזל בלמים.

המוסך הראשון (מורשה יבואן) אמר שצריך להחליף פנסים (פלסטיקים) וזה יעלה 2000-3000 ש"ח. השני לא הצליח לתת פתרון. השלישי אמר שנקבע מועד אחרי החג וינסו לנקות מגעים.

התייאשתי.

אכן מנורת האזהרה בלוח השעונים מצביעה על תקלה באחת ממנורות הבלימה או בחיווט למנורות.

 

1. ראשית תבדוק היטב האם עוצמת התאורה של אור ברקס שלישי שווה בכול המנורות. ייתכן שהתקינו אצלך מנורה או מנורות בעלות הספק שונה מזה שהייצרן קבע לכן אתה מקבל את הודעת השגיאה. בדרך כלל המנורות הם מסוג W16W קרי 16 וואט.

אם יש לך קבלה על התשלום תעלה תמונה לפורום בכדי שנבין איזה מנורות התקינו לך.

 

2. בדוק גם האם המנורות של אור ברקס ימני/שמאלי תקינות ובעלות הספק נכון כפי שכתוב בספר הרכב.

 

3. בדוק האם כול המנורות ברכב תקינות.

איזה כייף לי :)

פורסם

לפי ספר הרכב מנורת בלמים לגלקסי היא מסוג P21W. עוצמה: 21 וואט.

ונורת בלם מרכזי היא מסוג W16W. עוצמה: 16 וואט.

 

בשבוע הבא אבקש ממוסך לבדוק את הנורות שהתקינו לי בפועל.

פורסם

תפרק את מנורות אור בלם ותבדוק האם המנורה באמת 21W מגע אחד ולא 21/5W שני מגעים. בשביל זה לא צריך מוסך.

איזה כייף לי :)

פורסם
תפרק את מנורות אור בלם ותבדוק האם המנורה באמת 21W מגע אחד ולא 21/5W שני מגעים. בשביל זה לא צריך מוסך.

מה זה שני מגעים?

×
×
  • תוכן חדש...