Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 172
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בין אם נשווה מחירון מול מחירון או מחירי "יא וואראדי, היינו בטוחים שנעיף אותן כמו לחמניות ועכשיו אנחנו תקועים עם מלאי, איזה באסוש שאצל צ'מפיון זה נרא כ"כ קל", נשאלת השאלה, האם היא מצדיקה 40 אלף שח יותר מ 308GTI?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

איך הגענו ל 40 הפרש מה 308? מישהו אמר שהרכב יעלה 240 אלף ש״ח?

 

ולטעמי ברור שלא שווה 40 מה 308, גם לא 30 או 20 אבל בארץ האוטומט יעדיפו להוסיף עוד עשרות אלפי שקלים ורק לא לגעת בגועל הזה שהוא ידני, אפילו ברכב ספורטיבי איפה שהגיר הזה עוד יותר מוסיף לחוויה.

 

מעניין אם כן תוצע אופציה ידנית למי שירצה, למרות שהסיכויים קלושים.

פורסם (נערך)

מחיר בלי מפרט זה דיון עקר.

 

יש RS עם 280 כ"ס

יש RS CUP עם 280 כ"ס ודיפרנציאל מ.

יש טרופי 300 כ"ס עם שינויים נוספים

 

יש ידניות ויש רובוטיות

יש אופציות מגוונות לגג, ריקארו, סאונד

 

לכן לדבר על הפרש בלי לדעת מה יוצע, נראה כעקר.

 

טרופי (ידנית) מאובזרת יכולה להצדיק 30-25 מעל ה 308 (לפני תוספות). רובוטית גם 40.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם

מה המפרט? איזה דגם? RS רגילה, קאפ או טרופי? ידנית או אוט'?

בחייאת punz אתה בחור יסודי, אם הגעת לסוכנות, שפוך מידע.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

תמונות צולמו בעולם תצוגה בתל אביב על ידי חבר. לפי מה שנאמר לו הדגם הוא קאפ והגיר הוא EDC (רובוטי כפול).

 

 

WhatsApp Image 2019-11-04 at 16.26.04 (2).jpeg

עריכה אחרונה על ידי punz
פורסם

יובאו קאפ, לא יודע לגבי הטרופי עדיין.

הגיר רובוטי בוודאות

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אם כך, נראה לי מחיר תחרותי. כנראה שהביאו אותה בשביל למכור!

יפה, שיהיה להם בהצלחה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

235 אלף שח.

 

אם זה מחיר תחילת מו"מ, הן יימכרו.

 

אם זה מחיר "תביא 234.999 ואני לא מוכר", נמצא אותן בשלב מאוחר יותר בכל מיני דילים "מיוחדים".

 

מישהוא יכול לאשר (או להפריך) את זה שהגיעו 40 יח' RS?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

המחיר של כל מכוניות הספורט(יביות) בישראל גבוה. מאד.

 

אבל המחיר שלה לא רחוק מהמקבילות ואם עוד יש פתח להתמקח מה טוב - מאמין שתמכר.

אבל כמו שאמרו למעלה, אם זה מחיר לפני רישוי ולפני תוספות (בראש ובראשונה איתורן וגם צבע מטאלי, מלצמות? חיישנים? וכד') אז אולי תמכר פחות

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)


×
×
  • תוכן חדש...