Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חשבתי לרכוש את הרכב הזה אבל המחיר הזה הוא גבוה.

 

Sent from my GM1913 using Tapatalk

 

דיי נו, אם תכננת לקנות רכב ב-230 אש״ח ה-5000 עושים לך את ההבדל?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • תגובות 172
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתסריט הכי אופטימי שכולל חדי קרן דוהרים על קשת בענן הסכום המינימלי היה מעל 220.

קרסו מתמחרים מול לאון קופרה וגולף ג׳יטיאיי. ה-308 ג׳יטיאיי פשוט תמחור מאוד הוגן של לובינסקי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

התמחור של 308GTI הוא תמחור הכי הוגן שפגשתי פה בארץ לרכב ספורט, הלוואי וכל היבואנים היו הוגנים ככה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

כמה עולות:

סיוויק טייפ r

I30n

גולף gti

לאון קופרה?

קרסו לא יבואן שינסה לשבור את השוק בקטגוריות הספורט. זה לא הסגנון והמיקוד שלהם. רק מחזק את התמחור המוצךח של לובינסקי עבור 208/308 gti

 

(תסלחו לי על העימוד בהודעה, טאפאטוק מעצבן)

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

היום עשיתי טיפול לרכב שלי בקרסו,

ובדיוק ראיתי את המגאן RS החדשה נכנסת לאולם התצוגה.

יש לי הרגשה ולא במקרה שעם מיקוח הם ירדו במחיר פלאים.

והאוטו מדהים, הרכב גם משדר שרנו מגאן רגילה - זה ממש לא.

עומר :-)

פורסם

התמחור של ה-308 אכן מצויין, אך המגאן מגיעה בגרסה "אוטומאטית" (כי גם רוכשי הספורטיביות בארץ הפכו לקוסיות שלא יכולות ללחוץ על הקלאץ'), כך שהתמחור של קראסו הגיוני ומקביל למתחרות מבית VAG (וזול יותר מה-i30...)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מה ההבדל בין הטרופי לקאפ?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

כמה עולות:

סיוויק טייפ r

I30n

 

גולף gti

לאון קופרה?

מה שצריך לשאול זה לא כמה עולות אלה כמה מוכרות.

 

גולף GTI וקופרה הן בפרוש לא משהוא שאפשר להסתכל ולהגיד, הנה, הן מוכרות, גם אנחנו נמכור.

יש להן מוניטין אדיר הן כמוניטין כללי למותג והן בגלל שצ'מפיון שומרים על רצף ייבוא מכוניות ספורטיביות עוד משנות ה 90 המוקדמות.

 

זה לא משהוא שמחקים ומתחרים בו ע"י תמחור ראש בראש.

 

ולמרות שלרנו-ספורט אמור להיות מוניטין לא פחות קטן, במבחן התוצאה, בעיני קהל היעד לספורטיביות הן "צרפתיות מתקלקלות" ו"לא שומרות ערך".

 

את הטעות הזאת עשו כמעט כל יבואני הספורטיביות המקבילות.

 

כמה I30N נמכרו? כמה סיוויק טייפR? ג'ולייטה תלתן?

 

וכמובן, קליאו ומגאן ספורט/RS לדורותיהן שנמכרו כל פעם כמספר האצבעות שעל יד של פלס בהנדסה קרבית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
מה ההבדל בין הטרופי לקאפ?

 

בלמים מחומר מורכב כלשהו, מושבי ריקארו, ניהול למניע (280 כ״ס בקאפ, 300 בטרופי), ג׳אנטים ואם אני זוכר נכון שלדה קשיחה יותר בטרופי

עריכה אחרונה על ידי In Flames

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אני עדיין מטופל אצל כירופרקט בגלל הקשיחות של השילדה והבולמים של הטרופי שלי חח.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מחיר לא אטרקטיבי במיוחד, לאון קופרה עם 290 כ״ס זולה יותר, הגולף עם התדמית שלה גם. אז למה שהישראלי הממוצע יבחר דווקא בצרפתייה?

 

גם אם אני לא ישראלי ממוצע כנראה שלא הייתי בוחר ברנו בגלל שגם לא בא לי לפשוט רגל במכירה העתידית.

 

מקווה שכמו שקורה לעיתים קרובות אצל קרסו, כל קשר בין המחיר על הנייר למחיר בפועל מקרי ושהיא תמכר בשלל ״מבצעים״ בהרבה פחות.

פורסם

אני מסכים שהיה יותר חכם לתמחר ב-220, כדי להיות קצת יותר זול מהקופרה, אבל אין כאן מרחב גדול מדי. ה-308 מתומחרת ב-200 (או 210 עם צבע וגג) והיא ידנית. מכונית מקבילה אוט' הגיוני שתתומחר החל מ-220 (ולרנו להבדיל מיונדאי יש מוניטין לא קטן...), אז על מה אתם מדברים? על 10K ש"ח (שהם 4.2% ממחיר הרכב)? בשורה התחתונה, אני חושב שהמחיר לא מונפץ והוגן בסך הכל ביחס לדגם שהם מייבאים.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

עד שמישהו לא יביא הצעה קונקרטית על הנייר זה סתם ספקולציות.

יאללה מחכה למבחן של פבל.

 

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...