Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מסכים שהיה יותר חכם לתמחר ב-220, כדי להיות קצת יותר זול מהקופרה, אבל אין כאן מרחב גדול מדי. ה-308 מתומחרת ב-200 (או 210 עם צבע וגג) והיא ידנית. מכונית מקבילה אוט' הגיוני שתתומחר החל מ-220 (ולרנו להבדיל מיונדאי יש מוניטין לא קטן...), אז על מה אתם מדברים? על 10K ש"ח (שהם 4.2% ממחיר הרכב)? בשורה התחתונה, אני חושב שהמחיר לא מונפץ והוגן בסך הכל ביחס לדגם שהם מייבאים.

 

על 15 אלף לא 10, וכן 15 אלף בדרגות האלה זה עדיין כסף, זה לא רכב של מיליון ש"ח, רוב קהל היעד הוא בסכ"ה אדם ממוצע פלוס שחוסך ומשלם בכל חודש סכום שהוא משמעותי עבורו בשביל רכב שכזה, 15 אלף יכולים לשנות לו.

 

חוץ מזה אנשים לא אוהבים לעשות עסקאות גרועות, לשלם יותר על רכב שתקבל עליו הרבה פחות במכירה זו עסקה לא טובה.

 

אבל באמת צריך לחכות למחיר בפועל כי יכולים להיות הפרשים משמעותיים, אפילו הקליאו טרופי בזמנו הושקה עם מחיר "מבצע" של 155 במקום ה 166 של המחירון, קרסו אוהבים את המשחקים האלה עם המחיר.

  • תגובות 172
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בשורה התחתונה, אני חושב שהמחיר לא מונפץ והוגן בסך הכל ביחס לדגם שהם מייבאים.

 

עזוב אותך מסיסמאות של מחיר הוגן/ מוגזם/ בטח מישהוא יגיד חזירי וכו'.

 

לא מעניין אותי כמה היבואן מרוויח.

 

השאלה היחידה האם זה "מחיר מוכר" ולדעתי לא.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ל-308 יש "מחיר מוכר" וכולנו יודעים כמה הוא מוכר

 

Sent from my Motorola Dynatac 8000x using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

מסכים.

 

זה רק מוכיח את העוצמה של VAG.

 

אם פאקינג סקודה VRS פושרת מוכרת יותר מ 308 אז זה רק מראה כמה קשה למכור הוט האטצ שאינה VAG בישראל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
מסכים.

 

זה רק מוכיח את העוצמה של VAG.

 

אם פאקינג סקודה VRS פושרת מוכרת יותר מ 308 אז זה רק מראה כמה קשה למכור הוט האטצ שאינה VAG בישראל.

חובבי הנהיגה של היום מעדיפים גיר רובוטי ופנסי לד לפני הכל. מה שעומד בעוכרי ה-308 בראש ובראשונה זה היותה משווקת עם גיר ידני בלבד.

 

הוט האץ' אוטומאטית, מגדילה את בסיס הלקוחות לכאלה שרוצים מכונית מאובזרת וחזקה ולאו דווקא חובבי פיתולים (בטח שהיא מצויידת במתלים אדפטיביים)

 

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
גם VAG עם כל ה"עוצמה" לא מצליחים למכור ידניות.

נא לעשות השוואות הגיוניות. הייתי אפילו אומר שזה כמעט לא אותו שוק.

בשנה האחרונה שהיה שיווק של gti ידנית הם מכרו 25 מכוניות אם אני לא טועה, לא זניח יחסית למכירות הדגם

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

עכשיו אני קולט שציינת שבשנה האחרונה ששווקה. משום בתגובתי הנחתי שהתייחסת לשנה האחרונה. מתי הייתה השנה האחרונה ששווקה הידנית?

בשנה האחרונה שהיה שיווק של gti ידנית הם מכרו 25 מכוניות אם אני לא טועה, לא זניח יחסית למכירות הדגם
פורסם

אני זוכר פרסום לפני אי אלו שנים על gti ידנית, 3 דלתות ב187 אלף.

 

לפני 5-6 שנים נראה לי

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

טעות שלי. ב2017 נמכרו 8 ידניות (מתוך 112). ב2016 נמכרו 26 ידניות מתוך 154

מה שכן, ב2016 מכרו גם 64 פולו gti ידניות לצד 137 אוטומטיות וב 2017 27 ידניות לצד 51 אוטומטיות

 

עוד נתון מעניין: פיג'ו מכרו 24 308 GTI בשנת 2017 ו 30 ב2018.

לפי מה שכתבו פה, כל המשלוח של המגאן RS האוטומטית הוא 40 מכוניות.

כלומר, יחסית לציפיות של קרסו פוטנציאל המכירות של הידניות הוא כלל לא זניח.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

כל הדיון הזה התחיל מהמגאן. ההנחה כרגע היא שנחתו 40 מכוניות אוטומטיות במחיר של 235K עם אולי פתח להנחות.

אני טוען שאם היו מביאים עוד 20 ידניות במחיר של 220K עם אולי פתח להנחות הן היו נמכרות.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

לפחות לפי מה שאני רואה בחו"ל התוספת לגיר אוטומטי היא יותר קרובה ל-5% מאשר ל-10%.

 

השוק דווקא הולך לכיוון הגיר הדו-מצמדי, ויונדאי (העולמית) כבר הודיעו שתושק בקרוב i30N עם גיר כפול מצמדים בקרוב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...