Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מככבת יש אחת וזו הטייפ R. ה N מאוד בולטת, אבל יש תחושה שיש הטייה לטובתה בגלל ההפתעה העצומה מהשחקן החדש בקבוצה וגם המחיר של גרסת הבסיס. חלק מהמקומות אפילו יש תחושה של הטייה בגלל תקציבי פרסום. אפשר לראות בכמות הפרסום של הדגם לצד הכתבות וכן השוואות מחמיאות...

הרנו דווקא יוצאת די בצמרת של המבחנים. שים לב שיש 3 רמות לרנו. ספורט, קאפ וטרופי.

  • תגובות 172
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא יודע אם יש הטייה, זה נראה שעפים על ה N באופן די אוניברסלי.

 

מהמגאן קיבלתי את הרושם שהרכב מאוד מהיר אבל שמרגיש מלאכותי ולא מערב.

 

באיזה כתבות ראית שהמגאן יצאה בצמרת? לא מדבר על נטו זמני מסלול אלא כחבילה שאמורה להציע גם הרבה פאן בסופו של יום.

פורסם

תחושה של הטיה בגלל מה שפירטתי - למשל ב EVO.

אבל גם דברים קטנים כמו אתר KM77 שבהם הN מבצעת חלש לעומת הונדה טייפ R, פוקוס RS, פיז'ו 308GT ועוד.

אגב נהגתי ב N. מהנה ומוצלחת אבל לא עפתי.

פורסם

אני לא יודע כחובב קרסו אבל תכלס, במחיר של כ-240 אלף שקל כמה רוכשים יהיו בכלל לדגם בשנה? 10? 20? עם כל הכבוד לחובבי נהיגה, הם מעטים, לא רבים ודי חסרי חשיבות עבור היבואנים. למעט הקורולה של הסגמנט (ה-GTI) והפרחה (קופרה) אין ממש מקום בישראל לסגמנט הזה ואני בהחלט יכול להבין את היבואנים שכבר לא ממהרים לשווק כאן גרסאות הוט האצ' שכן זו לא משימה פשוטה ובטח שלא רווחית במיוחד ליבואנים גדולים.

פורסם

זה נשמע קצת מוזר אבל זה לא חייב להיות רווחי במיוחד כדאי לעשות את זה

לא חסרות דוגמאות בעולם העסקים בכלל ובעולם הרכב בפרט שחברות למטרות רווח עושות דברים במודע שאינם רווחיים במיוחד

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

באיזה כתבות ראית שהמגאן יצאה בצמרת? לא מדבר על נטו זמני מסלול אלא כחבילה שאמורה להציע גם הרבה פאן בסופו של יום.

 

בשונה ממסקנה שנשענת על פרשנות למלל מסכם, כאשר מזינים בגוגל best hot hatch, מקבלים לא מעט מגזינים שמספקים סולם דירוג. שם, על פי רוב הרנו מעל היונדאי. (אולי זה לא מייצג, אבל זה הרושם שקיבלתי לאחר שעשיתי חיפוש כדי לספק מענה לשאלתך).

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מה משלוח ראשון?

40 זה המון.

 

יונדאי מכרו 3 I30N ועם מלוא הכבוד למגאןRS (ויש המון כבוד), דרך השיווק של חטיבת הספורט שלהם אפילו יותר גרועה מהנסיון שיווק של ה N כי גם ייש להם נסיון של שנים וגם כלים עם מוניטין אדיר.

 

ועדיין...

 

בוא נראה אותם מוכרים את זה ונדבר הלאה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה משלוח ראשון?

40 זה המון.

 

יונדאי מכרו 3 I30N ועם מלוא הכבוד למגאןRS (ויש המון כבוד), דרך השיווק של חטיבת הספורט שלהם אפילו יותר גרועה מהנסיון שיווק של ה N כי גם ייש להם נסיון של שנים וגם כלים עם מוניטין אדיר.

 

ועדיין...

 

בוא נראה אותם מוכרים את זה ונדבר הלאה.

 

היונדאי מוצעת עם תיבה ידנית, המגאן מוצעת עם תיבה כפולת מצמדים.

רבות המכר בקטגוריה הן גולף GTI ולאון קופרה - שניהם עם כפולות מצמדים וזה הנתח שקרסו רוצים כנראה לנגוס.

ייתכן מאוד שאם מחיר גבוה מדי, נראה אותן מתגלגלות עוד הרבה זמן כרכבי 0 ק"מ, כבר זה קרב בעבר בקרסו עם הסניק הקצרה שנמכרה ב-0 ק"מ אחרי שנתיים למרות שכבר הוצגו שני מתיחות פנים לדגם וגם עם הלגונה ועוד כמה דגמים מהעבר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...