Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה ברור שהיא מגיעה עוד ממזמן, אפילו כלקוח רנו קיבלתי מייל של מגזין רנו ושם היתה הפנייה שהרכב בדרך לפה, משום מה זה מתעכב המון זמן אבל זה יגיע בטוח.

 

סיכוי נמוך לצערי לגרסה ידנית על פי מה שידוע לי, אשמח להיות מופתע אבל לא כדאי לבנות על זה.

 

חתיכת מסע היא עושה אם לוקח לה המון זמן להגיע.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 172
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק שלא תגמור כמו סוזוקי סוויפט ספורט(שמספר פרסומים היו שאותותו היא מגיעה...)

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

הסוויפט ספורט אמורה להגיע ברבעון האחרון של השנה (לפי ראיון ב"אוטו") , יש לה עוד זמן

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

קרסו כבר כמה פעמים הביאו דוגמית אחת מדגמי רנו/ניסאן ולא שווקו את הרכב בסוף.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אמרו באתרי הרכב שהמגאן RS תגיע בספטמבר.

מזכיר שכרגע אנחנו באוקטובר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ציינו באיזו שנה?

 

Sent from my Motorola Dynatac 8000x using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

למה אתם מזלזלים? זה רנו אשמים,פשוט לא מוצאים את כל המקט"ים להרכיב גרסה ישראלית.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מצחיק שאתם עוד מצפים מקרסו להביא את הרכב.

לצערי קרסו נותרו כאשר היו בכל הנוגע להבאת רכבים לישראל בעשור האחרון..., מביאים רק את מה שיכול לתפוס בליסינג , שום התכוונות ללקוח הפרטי , חוסר תמיכה בשוק יד 2 , היצע דגמים מצומצם מאוד עם מחירים מכווני ליסינג בלבד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

כפי שרשם אחד החברים, פורסמו כתבות בחו"ל עם צילומים המעידים על מתיחת פנים קרובה מאוד. מה שלא מייצר כדאיות להתחיל עם דגם שמיד ישתנה.

 

בנוסף, התחרות בחו"ל מאתגרת. פוקוס ST חדשה נראית מעניינת וככזו שיושבת די במדיוק על המשבצת של הרנו. תחרות זה טוב.

 

רק חבל שאנחנו לא על המפה.

פורסם
מצחיק שאתם עוד מצפים מקרסו להביא את הרכב.

לצערי קרסו נותרו כאשר היו בכל הנוגע להבאת רכבים לישראל בעשור האחרון..., מביאים רק את מה שיכול לתפוס בליסינג , שום התכוונות ללקוח הפרטי , חוסר תמיכה בשוק יד 2 , היצע דגמים מצומצם מאוד עם מחירים מכווני ליסינג בלבד.

 

דווקא עם הקליאו הידנית הם די שיחקו אותה, הביאו גרסה מאובזרת שמקבילה לאוטומט ובאחלה מחיר, משהו שכבר לא קורה בארץ אצל שאר היבואנים.

 

בכל הנוגע לדגמים ספורטיביים הם אכן על הפנים.

 

בעניין המגאן הזאת, לפי מה שאני רואה מכתבות בחו״ל מדובר במכונת ביצועים מרשימה מאוד אבל בתכלס הדור הנוכחי לא מצטיין בכל הנוגע למעורבות והנאה בנהיגה ובגלל זה במבחנים השוואתיים שאני רואה היא לא מככבת בכלל. ברור שמבאס שאין רכב כזה פה אבל זה יותר מבאס ברמה הסמלית, מבחינה אישית אני לא מרגיש שזה הפסד גדול וה 308GTI ובטח שהיונדאי N עדיפות.


×
×
  • תוכן חדש...