Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שנקבל הדגמה טובה לביקוש האמיתי לספורטיבית ידנית כאשר תגיע לכאן הסוויפט ספורט

(

 

יש לך מידע מבוסס שהיא אכן תגיע, או זאת סתם אופטימיות?

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • תגובות 172
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסוויפט ספורט לא מתחרה ישירה של ה208 GTI , היא גרסה חמימה לסוויפט וחלשה יותר. מקווה שיביאו אותה למרות המושבים המעפנים שלה.

פורסם
יש לך מידע מבוסס שהיא אכן תגיע, או זאת סתם אופטימיות?

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

רעיון עם המנכ"ל. אמר שהיא תגיע ברבעון האחרון של 2019

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

 

כן, הנאה מנהיגה תהפוך בקרוב לזכרונות שרשומים באינטרנט, סרטים וכד'. אנחנו בעשור האחרון של היכולת הזו.

 

אני חושב שלאחר שתנהג ברכב ספורטיבי חשמלי חזק, שיהיה נפוץ יותר כבר במהלך השנים הקרובות, תשנה את דעתך מן הקצה אל הקצה בנוגע להנאה מנהיגה ברכב ללא גיר ידני וללא גיר בכלל וללא מנוע בעירה בכלל.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

  • אחראי פורום
פורסם
נשמע כמו פרסומת. מנטרה לשטיפות מוח.

כל עניין המהירות והיעילות מאוד נכון כשנוהגים בשביל זמנים. אבל זה קורה לחלק מאוד קטן מהרוכשים בחלק מאוד קטן מהשימוש.

מה הקשר לפרסומת? נותן לך סיבות להכחדת הידני.

אותו דבר בדיוק אפשר להגיד על היעלמות הידני ממכוניות משפחתיות בשנות ה-90.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אין עוררין שהקידמה הופכת את המכוניות למהירות וקלות יותר לתפעול. וזה פתרון מעולה לכל מי שנהיגה היא נטל עבורו.

מי שנהנה מנהיגה ולא רק במסלול, סובל מכך שהקידמה מנטרלת את המעורבות בתהליך ואט אט הופכת את הנהג לנוסע.

כנראה שזה תהליך בלתי נמנע.

יחד עם זאת, ככל שאפשר לדחות זאת ולשמר את מרכיבי ההנאה מהנהיגה, יהיו מי שיחפשו זאת.

היכן שמדובר בפתרונות בטיחות כמו מערכות ESP ו ABS אין עוררין על המחוייבות שלהן בכל מכונית כביש, גם אם יש בודדים שיש להם יכולות להתמודד בלעדיהן...

אבל גיר רגיל עם כל נחיתותו התפקודית, מספק הנאה, רומנטית ככל שתהיה.

עובדתית, רוב ההוט האץ' נמכרות כך בעולם.

פורסם (נערך)
אני חושב שלאחר שתנהג ברכב ספורטיבי חשמלי חזק, שיהיה נפוץ יותר כבר במהלך השנים הקרובות, תשנה את דעתך מן הקצה אל הקצה בנוגע להנאה מנהיגה ברכב ללא גיר ידני וללא גיר בכלל וללא מנוע בעירה בכלל.
ואני חולק עליך, רכב חשמלי מרגיש מנותק יותר גם בהשוואה לרכב אוטומטי , אם זה עקב החוסר בתיבת הילוכים או החוסר ברעש, וכמובן נושא המשקל שטרם נפתר.

מדובר כאן בחוויה סובייקטיבית, ולמרות שזה פחות יעיל ודורש יותר מאמץ , יש אנשים שזה מדבר אליהם.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
מה הקשר לפרסומת? נותן לך סיבות להכחדת הידני.

אותו דבר בדיוק אפשר להגיד על היעלמות הידני ממכוניות משפחתיות בשנות ה-90.

 

הגיר הידני נעלם בישראל, באירופה הוא עדיין הרוב. יש סיבה שהונדה ויונדאי בדגמי ההוט האצ' החדשים שלהם מציעים גיר ידני בלבד, הם לא מטומטמים

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

יונדאי בשלבים של הצגת גיר רובוטי ויש כבר תמונות ריגול של וולוסטר כזו, מה שאומר שלI30 זה לא יגיע הרבה אחרי. הונדה גם העלו את האפשרות של גיר כפול מצמדים מתישהוא.

  • אחראי פורום
פורסם
הגיר הידני נעלם בישראל, באירופה הוא עדיין הרוב. יש סיבה שהונדה ויונדאי בדגמי ההוט האצ' החדשים שלהם מציעים גיר ידני בלבד, הם לא מטומטמים

 

מדבר על ישראל בלבד, היא נושא הדיון. מה שקורה באירופה (ובספרד) לא רלוונטי. שוק גדול בכמה סדרי גודל, עלויות אחרות, תרבות שונה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
הגיר הידני נעלם בישראל, באירופה הוא עדיין הרוב. יש סיבה שהונדה ויונדאי בדגמי ההוט האצ' החדשים שלהם מציעים גיר ידני בלבד, הם לא מטומטמים

 

הם לא מטומטמים, פשוט אין להם גיר אוטומטי שיתאים לכוח המנוע. ינדאי מבטיחים בשנה הבאה גיר בסגנון DSG. אירופה בכלל לא צריכה להיות בשבילינו דוגמה - הרבה אנשים שם קונים רכב בלי מזגן מטעמי חסכון, למרות שבקיץ חם שם מאוד. העדפה של גיר ידני באירופה זה לא עדות לתרבות מוטורית גבוהה, אלה לקמצנות.

פורסם

הוספת אופציה אוטומאטית מגדילה את השוק. זה הגיוני.

הנקודה היא שהם לא מבטלים את האופציה לידנית.

לגבי ספורטיביות ידניות, התאוריות על קמצנות האירופאיים, אינן רלוונטיות.

פורסם

אם אתה רוצה לכנות את רוכשי הידניות קמצנים אפשר לקרוא לרוכשי האוטומט עצלנים

ובנימה קצת יותר רצינית, גיר אוטומטי זה חתיכת פינוק יקר שמצדיק את עצמו בעיקר בזחילה בפקקים

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

הבעיה היא שהמושג ״זחילה בפקקים״ מתאר בצורה די מדויקת את רוב הנסיעה היומיומית.

הרכב הראשון שלי היה ידני (מבחירה) ונהניתי ממנו מאוד בסופ״שים. ביום-יום סבלתי מאוד (פקקים מטורפים).

לא רק שסבלתי ממנו, בחרתי להחליף אותו לאחר פחות מ3 שנים שהוא היה אצלי (הוצאתי אותו מהחברה).

הרכב השני שלי (הנוכחי) כבר אוטומט.

למען הסר ספק - כל עוד אין ביכולתי לקנות רכב נוסף שישמש אותי רק לנסיעות בסופ״ש, לא אקנה שוב ידני.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

כל אחד לוקח את זה אחרת,

הייתי עם רכב ידני ונסעתי דרום תל אביב/חולון להרצליה פיתוח או פתח תקווה כל יום כמעט - אחד הצירים היותר פקוקים(פקק רצוף של שעה) ואת האמת? מעדיף גם בפקק ועדיין ידני על אוטומט.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019


×
×
  • תוכן חדש...