Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש כאן נציג שלהם לא ?

 

נכון לכרגע לא

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • תגובות 172
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ממה הגעת למסקנה?

 

קורא בין השורות, הם רוצים להביא רק את ה״גרסאות הבכירות״ שלא כמו בקליאו שהביאו גרסה בסיסית, יבואן שמדבר ככה בדר״כ מפרש גרסה בכירה = לא ידנית.

פורסם

דורון, אין לי את המידע ככה שמה שאני אומר הוא השערה בלבד.

גרסא בכירה ברמת הקיצוניות, לא האיבזור אלא הספורטיביות. ככה שנושא התיבה לא ידוע כלל כרגע

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

לדעתי זו תהיה טעות להסתפק ביבוא רובטית בלבד.

אחד היתרונות השיווקיים שיכולה להשיג לעומת GTI וקופרה היא האופציה לגרסה ידנית.

אני מכיר לפחות לקוח פוטנציאלי אחד שיוותר עליה אם לא תהיה גרסה ידנית.

פורסם

עכשיו תבדוק כמה 308, i30n וטייפ אר ידניות נמכרו לעומת לאון קופרה וגולף פרפורמנס אוטומטיות ותבין למה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

שיביאו מה שהם רוצים אבל לפחות שישמרו את האופציה להזמין ידנית למי שרוצה (תמורת מקדמה מוגדלת וזמן אספקה ארוך יותר).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

^אולי שגם יבקשו מחיר גבוה יותר עבור ידנית? נו באמת, מה נסגר אתכם.

אם רוצים לשמור ולטפח את שמורת הטבע הקטנה של חובבי נהיגה, ההמלצות האלו לא בכיוון.

הגולף בסוף חיי הדגם. לכן לא ניתן להעריך מה איכות האלטרנטיבה שיציעו בקטגוריה בעתיד . אני מהמר שהיא תהיה שוב "חבילה" מוצלחת. אבל זה לא אומר שבהיבט של הנאה טהורה מנהיגה היא תהיה מעניינת.

מקווה שלא יתבלבלו (כמו הונדה) ויציעו במחיר הגיוני ויופתעו משוק גדול מזה שהיה להם בעבר (אז אני מניח שפנו לשוק מוגבל בגלל צורת המרכב והעדר גיר אוטו).

  • אחראי פורום
פורסם

אם רוצים לשמור ולטפח את שמורת הטבע הקטנה של חובבי נהיגה, ההמלצות האלו לא בכיוון.

 

קצת רומנטי בעולם שאין בו רומנטיות.

תביא כוח קניה, תקבל.

העובדה היא שרוב הספורטיביות היום נמכרות עם תיבה אוטומטית או רובוטית.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

זה הרבה חוסר ברירה. פשוט אין יבוא רציף, או אפילו אופציה לכך.

הפוטנציאל לביקוש לידניות יותר גבוה ממה שקורה בפועל. פשוט שמים עליו פס. ולדעתי גם מפסידים מכך.

 

כן, הנאה מנהיגה תהפוך בקרוב לזכרונות שרשומים באינטרנט, סרטים וכד'. אנחנו בעשור האחרון של היכולת הזו.

 

אגב, כח קניה - אפשר לארגן רשימת מתעניינים. רק שאני חושב שאופי הביקוש אינו נקודתי, אלא על פני זמן.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם

לא רלוונטי - כי ללא יבוא רציף של ידני לצד אוטומאטי לא ניתן לדעת מה הביקוש/היחס האמיתי. חלק מדורשי הידניות רוכש בסוף אוטומאטי. וחלק פונה ליצרנים אחרים או ליד שניה.

 

כ10 גולף ג'יטיאיי ידניות נמכרו ב2017 (אל מול אוטומטיות רבות מאותו הדגם)

 

עכשיו תבדוק כמה 308, i30n וטייפ אר ידניות נמכרו לעומת לאון קופרה וגולף פרפורמנס אוטומטיות ותבין למה.
  • אחראי פורום
פורסם
זה הרבה חוסר ברירה. פשוט אין יבוא רציף, או אפילו אופציה לכך.

הפוטנציאל לביקוש לידניות יותר גבוה ממה שקורה בפועל. פשוט שמים עליו פס. ולדעתי גם מפסידים מכך.

 

כן, הנאה מנהיגה תהפוך בקרוב לזכרונות שרשומים באינטרנט, סרטים וכד'. אנחנו בעשור האחרון של היכולת הזו.

 

אגב, כח קניה - אפשר לארגן רשימת מתעניינים. רק שאני חושב שאופי הביקוש אינו נקודתי, אלא על פני זמן.

 

שמע, אני איתך בעניין הזה (וכן, למרות שהנוכחית שלי אוטומטית. האהבה שלי לידניות נכנעה לפעולת תיבה מבריקה), אבל אני לא חושב שיש ביקוש גבוה מדי לידניות.

חובבי נהיגה מבינים שניתנת להם אופציה לא רעה בכלל (DSG6 כדוגמא עממית נפוצה, גם TCT), זו כבר לא תיבה מוגבלת אלא להיפך,

היא מהירה מאיתנו; מקלה בפקקים; מראה אמינות טובה.

היבואן רואה את הביקוש הנמוך, משקיע בזה חלקית או בוחר לא להשקיע בכלל. שים לב ליבואנים עם סחורה מפורגנת שכלל לא טורחים לייבא אותה, ידנית או אוטומטית.

מעציב אותי? בוודאי. אבל עסקית אני מקבל את זה, אני בעצמי פועל ככה בעסק שלי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

חובבי נהיגה מבינים שניתנת להם אופציה לא רעה בכלל (DSG6 כדוגמא עממית נפוצה, גם TCT), זו כבר לא תיבה מוגבלת אלא להיפך,

היא מהירה מאיתנו; מקלה בפקקים; מראה אמינות טובה.

 

נשמע כמו פרסומת. מנטרה לשטיפות מוח.

כל עניין המהירות והיעילות מאוד נכון כשנוהגים בשביל זמנים. אבל זה קורה לחלק מאוד קטן מהרוכשים בחלק מאוד קטן מהשימוש.

מנגד, הרגשת החיבור/מעורבות, זה משהו שנוכח בנהיגה בחלק הרבה יותר גדול מהזמן. הנאה!

אז סבבה אם מה שמעניין זו שניה בפצאל או מסלול אחר, אבל בקטגוריה של הספורטיביות הזולות יחסית הגיעו לרמת ביצועים מאוד גבוהה כך שהחסרון של הידניות הוא שולי.

 

לא חולק בכלל על עניין הנוחות בפקקים, אבל עד גבול מסויים. מי שאוהב/נהנה מידני מוטרד מזה הרבה פחות.

 

לגמרי איתך שבטווח הראיה של מי שמקבל החלטות, נראה שבסוף זה הכל כסף כאן ועכשיו...

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם

אני חושב שנקבל הדגמה טובה לביקוש האמיתי לספורטיבית ידנית כאשר תגיע לכאן הסוויפט ספורט

(בהנחה שהמחיר יהיה סביר).

לעומת ה208 gti יהיו לה שני יתרונות: מוניטין יצרן (פלוס שמירת ערך נלוות) ומרכב 5 דלתות שמאפשר לאנשים כמוני (בעלי ילדים קטנים) לרכוש אותה

כלומר להערכתי היא תראה את הביקוש שהיה יכול להיות למכוניות כמו ה i30N אם לא היה לנו 100% מס בישראל, למרות שכמובן היא פחות אטרקטיבית

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

כל עניין המהירות והיעילות מאוד נכון כשנוהגים בשביל זמנים. אבל זה קורה לחלק מאוד קטן מהרוכשים בחלק מאוד קטן מהשימוש.

מנגד, הרגשת החיבור/מעורבות, זה משהו שנוכח בנהיגה בחלק הרבה יותר גדול מהזמן. הנאה!

 

כנראה שאין מספיק ביקוש להנאה הזאת.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.


×
×
  • תוכן חדש...