Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוחלף כנף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מתעניין ברכב עם נתונים טובים, מדובר ביד 2. לאחר בירור עם הבעלים, הוברר לי שלרכב החליפו כנף ביד הראשונה ללא תאונה והבעלים מוכנים לרדת במחיר עקב זה. בכל הזמן שהרכב היה בבעלים הנוכחיים (יד 2) לא היה כלום.

בעקבות המידע הזה הייתם לוקחים רכב לבדיקה או שלרדת כבר עכשיו מזה?

עדיין סכום הבדיקה הוא לא מבוטל.

פורסם (נערך)

אני מניח שמדובר בכנף קדמית.

 

אם הסיפור הוא אמיתי, והוחלפה כנף בלי תאונה, אני אישית לא הייתי מוריד אגורה (לא על זה).

 

אם הוא מוריד לך במחיר זה רווח שלך.

 

על איזה רכב מדובר? נפוץ?

 

אם אתה חושד רק בזה, לא הייתי פוסל את בדיקת הרכב בגלל הפרט הזה.

 

 

דרך אגב, אשתף מקרה שקרה לבן דוד שלי בקיה פיקנטו לפני שבועיים בערך, מישהו שפשף ומעך את הכנף והדלת הימניים ברמה כזאת ש80 אחוז מהאנשים היו עושים פוליש וקס וממשיכים בחייהם.

 

בן דוד שלי הוא לא מהאנשים האלה, והלך למספר פחחים וכולם אמרו לו שצריך להחליף את הכנף כי אין טעם לתקן אותה..

 

מיותר לציין שהוא זרם עם ההצעה והחליף, והרכב חזר להיראות כמו חדש בכלום זמן ובכלום מאמץ.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

כנף ברוב הרכבים הוא חלק BOLT ON - משחרר ברגים, כמה תפסני פלסטיק - מתקן או מחליף את החלק ומבריג בחזרה.

 

אם זה היה נזק רק בכנף ואתה אפילו לא רואה הבדלי צבע - אני לא מבין למה הוא מוריד מרצונו במחיר - הייתי בודק את הרכב למקרה שהבעלים מנסה להסתיר משהו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
כנף ברוב הרכבים הוא חלק BOLT ON - משחרר ברגים, כמה תפסני פלסטיק - מתקן או מחליף את החלק ומבריג בחזרה.

 

אם זה היה נזק רק בכנף ואתה אפילו לא רואה הבדלי צבע - אני לא מבין למה הוא מוריד מרצונו במחיר - הייתי בודק את הרכב למקרה שהבעלים מנסה להסתיר משהו.

 

הוא מוריד בגלל שהוא מעוניין למכור ויודע שהחלפות חלקים מבריחים קונים שלא מבינים בזה הרבה.

והשאלה האם באמת ללכת לבדוק בגלל שזה עלי ואני לא כל כך מעוניין לחפש אמת של רכב מכיסי.

פורסם

אז תגיד לו שיתחייב בבדיקה על עניין זה.

 

אם הוא יוצא שקרן הוא ישלם על הבדיקה . זאת בקשה לגיטימית, ואם הוא יסרב לה אז זה ידליק לך נורה אדומה.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

ביקשתי ממנו שישלח לי את הבדיקה שהוא עשה כשקנה ומה רשמו לו בבדיקה. אני אפרסם פה ואשמח לדעתם.

פורסם

כמוכר לא הייתי מתחייב על כלום. בעבר ספגתי נזקים בגלל קומבינות בין קונים (ומוכרים) לבין מכוני בדיקה, לא מוכן לכך שוב.

 

במכונית של אשתי היה נזק מינורי לדלת הנהג - מישהו פגע בה כאשר היתה פתוחה - אבל הפחח טען שיהיה קשה מאד לתקן את הפגיעה כיון שמדובר בשוליים כולל התפר בין השכבות - אז הוחלפה דלת, לא רואים שום הבדל בינה לבין הדלת האחורית או הכנף הסמוכות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נפלת על נוכלים מסריחים, קורה.

 

זכותך לא להתחייב ולפי ההיסטוריה שלך, בצדק . עם זאת יש הרבה שכן מוכנים.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

זו גם אחת הסיבות שבגללה אני מעדיף למכור מכוניות בגיל מבוגר. גם אם מפסידים 10-20% הסכומים, אבסולוטית, קטנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...