Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת שמן בפג'ו 308 SW 1 עם מנוע 1.2 טורבו


Jeka88
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

נשמע מטריד הסנריו שחוזר על עצמו אצל עוד ועוד רכבים (לכאורה, הרי מקורות מוסמכים עומדים על כך שמדובר בדיסאינפורמציה)

 

1. נדלקת נורת אזהרה

2. מגיעים למוסך שמאבחן רצועה מתפוררת

3. מתבצעת החלפת רצועה וניקוי כללי במנוע

4. המנוע מתחיל לאבד שמן בכמויות גדולות משמעותית מבעבר המובילות להדלקת נורת שמן תוך אלפי קילומטרים בודדים לאחר הטיפול

5. לא נמצאת סיבה ברורה לאיבוד השמן

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

באלי אקספרס מוכרים מנוע כזה חדש לחלוטין מהקופסא ב 10,500ש"ח.

ברכב שיש לאחי,מודל 2004,,לרכב 61000ק"מ,שהם קנו לפני שנה היה פחות 10000ק"מ.

 

הרצועה התפוררה,עשו ניקוי יסודי והכל בסדר,יש צריכת שמן מזערית ונורמאלית של 200 - 300 גרם על 10000ק"מ.

 

אני חושב שזה קשור לכמה מהר אנשים מגיעים למוסך אחרי שהמנורה של הSERVICE נדלקת,אם אנשים מושכים את ההגעה למוסך הגיוני שייגרם נזק למנוע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הדבר הזה גורם לי למחשבה, איך עדיין ממשיכים כאן להמליץ לקנות את הרכב הזה מיד 2?

"זה רק להחליף רצועה" לא משכנע אותי - אין לקונה שום מושג לגבי מה שעבר על הרכב לפני כן, גם אם הרצועה כבר הוחלפה - אולי הנזק למנוע כבר נגרם.

אולי הסיבה שהרכב הוצא למכירה , שאחרי החלפת הרצועה וניקוי מנוע, הרכב מאבד שמן בכמויות, ושיפוץ\החלפת מנוע בלתי נמנע?

 

בהחלט יש היגיון לקנות את הרכב מלובינסקי טרייד עם אחריות לשנתיים על מנוע ולהחליף את הרכב סמוך לסיום האחריות.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כבר כתבתי בעבר , מרגע שנדלקת נורת לחץ שמן בפעם הראשונה ועד למצב של דרוש מנוע חדש: זה לפעמים רק יומיים שנסעת לעבודה כי היית חייב .בשאר המקרים אי אפשר לדעת את עומק הנזק באמת (גם אם הוחלפה רצועה)

עריכה אחרונה על ידי save
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ככל שעובר הזמן ואפשר למצוא רכבים כאלה עם הרצועה החדשה, ההמלצה עליו כמשומש אכן טובה. אישית, אני חי איתו בחשש.

הצלחתי להגיע לאזור ה100K ק"מ והחלפת רצועה וכרגע הוא במצב תקין. מצד שני, אני די בטוח שהוא נוסע קצת פחות טוב מבעבר, ומצטרפת לזה עכשיו צריכת שמן שאין לדעת איך תימשך בעתיד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

^

חבר שלי טוען שאחרי החלפת המנוע הבין שחוץ מצריכת השמן הגבוהה גם המנוע הישן בקושי סחב ביחס לחדש, כנראה שאצלך המנוע בדרך לאוברול או החלפה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי לא הייתה שום בעיית ביצוע למנוע, הוא נסע נמרץ תוסס ונהדר, פשוט שתה שמן כמו AA.

 

אל תמהר להסיק שזה אוברול כל-כך בקלות

עריכה אחרונה על ידי ZvikH
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

הרכב היה היום בגבע,הייתה נזילת שמן מהצינור בין המנוע לטורבו ובגלל זה כל כמה מאות ק״מ היה חסר שמן.

הצינור הוחלף למקורי חדש ומקווה שהבעיה לא תחזור על עצמה.

 

זיו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי זיו, סורי אבל נשמע לי מעט תמוה, צינור השמן לטורבו זהו צינור לחץ שמן גבוה, אז נכון שאפשר לאבד הרבה מאוד שמן משם אבל זה היה משפריץ לך בתא מנוע באופן שלא היית יכול לפספס כי הכל היה שוחה בשמן בגלל השפרצות חזקות.. האם זה היה המקרה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
היי זיו, סורי אבל נשמע לי מעט תמוה, צינור השמן לטורבו זהו צינור לחץ שמן גבוה, אז נכון שאפשר לאבד הרבה מאוד שמן משם אבל זה היה משפריץ לך בתא מנוע באופן שלא היית יכול לפספס כי הכל היה שוחה בשמן בגלל השפרצות חזקות.. האם זה היה המקרה?

 

 

אהלן,

 

כשאני הסתכלתי לפני הטיפול לא היה נראה שהמנוע משפריץ שמן לכל כיוון אבל כמו שאמרתי הוא איבד הרבה שמן, אני סומך על מוסך גבע בעיניים עצומות והם אמרו לי שהייתה נזילה קטנה מהצינור הזה וזה מה שגרם לאיבוד השמן..

כמובן שעם הזמן נדע האם זו הייתה הבעיה או שיש משהו גדול יותר,אמשיך לעדכן...

 

מהתחושה שלי(מדובר על פחות מ24 שעות מאז שלקחתי את הרכב) הרכב מרגיש זריז יותר ומרגיש יותר טוב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מערער על נכונות החלפת הצינור, יש בהחלט מצב שהיתה שם דליפה.

אני בהחלט מערער על כך שזה מקור איבוד השמן. איבוד שמן בכזו כמות מצינור היה מכסה לך את כל תא המנוע בשמן וזה היה מסריח באופן שכל הדיוט היה ער לכך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי שמן היום, כ-2000 ק״מ אחרי שמלאתי 600 מ״ל (וכ-7000 ק״מ לאחר החלפת הרצועה) ולא הייתה חסרה אפילו טיפה. מעניין...

 

מדובר ב-208 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שלום לכולם,

 

בבעלותי פג'ו 308SW משנת 2015 עם מנוע PURETECH 1.2 טורבו,הרכב נמצא אצלי 5 חודשים כאשר הטיפול האחרון נעשה לפני קניית הרכב ב29.8.18..

כבר פעם שנייה במהלך התקופה שהרכב אצלי אני מקבל התראה על זה שצריך למלא שמן מנוע,בדקתי וראיתי שבכל אחת מהפעמים(הבדיקה התבצעה בבוקר לאחר שהרקכב עמד לילה שלם ללא תנועה) צריך להוסיף קצת שמן,כלומר זה לא שנאבד המון שמן אבל היה צריך להוסיף 3-4 ריבועים לפי המדיד.

 

בחמשת החודשים שהרכב אצלי הוא עבר 10 אלף ק"מ.

הק"מ העדכני הוא 73 אלף ק"מ.

 

האם התופעה הזו תקינה?

 

התופעה הזו מוכרת מהדור הקודם שהיה לו מחלה במנוע שהוא היה שורף שמן עקב התייבשות גומיות שסתומים.

אצלך זה מנוע שונה ממה שיש בדור הקודם אבל שווה לבדוק את זה.

בצע בדיקה כזו:

תגיע עם הרכב לטמפרטורת עבודה, שים על ניוטרל ותעמוד ללא גז כלל כעשר דקות. לאחר מכן תן לחיצה על הגז ותבדוק אם יוצא ענן עשן לבן.

אם כן, אז סביר להניח שמדובר באותה בעיה.

ואם לא אז כנס למוסך לבדיקה.

בכל מקרה המצב אינו תקין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...