Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת שמן בפג'ו 308 SW 1 עם מנוע 1.2 טורבו


Jeka88
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

טורבו באמת מגדיל את צריכת השמן וזה לא קשור ל"דעת המבינים".

 

בטורבו יש אטמים שדומים בעיקרון פעולה לרינגים של הבוכנות, האטימה שלהם טובה אבל ל 100% ולכן בגלל הפרש לחצים חלק קטן של השמן שמגיע לטורבו עובר לצד היניקה ונשרף במנוע.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 7 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

באלי אקספרס מוכרים מנוע כזה חדש לחלוטין מהקופסא ב 10,500ש"ח.

כל כמה זמן\ק"מ יוצא לכם להוסיף שמן במנוע הזה?

אולי המדיד רגיש מידי?

יוצא לי לקבל התרעה פעם בחודש ואני תמיד ממלא עד שחסרים שני ריבועים במדיד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כל כמה זמן\ק"מ יוצא לכם להוסיף שמן במנוע הזה?

אולי המדיד רגיש מידי?

יוצא לי לקבל התרעה פעם בחודש ואני תמיד ממלא עד שחסרים שני ריבועים במדיד.

כמה קמ אתה נוסע בחודש?
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זאת אומרת שהרכב צורך כ 600 מ"ל לטווח הזה. מבחינת היצרן עדיין בגדר צריכה תקינה.

נסה לתת קיק ולראות אם נשאר ענן עשן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודשיים מאוחר יותר...

איזור ה200 מ"ל לאלף ק"מ זה סבבה?

שוב פעם הנושא הזה של אכילת השמן חזר,בינואר אכניס את הרכב לגבע לטיפול ועל הדרך אבקש שיבדקו את הנושא..אולי אחת מטבעות האטימה ליושבת טוב או משהו..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם נלך לפי הקביעה הזו זה אומר שבין טיפולים(כל 15 אלף ק"מ) זה הגיוני מבחינתם שאצטרך להוסיף 7.5 ליטר שמן...מוזר מאוד!!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצל חבר עם 308 SW היתה אכילת שמן, כנראה נזק מהרצועה שהתפוררה, שם לב לזה אחרי החלפת חיישן VVT, ואחרי תקופה קצרה מנוע שבק חיים למזלו הרכב הרכב היה באחריות חברת הטרייד אין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, אצלי תופעה דומה הסתיימה בהחלפת מנוע במסגרת האחריות.

קניתי בלובינסקי טרייד והם עמדו באחריות שלהם בלי יותר מדי קשקושים על צריכת שמן תקינה ל1000 ק"מ, הם זיהו לחץ לא תקין באחד הצילינדרים והיצרן אישר להם החלפת מנוע, כן הייתה לי השתתפות בעלות התיקון (מים צנרת וכו')

לאחר ההחלפה (מנוע חדש ללא אביזרים) עדיין הייתה צריכה של שמן שלאחר בדיקה נוספת הסתכמה בהחלפה של מכסה שסתומים (שכולל נשם/מפריד של אדי השמן במנוע).

נכון לעכשיו אין צריכת שמן אבל עם ניסיוני עם המוסך שלהם אני עוקב אחרי כמות השמן באדיקות.

מקווה שהמידע הזה יעזור לך.

אשמח לעזור גם בפרטי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בוצעה החלפת סט טיימינג יזומה לפני 15 אלף ק"מ וניקוי של כל המערכת בגלל התפוררות הרצועה(לא נדלקה שום נורה או משהו כזה..).

 

מה שכן לא זכור לי שהרכב אכל כלכך הרבה שמן לפני החלפת הרצועה אז יכול להיות שזה קשור..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בc3 בוצע טיפול של 15 אלף, ואחרי כאלפיים קילומטר, הנורת שמן נדלקת באופן ספורדי (פעם בשבועיים).

זה קרה לי גם כשהייתי על 11 אלף קילומטר, ונסעתי למוסך להוסיף שמן.

אני גם לא מבין למה הנורה נדלקת, אם יש מספיק שמן לפי המדיד.

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי לפי המדיד הנורה נדלקת ואז אני בודק את המדיד ורואה שחסרים כמה ריבועים מהפעם האחרונה שמילאתי שמן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...