Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקיה ריו יש מערכות בטיחות בכל הגרסאות והמחיר זול יותר - מצד שני עדין יש לה מנוע 1.4.

 

הבעיה העיקרית עם גרסת הפריים נטולת אבזור הבטיחות היא שיוד שנתיים-שלוש חברות הליסינג יציפו את הדגם הזה כמשומש (אולי אפילו עוד שבוע נראה אותו בליסינג 0 ק"מ) וככה ייצא מהדגם הכי נחות בטיחותית הוא הדגם הכי נמכר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גירסת כניסה של הטוסון עולה 150k?

מחירי סנטה פה הזויים עוד יותר.

שוב תמחור יקר בכוונה כדי לעשות hunday כל שבוע?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
גירסת כניסה של הטוסון עולה 150k?

מחירי סנטה פה הזויים עוד יותר.

שוב תמחור יקר בכוונה כדי לעשות hunday כל שבוע?

 

וימשיכו לקנות במחירים המוגזמים האלה

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

פורסם
גם לקיה ספורטאז אין, כנראה אין לדגם הזה, הוא די ישן.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

לפי ההודעה לעיתונות בהשקת הדגם המעודכן יש בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען פקקים. חבל שלארץ הוא מגיע בלי.

פורסם

לגבי ה- i20 - הורדתי את המפרט מהאתר של היבואן.

כפי שכתבו, יש פה 2 קטגוריות שבהן הרכב התקדם -

 

לגבי בטיחות,יש בו מכל טוב.

לחלק מהנהגים, הבשורה האמיתית היא מה שאין בו - אין בו מובילאיי.

יש גם מצלמת רוורס - לפי המפרט, גם בגרסא הבסיסית.

 

לגבי יחידת ההנעה,אכן יונדאי סגרה את הפער. עדיין ל- VAG יש ייתרון בביצועים במנועי ה- 1 ליטר, אבל הוא כבר פחות גדול ממה שהיה.

השאלה היא אם צריכת הדלק בפועל יותר טובה לעומת הדגם הקודם, ובכמה. לגבי העברת ההילוכים של התיבה החדשה (כלומר אם ההעברות חלקות וכמה השהייה יש)? אני מניח שיכתבו על אלה במבחן.

מה שיותר מעניין זה המנוע הזה מול רכבי סופר-מיני אחרים שלהם אין מנוע טורבו.

מבחינת האצה מ-0 למאה, הנתונים שלו די דומים לרכבים האחרים,אבל המומנט העדיף והגמיש שלו בסלד נמוך ייתן לרכב הזה ייתרון מולם בעבודה בעומס (למשל האצה בעליה במהירות בינעירונית בסלד נמוך ובסלד ביניים).

פורסם

הפליסייד מחליף את הגרנד סנטה פה שלא שווק בארץ (הגיעה רק יחידה אחת), הוא נועד לשוק האמריקאי ששם הסנטה פה נמכר רק עם 5 מושבים.

בקטגוריה הזאת מגיעים לארץ רק הטראוורס ואקספלורר, בארה"ב אפשר גם למצוא את טויוטה היילנדר, הונדה פיילוט ודודג' דוראנגו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

נתקלתי אתמול ביונדאי פאליסייד, ואני ממש מאוכזב שהוא לא מגיע לארץ. זה הקרוסאובר העממי היחיד שנראה מהודר מבפנים, והייתי שמח אם הוא היה מגיע לארץ ונותן מענה לאפשרות שאצטרך 8 מקומות עם הגדלת המשפחה. אם תג המחיר היה סביב 300K, הייתי יכול לעמוד בזה.

 

מן הסתם עוד הרבה לקוחות היו מתלהבים מהדגם, ואני ממש לא קולט את הראש של היבואן (או היצרן), למה לא להביא את זה לארץ ולהגדיל את המכירות.

 

כמובן שיש לי עוד כמה פרטים לברר, בקשר לצריכת הדלק שלו, טיפולים, ואיך בדיוק הוא נכנס לי לחניה (רכב בגודל 5 מטר על 2 מטר).

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

ענית לעצמך, רכב מגודל שכזה, נשאר בצפון אמריקה. אין לו ביקוש מספק במדינה צפופה כ"כ כמו ישראל. בתור רכב הוא מצויין. אבל אם מה שאתה רוצה זה רכב ענק כזה, בטוח שפורד ושברולט ישמחו למכור לך משהו

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם

כולנו מחפשים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. גם מפואר, גם שמונה מקומות, גם זול וגם קטן...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

ככה תוותר על פאר היצירה לטובת איזו יונדאי נחותה? :shock:

רכבים שונים מיועדים לשווקים שונים,לא כל הרכבים משווקים בכל המדינות ואפילו לאותו הדגם יש גרסאות שמשתנות בין מדינה למדינה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

היבואן היה שמח לשווק, אבל הוא גם צריך לחשוב על למכור. אחד המדדים הטובים לביקוש זה שוק הייבוא האישי הפתוח לכל דגם, אם הייתה דרישה בשוק זה, סביר להניח שהיבואן היה עושה זאת בעצמו.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...