Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכוונה שלי היתה, לאחד כמוני שחסך 180K וקנה אאוטלנדר (במזומן, לא בתשלומים), אחרי 3-4 שנים הוא מוכר ונשאר לפחות עם 100K ביד, בשנים האלה הוא הוא חסך סכום דומה, וככה הוא מגיע ל300K. אבל המחירים של מכוניות היוקרה הם מעל ומעבר לכל יכולת של אדם ממוצע.

...

לא יודע אם אחרי מכירת האאוטלנדר אתה נשאר עם "לפחות" 100K ביד, אבל נניח שכן - חסכון של סכום דומה יביא אותך ל-200K, לא 300K. חשבון פשוט.

 

ובלי להשמע מחנך, אם לי היו ארבעה-חמישה ילדים, הדבר האחרון שהייתי חושב עליו זה רכב ב-300K.

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא ממש, זה היה רק שרשור אחד, וסתם נהניתי אז להטריל

 

לא. לא נהנית להטריל.

היית בטוח בשטויות שכתבת.

ולא השתנה דבר מאז, אם יצא לך זה:

 

300K זה מחיר עממי אחרי הכל, זה לא בשמים כמו 500K וצפונה, כמו אאודי Q7 שרק מתחיל מהמחיר הזה. מי שיש לו לשים 180K על אאוטלנדר, יכול להתאמץ עוד קצת.

 

 

עברו הרבה שנים מאז השטויות שרשמת על הנובירה, ועל ה frv, ועל האאוטלנדר.

וכלום לא השתנה.

אתה עדיין לא מבין דבר וחצי דבר בנושאים שלשמם התכנסנו כאן.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
לא יודע אם אחרי מכירת האאוטלנדר אתה נשאר עם "לפחות" 100K ביד, אבל נניח שכן - חסכון של סכום דומה יביא אותך ל-200K, לא 300K. חשבון פשוט.

 

ובלי להשמע מחנך, אם לי היו ארבעה-חמישה ילדים, הדבר האחרון שהייתי חושב עליו זה רכב ב-300K.

 

כשכתבתי "סכום דומה" התכוונתי לסכום דומה למה שחסכתי עבור האאוטלנדר. בחישוב פשוט, אם אני שם בצד 4000 שקל במשך 4 שנים (ויש לי את האפשרות הזו), יש לי סכום שמתקרב ל200K. זה בדיוק מה שעשיתי לפני שקניתי אאוטלנדר. בכל מקרה, אני לא מתכוון סתם לזרוק מאות אלפי שקלים רק על שידרוג של עיצוב פנים (גם לא הכי התחברתי לעיצוב החוץ של הפאליסייד, אני צריך להתרגל אליו) אלא רק כשאהיה חייב להיפרד מהאאוטלנדר לטובת רכב 8 מקומות.

 

ובלי להישמע מחנך, אני חושב שגם אדם עם 20 ילדים צריך להנות מהכסף כל עוד יש לו את האפשרות, חיים רק פעם אחת.

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

לגבי הסובארו אסנט - לא אהבתי, נראה סטיישן. עיצוב חוץ לא משהו בכלל, עיצוב פנים לא מלהיב.

 

גם הרכב שלך מיצובישי אאוטלנדר,

נראה כמו סטיישן/מיניוואן המוביל 7 נוסעים.

.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...