Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למיטב הבנתי הוולוסטר החדשה מיועדת לשוק האמריקאי והI30 פאסטבאק מיועדת לשוק האירופאי, אז אני מהמר שאם כבר אז הפאסטבאק תגיע. (מקווה שלא, צורת מרכב מיותרת לגמרי ופחות פרקטית).

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה פלוס מינוס יהיו מחירים פלוס מינוס?

 

עוד פעם ידחפו את המערכת הלא מוצלחת שלהם (קונקטד) שמשבשת למערכת המקורית את החיים שזה באמת נשמע מצחיק שבמקורית יש כבר aa/carplay..?

 

הטוסון יגיע בגרסת דיזל עם המערכת "היעני" היברידית?

 

הi30 סטיישן תחזור סוף סוף עם מנוע חזק יותר ?

 

בטיחות בטיחות בטיחות מה בגזרה הזאתי?

 

הi20 תחזור להיות על הכבישים שכמעט ולא רואים אותה?

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

פורסם

למרות שקשה לי להאמין שזה יקרה אבל באירופה אפשר למצוא את ה-i40 שלא מגיעה לפה כי היבואן מעדיף את הסונטה ההיברידית אבל יותר טוב - הגרסת סטיישן שלה.

 

פרט למתיחות פנים, משנת 2011 יונדאי i40 לא עברה עדכון.

בנוסף היצע הגרסאות באירופה צומצם, מה שרומז שימיה של ה-i40 ספורים.

יונדאי לא תמכור דגם ייחודי לאירופה (בשאר העולם יש סונטה) בזמן שהקטגוריה מתכווצת - בייחוד שגם טויוטה והונדה הפסיקו לחלוטין את הדגמים היחודיים לאירופה שהתחרו ב-i40.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ה-i40 עברה מתיחת פנים ממש לא מזמן. בקשר לדור החדש, גם שמעתי עליו אבל לא יודע לאיזה שווקים הוא מיועד.

https://www.hyundai.news/uk/press-kits/the-hyundai-i40/

כתבתי שאני מתקשה להאמין שהדגם אכן יגיע אלינו אבל ממש הייתי שמח לראות שמוכרים כאן רכב מהסגמנט הזה במרכב 5 דלתות ו/או סטיישן, חסר לנו כאלה...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

הדגם עבר עדכון לתקן החדש ובגלל זה המתיחת פנים.

שים לה שהם נשארו רק עם שני מנועים - 1.6 בנזין שנחשב למנוע מיושן (היה קיים בדור הקודם של i30) ומנוע 1.6 דיזל.

מנוע ה-1.6 טורבו ירד מההיצע.

 

התמונות ריגול שפורסמו זה מתיחת הפנים שהוצגה לאחרונה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בוקר טוב לכולם!

ברגעים אלו מתחילה מסיבת העיתונאים באולם התצוגה החדש (והעצום!!) של יונדאי בתל אביב, בתצוגה עומדות כרגע רק שלוש המכוניות שכבר ידענו שיגיעו - טוסון, i30 וסנטה פה. דבר נחמד מאוד הוא מסך מגע שעומד ליד כל אחת מהמכוניות עם המפרט שלה ופרטים נוספים שאפשר לקרוא.

 

כל התשובות לשאלות שלכם בקרוב.

 

 

מתחילים עם ה-i20.

קודם כל, המכונית מקבלת את מנוע ה-1.0 ליטר החדש עם גיר כפול מצמדים.

בטיחות - ה-i20 מקבלת את כל מערכות הבטיחות שהיצרן מציע. בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, אורות אוטומטיים והתרעת עייפות.

 

מחירים:

פרסטיג' (בסיסי) - 98,000

סופרים - 105,000

 

עוד רגע ממשיכים עם הטוסון.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

טוסון:

עיצוב חדש עם "גריל קשקשים", פנסים חדשים, עיצוב חדש לתא הנוסעים עם מסך מולטימדיה צף וארגון חדש של סביבת הנהג.

 

בטיחות:

בלימת חירום, ניטור שטחים מתים עם התרעת תנועה חוצה, תיקון סטיה מנתיב, התרעת עייפות.

 

מנועים:

ללא שינוי - 2.0 ליטר ו-1.6 טורבו.

 

מחירים:

פריים פלוס (כל המפרטים בקרוב) - 150,000

פנומריק - 163,000

עילית - 170,000

טורבו - 183,000

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

ומקנחים עם הדור הרביעי של הסנטה פה.

 

בניגוד לשני הרכבים האחרים, כאן מדובר ברכב חדש לחלוטין. הסנטה פה החדשה התארכה ב-8 ס"מ, מתוכם 6.5 ס"מ "הלכו" לבסיס הגלגלים.

יונדאי אומרים ש"בניגוד לרכבי שבעה מקומות אחרים, כאן האנשים שיושבים בשורה השלישית לא מרגישים כאילו הם בתא המטען", או במילים אחרות, יש מרווח וחלונות גדולים. פבל ישב במושב האחורי ודווקא כן הרגיש כאילו הוא יושב בתא מטען...

 

מנועים:

2.4 ליטר בנזין אטמוספרי.

2.2 ליטר טורבו דיזל.

 

בטיחות:

בסנטה פה יונדאי לראשונה מטמיעה את הרעיון שהיא קוראת לו" Smart Sense", שאמורה לתת מענה מקיף ועגול לדרישות היומיום.

 

בשביל זה יש כאן (קחו אוויר, זה ארוך): בלימת חירום גם בנסיעה לאחור (כמובן עם ניטור שטחים מתים והתרעת תנועה חוצה), תיקון סטיה מנתיב, אורות גבוהים אוטומטיים, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור השטחים המתים ממקודם גם מתקן אקטיבית, אז אם אותתם הוא לא רק מתריע אלה גם ימנע מכם לעבור נתיב, בלימת חירום אוטונומית, מניעת פתיחת דלתות אם מגיע רכב מאחור, התרעת שכחת ילדים.

 

מחירים:

פרימיום בנזין 4*4: 250

סופרים דיזל 2*4: 268

לקשרי בנזין 4*4: 275

לקשרי דיזל 4*4 295

 

 

בקרוב: אקסנט, אלנטרה. איוניק חשמלית (שכבר הובטחה לפני שנה), קונה חשמלית, לא נאמר מתי...

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

עוד דברים: i10 תקבל דגם open sky עם חלון גג.

 

אה, כן, עוד דבר אחד.

"בקרוב אנחנו מקווים להיפגש אתכם למפגש אחר, קצת יותר לחובבי הנהיגה. כבר בנמל יושבים כמה רכבי I30N בגרסת ה-275 כ"ס. ואנחנו מבטיחים לעשות את זה בקרוב מאוד".

 

אני הלכתי לגדל ציפורניים, שיהיה מה לכסוס. תשובות לשאלות בקרוב.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

בקטלוג PDF שפורסם לI20 יש רמת גימור שלא הוזכרה(פריים) עם המנוע החדש וללא מערכות בטיחות מקוריות(רק מוביילאי) - האם באמת לא יגיעו מערכות הבטיחות לרמת הגימור של ציי הרכב?.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...