Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תקנו אותי בבקשה אם אני טועה, אבל אפשר לסרב לקבל את המערכת של כלמוביל, ואז המולטימדיה המקורית עובדת תקין, נכון?

 

אם מתעקשים מספיק אז אפשרי (לפחות מהניסיון שלי).

באמת שלא רואה שום סיבה הגיונית להלבשה הזאת כאשר המערכת המקורית של יונדאי (וקיה) מעולה לכשעצמה וכוללת AA/CARPLAY.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תקנו אותי בבקשה אם אני טועה, אבל אפשר לסרב לקבל את המערכת של כלמוביל, ואז המולטימדיה המקורית עובדת תקין, נכון?

 

ראיתי שמישהו בפורום כתב שהוא התעקש לקבל מערכת בתולה וכך קרה, לטענתו.

אמא שלי התחדשה באפריל בקונה, אוטו מדהים אבל הבעיות שהמערכת עושה זה משהו לא יאמן.

מדובר בניתוקי בלוטוס בלתי פוסקים עד שאי אפשר להתחבר לפעמים 3 ימים למערכת.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
ומי אמר שיחידת הכוח החדשה לא תהיה אמינה ?

אותו דבר אמרו על המכוניות כשעברו מהקרבורטורים להזרקות דלק.

וגם את זה שרדנו.

העולם התקדם והדרישות עלו.

 

ספר על זה לכאלה שקנו רכב עם dsg7,בטוח שהם שמחים לשלם את מחיר הקדמה.

לא אמרתי שהרכב לא יהיה אמין,יש מוניטין מחודש שצריך לבנות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מה שבטוח את ההצלחה היחסית של הדורות הקודמים ה-i30 לא תשחזר.

למה? טוסון ואיוניק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

במציאות היא נראית יותר טוב. בתמונות החזית נראית נמוכה וקצת מוזרה והחלק האחורי מאוד מרובע אבל במציאות זה עובד יותר טוב.

עושה רושם שהם לא ממש מעוניינים למכור אותה. התעניינתי תקופה לא מבוטלת לאחר ההשקה הרשמית אבל לא היה רכב באולם התצוגה, ניסו לדחוף אותי לכיוון הקונה אבל הסברתי שהוא לא מתאים לי. ביקשתי נסיעת מבחן כשיתאפשר אך קיבלתי מהם טלפון עם הצעה לנסיעת מבחן בקונה, ביקשתי שוב I30 אבל לא חזרו אליי מאז.

האמת שאותי הסיד החדשה קצת יותר מעניינת. מאמין שכרגיל בקיה התמורה למחיר תהיה קצת יותר טובה ואם ימשיכו עם הדיזלים זה בכלל יהיה מעניין.

פורסם

לכלמוביל יש פרה חולבת שנקראית איוניק, ריווחית מאוד בפרט בחישוב המס בישראל, אין טעם שיתנו דחיפה לI30, היא שם כעת כדי שתהיה משפחתית טורבו בכל זאת, עדרי הליסינג כבר לא שם כבעבר.

טורבו פלפל לא משפחתית יש את הקונה ללקוחות פרטיים.

פורסם
ספר על זה לכאלה שקנו רכב עם dsg7,בטוח שהם שמחים לשלם את מחיר הקדמה.

לא אמרתי שהרכב לא יהיה אמין,יש מוניטין מחודש שצריך לבנות.

ועדיין מידי חודש בחודשו כמה אלפי לקוחות מחליטים שהם רוצים לשלם על הקידמה, ולקחת "סיכון".

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן אתה צודק, אבל עדיין כשנוהגים בגולף (עשיתי נסיעת מבחן ב 125 כס), הגימור

הפנימי, הנסיעה עצמה הזמינות והדחף מהמנוע הקטן וכל השאר ממש מפתה את הרוכשים.

הרכב פשוט רמה אחרת...זה מפתה מאוד כשיש 3 שנים האחריות. אפילו אני התפתתי לרגע.

לרגע אחד, אחר כך עבר לי :-D .

3 שנים הם הזמן הממוצע להחליף רכב? (אולי יותר) הינה נוסחה מנצחת.

לא נסעתי בI30, נראה שישתפרו מאוד בדרך לשם (במחיר הם כן התקרבו) מקריאה ברשת.

אבל הקודמת היתה איזור תעשייה מרעיש וכלל לא איכותי, אבל אמין וזול וממוצע מינוס.

פורסם

גם אני ביצעתי נסיעת מבחן על הרכב המדובר והרשמים שלי דיי דומים לאלו של מקסים.

בפאן הדינאמי והפחות משמעותי- אין כאן בשורות מיוחדות. היא לא תגרום לכם לנסות לפגוע בעץ הקרוב אבל היא גם לא ממש תעודד אתכם להמשיך. הבקרסים מרגישים מעט חלשים וחסרי תחושה, ההגה לא ממש משתף אתכם במה קורה למטה, השלדה גם לא בדיוק דברנית גדולה עד שמאוחר מידי והגיר שמחליט להעביר הילוכים לבד עוד לפני הקו האדום (משמעותית לפני) גם במצב ידני ותוסיפו גיר איטי מאוד (אם לא הייתי יודע שיש שם גיר כפול מצמדים הייתי מניח שזה גיר אוטומטי רגיל) מצד שני ההתנהגות בטוחה והרכב כן יענה לקצת זריקות זנב קטנות פה ושם. הגיוני בגלל היעוד של הרכב. מי שרוצה ספורטיבי שילך על ה- I30N (בתקווה שיונדאי עשו שם עבודה טובה).

בחיי היומיום והחלק החשוב- אני מסכים עם מקסים בנוגע לרוב הדברים ואפרט:

לגבי המושבים. מושב חשמלי ללא זכרונות זה באסה. במושב האחורי הראש שלי נגע בתקרה. אין מה לעשות, כשיש גם פנורמי ענק ונפתח זו התוצאה.

הגב שלי החל לכאוב כבר אחרי שעה וקצת לתוך המבחן. לא ממש לכאוב אבל בהחלט הורגש. אולי עם עוד כמה שינוים ומשחקים עם תנוחת נהיגה (יש שפע כיוונים למושב כולל תמיכה בגב תחתון שניתן לכוון אבל לא ממש עזרה לי) אפשר להגיע למשהו יותר טוב אבל אני לא הצלחתי. שיכוך המהמורות סביר בהחלט במיוחד עם צמיגים בעלי חתך נמוך כלכך.

אני לא התעסקתי עם המערכת אז אין לי הערות או הארות לגבי הנושא אבל לעניין תא הנוסעים רק אגיד שבמציאות הוא נראה הרבה פחות נורא מבתמונות. זה לא שהוא נראה מדהים ומושלם. הוא לא. אבל בהחלט סביר. גפ איכות החומרים סבירה בהחלט ולמעט כמה נקודות קטנות, רוב המקומות החשובים באמת מרגישים טוב.

הסיכום שלי היא שזה רכב איכותי עם כמה מגרעות וכמה יתרונות ברורים (מלא אבזור ומנוע בשרני ומעולה. אין שום מילה רעה להגיד על המנוע הזה והוא בהחלט, כמו שמקסים כתב, מחפה על הגיר). אני לא חושב שהרכב הזה הוא הטוב בקטגוריה שלו אבל הוא לא גרוע ובהחלט עומד יפה מול הגולף והפיג'ו 308.

פורסם

הסיכום שלי היא שזה רכב איכותי עם כמה מגרעות וכמה יתרונות ברורים.

 

לדעתי איזו ספיריט דור 1 תפורה עליך.

 

שורה תחתונה - לחכות לI30N.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מחכה לספיריט דור ראשון שתוצע למכירה. שמעתי שמכנאית הרכב חדש דנדש.

שורה תחתונה היא לחכות לN אם מישהו רוצה ספורטיבי. או לקנות את אחת המתחרות הספורטיביות.

כרכב יומיומי לאנשים רגילים שלא אכפת להם מהנאה- מדובר בחבילה לא רעה (ואני לא מתייחס רגע למערכת כי אמור לצאת או יצא עדכון תוכנה. וגם כי לא התנסתי בה בעצמי). יש טובות ממנה אבל יש גם גרועות ממנה.

פורסם
שורה תחתונה היא לחכות לN אם מישהו רוצה ספורטיבי.

 

השאלה היא כמה ה-N תעלה. אם זה יהיה קרוב למחיר של הגולף GTI, בשבילי אישית היא לא תהיה רלוונטית.

 

אני גם מחכה לראות מה יהיה עם הוולוסטר טורבו החדשה.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם

אין שום סיבה שיונדאי i30n לא תעלה באיזור של הגולף גיטיאיי.

אולי במקרה קיצוני יצליחו לתמחר כמו 308 gti

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

לא רואה סיבה להעדיף ישר את הגולף לפני שניסית את הN אבל כל אחד והשיקולים שלו... בכל מקרה, אני מהמר על מחיר של איפשהו בין ה-308 GTI לבין הגולף GTI, כנראה עם אבזור נאה.


×
×
  • תוכן חדש...