Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקסים לקח את ה-i30 טורבו החדשה למבחן. האם לקוריאה יש סיכוי מול גרמניה גם פה?

 

יונדאי-i30-2018-02.JPGיונדאי-i30-2018-06.JPGיונדאי-i30-2018-04.JPGיונדאי-i30-2018-08.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתם חייבים להבין משהו בנוגע למערכת מולטימדיה של ה- i30 + KONA

המערכת עובדת פיקס!

זה שאתם לא יודעים לתפעל אותה זה בעיה שלכם, יש את המסך של היצרן

מסך של כלמוביל AA-BOX + מערכת ANDROID רגילה + APPLECAR

 

המערכת עובדת פיקס, לוקח לה 20 שניות לעלות, מעבר לזה היא עובדת מצויין עדכון אחרון 7JULY

APPLECAR עובד מצויין - כנ"ל אנדרואיד אוטו שצריך להוריד מפה

 

https://www.androidapksfree.com/apk/android-auto-latest-apk-download/

as i walk through the valley of the shadow of death

פורסם

מערכת שאי אפשר לשלוט בשירים מהכפתורים על ההגה או על המערכת עצמה לא יכולה לעבוד פיקס בשום תסריט

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

היונדאי הזאת מאד סיקרנה אותי ולכן לא היססתי כשהזדמן לי לקחת אותה לגיחה לילית באחד מלילות שישי. סוף-סוף, יונדאי השכילו לצייד את המכונית בחבילת כח מודרנית וחזקה, ונסיוני המאד חיובי עם הפלטפורמה המצויינת של הסיד הקודמת (הדור הנוכחי בארץ) רק הוסיפה לציפייה.

 

אני יכול לדווח שחבילת הכח אכן מציגה שיפור דרמטי לעומת מה שהורגלנו בו עד עתה, המנוע חזק עם זמינות כח מצויינת, מושך מצויין ומאפשר עקיפות סופר מהירות שמשדרגים את הבטיחות האקטיבית של המכונית. הגיר עובד היטב, אם כי החלפות ההילוכים איטיות יחסית ל-DSG של VAG ובשורה התחתונה החבילה המקבילה של הגולף קצת יותר מרשימה (אם כי הפער כבר מאד קטן). נוחות הנסיעה לעומת זאת הרבה פחות טובה ממה שאני מכיר מהסיד וכנראה שהאשם העיקרי הוא הצמיגים המופרזים בהם מצויידת המכונית (תהרגו אותי, אבל אני לא מבין למה מכונית משפחתית צריכה צמיגים בחתך 45). הגולף מציעה נוחות נסיעה הרבה יותר מרשימה להבדיל.

 

בצד הדינאמי, המכונית מציעה התנהגות כביש בטוחה מאד והדוקה. לי המושבים לא היו נוחים ולאחר נסיעה ממושכת הגב התחתון שלי התחיל להתלונן.

אין לי מה להוסיף על תיאורו של מקסים את תא הנוסעים ואיכות החומרים - שוב, גם כאן הגולף יותר משכנעת. גם אני נתקלתי בבעיה עם מערכת ה-Infotainment והחיבור של ה-iPhone שלי הופרע לסירוגין.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
בתמונות המצורפות פנים הרכב נראה מיושן,קודר ומאוד משעמם.

בכלל לא עושה חשק

 

מה אמור להיות בפנים הרכב?

פלסטיקים מזעזעים בצבעים בוהקים סטייל קליאו/פיאט 500?

 

איבדו את היתרון הכי גדול שלהם-מכלולים אמינים וזולים לתחזוקה.

מעניין איך השילוב החדש ישרוד.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
מערכת שאי אפשר לשלוט בשירים מהכפתורים על ההגה או על המערכת עצמה לא יכולה לעבוד פיקס בשום תסריט

 

 

פה שוב הטעות שלך, תחבר את ה- APPLECAR שלך, או את האנדרואיד אוטו שלך.

ואז המערכת AABOX לא תעלה, ואז תעשה מה שבא לך.

כולל להעביר שירים.

as i walk through the valley of the shadow of death

פורסם
פה שוב הטעות שלך, תחבר את ה- APPLECAR שלך, או את האנדרואיד אוטו שלך.

ואז המערכת AABOX לא תעלה, ואז תעשה מה שבא לך.

כולל להעביר שירים.

 

לא ידידי, אני מעוניין לחבר לחבר דיסק און קי פשוט למערכת. לא מעוניין לחבר את הטלפון שלי - הבאג קיים ומפריע

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
פה שוב הטעות שלך, תחבר את ה- APPLECAR שלך, או את האנדרואיד אוטו שלך.

ואז המערכת AABOX לא תעלה, ואז תעשה מה שבא לך.

כולל להעביר שירים.

 

התנסתי במערכת הזו בקונה, וגם שם היא עשתה בעיות. ואני יודע לתפעל מערכות מולטימדיה מספיק טוב. המערכת של כלמוביל עובדת מעולה כשהיא מגיעה עם החומרה שלה. מאז שהתחילו להלביש אותה תוכנתית על המסך המקורי הם התחילו להיתקל בבעיות, אבל הם עובדים על פתרון. המידע הזה אגב מגיע ישירות מהחברה שמפתחת את המערכת.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בתור בעלים של קונה אני יכול לומר שלא רק שהמערכת הזו גרועה אלא גם מסכנת חיים.

במקום להשתמש בשפע הכפתורים היעודיים שמסביב למערכת אתה נאלץ ללחוץ על מסך מגע ולתפעל את המערכת דרך המסך.

מילא כשהרכב עומד אבל תוך כדי נהיגה זו סכנת נפשות.

פורסם
פה שוב הטעות שלך, תחבר את ה- APPLECAR שלך, או את האנדרואיד אוטו שלך.

ואז המערכת AABOX לא תעלה, ואז תעשה מה שבא לך.

כולל להעביר שירים.

 

אני כאמור, חיברתי את הטלפון שלי דרך APPLECAR אך הוא התנתק מספר בפעמים במהלך הנסיעה עד שבסופו של דבר התייאשתי.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

איבדו את היתרון הכי גדול שלהם-מכלולים אמינים וזולים לתחזוקה.

מעניין איך השילוב החדש ישרוד.

ומי אמר שיחידת הכוח החדשה לא תהיה אמינה ?

אותו דבר אמרו על המכוניות כשעברו מהקרבורטורים להזרקות דלק.

וגם את זה שרדנו.

העולם התקדם והדרישות עלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בתמונות המצורפות פנים הרכב נראה מיושן,קודר ומאוד משעמם.

בכלל לא עושה חשק

יש להם את הצבע האפור הזה בפלסטיקים מאקסנט 99 ועד איוניק 2018.

 

נראה לי שיונדאי פשוט הפכו את זה לסימן היכר שלהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מה אמור להיות בפנים הרכב?

פלסטיקים מזעזעים בצבעים בוהקים סטייל קליאו/פיאט 500?

 

קודם כל, אני מעדיף דאשבורד קצת צבעוני מאשר שחור על גבי שחור.

שנית, ידוע שכמעט בכל רכב השחור מככב, אבל פה זה נראה פשוט מיושן עם חומרים לא איכותיים.

אפילו פס אלומיניום מעט רחב לאורך הדאשבורד היה קצת מוסיף.

פורסם

תקנו אותי בבקשה אם אני טועה, אבל אפשר לסרב לקבל את המערכת של כלמוביל, ואז המולטימדיה המקורית עובדת תקין, נכון?

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013


×
×
  • תוכן חדש...