Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר התעוררנו לטיול והרכב החליט להשאיר אותנו בבית.

מדובר בדייטסו סיריון 2010 מטופלת.

הרכב עושה קולות של תיקים, תקתוק כזה ולא מניע.

מצבר ג'ל בן שנתיים של שנפ (2016/10) ויש חשמל ברכב.

שמן ונוזל קירור תקין.

הרכב כל השבוע נסע מצויין וללא כל רעש מוזר.

 

מה לדעתכם התקלה?

 

הבנתי שאם יש תקתוק זה סימן שיש תקלה במצבר,

אז אפשר להחליף.

אם לא אז אני אזמין גרר למחר בבוקר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

90% מצבר חלש. תנסה להניע עם כבלים מרכב אחר ותראה איך הוא בשניה מניע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
90% מצבר חלש. תנסה להניע עם כבלים מרכב אחר ותראה איך הוא בשניה מניע.

 

חלש או מת?

כי זה מצבר חדש ולא השארתי אורות דלוקים או משהו בסגנון.

יכול להיות אלטרנטור בעייתי?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם האלטנרטור היה בעייתי והמצבר לא היית מצליח להניע ולנסוע ונתקע בדרך.

לא יודע מה ההבדל בין מצבר ג'ל לרגיל, היה לי מצבר שנפ שנפח את נשמתו בדיוק 13 חודשים אחרי הקניה. מצבר בן שנתיים זה לא חדש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קודם כל תנסה להניע עם כבלים מרכב אחר לפני שאתה קוטל רכיבים יקרים כמו אלטרנטור וסטרטר. הולכים מהקל אל הכבד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מצבר. ב 99%. נסה להניע עם כבלים או בוסטר קטן.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לא הבנתי אם המצבר התרוקן או פשוט מת.

כי אני יכול ללכת לחנות מצברים ברגל (דקה מהבית)

במקום לנסות ולהתניע מרכב.

אם הוא התרוקן אז אני אבקש מחבר להניע

פורסם

ככל הנראה המצבר מת. תניע את הרכב ותגיע לחנות שיבדקו אותו. שנתיים למצבר זה סביר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כפי שכתבו לפניי,נסה להניע עם כבלים בעזרת רכב אחר.

שנתיים זה זמן סביר למצבר -לא יותר ולא פחות,ייתכן ושכחת אורות /מערכת דלוקים/יש צרכן חשמלי כלשהו שנשאר פועל לאחר כיבוי הרכב- זה שווה בדיקה לאחר התנעת הרכב ע"י כבלים/החלפת המצבר.

מצבר פשוט של שנפ אולי עדיף על מצברי ג'ל למיניהם ורק לידיעה כללית שאפילו במצבר מקורי עניין של מזל- אצלי ברכב, הבעלים הראשונים החליף מצבר מקורי כבר ב 45,000 ק"מ ופז"מ של שנתיים ו 7 חודשים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אתה בטוח שמותקן ברכבך מצבר ג'ל ?

 

בדרך כלל מצברי ג'ל לא מיועדים להתקנה בתא המנוע ככה שנראה על פניו שיש כאן איזה טעות.

איזה כייף לי :)

פורסם

לגבי מצבר לסיריון.

 

תוודא שלא מוכרים לך מצבר גדול יותר ממה שהיה במקור שדורש חיתוך תושבת וויתור על בטנת בידוד.

 

מצבר Start Up לסיריון בגודל המקורי צריך לעלות 350 ש"ח.

 

ראה פה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5632223

 

 

פורסם

מצבר ג'ל של שנפ, אין פקקים למים ויש חלונית קטנה עם נוזל ירוק בפנים.

את המצבר התקינו במוסך שטיפלתי בו ולכן אין שום ספק שהוא מתאים לרכב.

הבנתי שזה מה שנפוץ כיום.

כי לא רק אצלי מותקן כזה מצבר.

×
×
  • תוכן חדש...