Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה נשמע חברים ?

היה לי באוטו את המכסה המקורי ושברו אותו עם ההברגות חזקות מדי ונזל ממנו הרבה שמן...

החלפתי מכסה שסתומים חלופי חדש ואטם מכסה שסתומים חדש הייתה הפסקה לאיזה שבוע שבועיים וחזר היום

חשוב לציין לא מרחתי סיליקון בנוסף לגומיה עצמה,השמן נוזל על הסעפת פליטה ומתאדה ויש ריח של שמן זה מפריע בנסיעה או בעמידה יש משהו לעשות ?

פורסם

לבדוק בספר הרכב את אופן ההרכבה הנכון, בחלק מהרכבים תוספת של RTV\סיליקון יעודי במקומות מסויימים היא חובה ואין בלתה, אחרת יתפתחו נזילות.

1. לבדוק בספר הרכב מה הן הוראות היצרן 2. לחזור על התהליך כמו שצריך 3. להדק למומנט הנכון לפי הוראות יצרן !

פורסם
לבדוק בספר הרכב את אופן ההרכבה הנכון, בחלק מהרכבים תוספת של RTV\סיליקון יעודי במקומות מסויימים היא חובה ואין בלתה, אחרת יתפתחו נזילות.

1. לבדוק בספר הרכב מה הן הוראות היצרן 2. לחזור על התהליך כמו שצריך 3. להדק למומנט הנכון לפי הוראות יצרן !

מאיפה אני מוצא את זה ? את כל הסדר וכו'

פורסם

אכן מחלה ידועה באקסנטים בדור הזה במיוחד. קנה סיליקון של ויקטור ריינז, קנה אטם חלופי חדש שעלותו כ 50 שח...שים שיכבה עדינה של הסיליקון על האטם ותסגור ברגש..עזוב מומנטים במיקרה הזה כי אם הידית מומנט לא מדוייקת היא יכולה לשבור לך את המיכסה או להרוס את ההברגות בסגירה. תעבוד בסבלנות ובסגירה בהצלבה ותראה שלא יינזל לך יותר.

×
×
  • תוכן חדש...