Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו XV 2.0 Eyesight - בחירה ושרשור מתגלגל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התחושה שלי היא שונה לגמריי. אני מאוד מתרשם מביצועי המערכת. המערכת האדפטיבית עובדת מצויין ומאוד חכם (ולא מעיקה כמו שכתבו על מערכות אחרות). חוסר זיוהי רכב בכיכר זה בדיוק המקום בו הייתי מצפה מהמערכת להתקשות. זה שלרוב היא מזהה זו ההפתעה.

אין התרעות שווא לפנים, וגם הבלימות לאחור היו על דברים שאכן היו שם. זה אפילו מרשים שהמערכת זיהתה צמח כל כך קטן. ברור שבשטח, היכן שצמחים יכולים להיכנס לתוך כיוון התנועה גם לפנים, יש לכבות את מערכת הבלימה האוטונומית.

סובארו הודיעה מראש שביצועי זיהוי הנתיב בארץ לוקים בחסר. בגלל זה הם ניתקו את המערכת האקטיבית כאן.

מובילאיי מבצעת את כל הפיתוח והבדיקות בארץ ולכן ההתאמה שלה לסימונים בארץ יותר טובה.

 

זה בדיוק מה שהתכוונתי לומר, זאת אחת המערכות עם החומרה היותר טובה בהיצע שקיים, בעניין זיהוי נתיב היא כנראה פחות מוצלחת, ייתכן שזה בגלל שיטת הניטור.

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ביקשו תמונה של תא המטען עם ציוד. אז לפני נסיעה לאילת: מזוודה גדולה, טרולי עלייה למטוס, תיק ים, מחצלת, מזרון יוגה.

כמו שניתן לראות זה תופס חצי תא מטען, וגם בחצי הזה אפשר היה להכניס עוד כמה דברים.

ברגע שמסירים את כיסוי תא המטען - הגודל שלו סביר בהחלט.

 

20180419_105657.jpg

פורסם

כן, רק שאתה לא רואה כלום אחורה.

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
ביקשו תמונה של תא המטען עם ציוד. אז לפני נסיעה לאילת: מזוודה גדולה, טרולי עלייה למטוס, תיק ים, מחצלת, מזרון יוגה.

כמו שניתן לראות זה תופס חצי תא מטען, וגם בחצי הזה אפשר היה להכניס עוד כמה דברים.

ברגע שמסירים את כיסוי תא המטען - הגודל שלו סביר בהחלט.

 

[ATTACH=CONFIG]503472[/ATTACH]

 

ניסיון מאולץ מאוד.

אולי מתאים לזוג, בטח לא למשפחה. שלא לדבר על זה שאתה לא רואה כלום מאחורה.

יש לרכב יתרונות. תא המטען הוא חסרון ״ענק״.

גם ה״מזוודה״ שלך היא טרולי מגודל ולא יותר. מזוודה נורמאלית תיכנס - אולי ובקושי - בשכיבה או על הצד.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לא נסיון ולא מאולץ. הייתי שמח לשיח מכבד יותר.

אנחנו משפחה בת שלוש נפשות ועדיין נשאלתי על גודל תא המטען.

ל-90% מהצרכים שלנו הוא מספיק גם בלי להשתמש במימד הגובה. כולל גם בטיול הזה. אבל זה טוב לדעת שהמימד הזה קיים. מבחינתי זה אחד היתרונות החשובים של מרכב האצ'בק על סדאן.

בעבר, כשנסענו גם עם עגלה, השתמשנו במימד הגובה בפריוס, ורציתי לבדוק איך זה היה עובד בסובארו.

המזוודה, היא מזוודה בינונית מסט 3 מזוודות, וגם לטיולים של 3 שבועות בחו"ל היא מספיקה לנו יחד עם 2 טרולים למטוס. אף פעם לא משתמשים בענקית.

 

ולגביי הסתרת המראה. אפשר להשתמש בהרבה ממימד הגובה גם בלי להסתיר את המראה. הטרולי לא נכנס בכלל לשדה הראייה. גם מבוגרים שיושבים מאחור ומרימים את משענת הראש מסתירים את שדה הראייה. יש מראות צד גדולות מאוד, יש התראת רכב בשטח מת, ויש מצלמת רוורס מצויינת. כל זה בתוספת נהיגה זהירה יותר ומודעות לגמריי מספיקים.

פורסם

יש לנו xv premium דור קודם, תאמין לי שאני מכיר את מגבלות תא המטען ועכשיו הוא רק קטן. למעשה זו הסיבה שלא החלפנו עדיין לחדש. נכון של90 אחוז מהזמן זה מספיק. ואז אתה רוצה לנסוע לקמפינג... או סתם סופש עם הכלבה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
יש לנו xv premium דור קודם, תאמין לי שאני מכיר את מגבלות תא המטען ועכשיו הוא רק קטן. למעשה זו הסיבה שלא החלפנו עדיין לחדש. נכון של90 אחוז מהזמן זה מספיק. ואז אתה רוצה לנסוע לקמפינג... או סתם סופש עם הכלבה...
אני מקווה שאשתך לא גולשת בפורום :)

 

Sent from my HUAWEI VNS-L22 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם
אני מקווה שאשתך לא גולשת בפורום :)

 

Sent from my HUAWEI VNS-L22 using Tapatalk

יש וייפי במטבח?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לא נסיון ולא מאולץ. הייתי שמח לשיח מכבד יותר.

אנחנו משפחה בת שלוש נפשות ועדיין נשאלתי על גודל תא המטען.

ל-90% מהצרכים שלנו הוא מספיק גם בלי להשתמש במימד הגובה. כולל גם בטיול הזה. אבל זה טוב לדעת שהמימד הזה קיים. מבחינתי זה אחד היתרונות החשובים של מרכב האצ'בק על סדאן.

בעבר, כשנסענו גם עם עגלה, השתמשנו במימד הגובה בפריוס, ורציתי לבדוק איך זה היה עובד בסובארו.

המזוודה, היא מזוודה בינונית מסט 3 מזוודות, וגם לטיולים של 3 שבועות בחו"ל היא מספיקה לנו יחד עם 2 טרולים למטוס. אף פעם לא משתמשים בענקית.

 

ולגביי הסתרת המראה. אפשר להשתמש בהרבה ממימד הגובה גם בלי להסתיר את המראה. הטרולי לא נכנס בכלל לשדה הראייה. גם מבוגרים שיושבים מאחור ומרימים את משענת הראש מסתירים את שדה הראייה. יש מראות צד גדולות מאוד, יש התראת רכב בשטח מת, ויש מצלמת רוורס מצויינת. כל זה בתוספת נהיגה זהירה יותר ומודעות לגמריי מספיקים.

כל רכב חמש דלתות יכול להשתמש בכל גובהו של תא המטען, מגביל את הראיה זה ודאי נכון, גרוע מכך גם לא בטיחותי, קשה לחזות מה יעשו חפצים המונחים בלא הגנת גב המושב לאלו היושבים מאחור בעת בלימה חזקה. מזוודה המונחת לכל גובה תא המטען אולי תתקשה לעוף קדימה, אבל אפילו על זה לא הייתי סומך.

פורסם

כששמים חפצים בתא המטען מעל גובה משענת המושב האחורי, צריך להרים את שלושת משענות הראש האחוריות לגובהן מקסימלי, דבר שיוצר מחסום נוסף (לחפצים גדולים כגון מזוודות). (בחלק מרכבי הסטיישן יש רשת שאפשר לחבר מהמשענת ועד לגובה התקרה, חבל שלא עושים את זה ברכבי האצ'בק)

 

חסימת החלון האחורי לא קריטית, אפשר להסתכל במראות הצד וזהו המצב באטובוסים, משאיות ומסחריות.

 

כמובן שצריכים לנהוג באופן זהיר במיוחד.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

מספר עדכונים נוספים, כולל הנסיעה לאילת:

  1. לגביי שימוש בגובה תא המטען - אתם קצת מגזימים. יש לא מעט רכבים שאין להם כיסוי תא מטען כלל (ברלינגו למשל ואפילו היונדאי קונה, שהוא לא רכב זול במיוחד). אף רגולטור לא היה מרשה שימוש בכיסוי תא מטען נגלל, אם שיכחה להשתמש בו היתה מעמידה את הנוסעים בסכנה. פיזיקלית - בעת תאונה הדברים ינועו בקו ישר ולא יתעופפו - בכיוון הנסיעה, בכיוון המכה, או בשילוב של שתיהן. גם בהתהפכות הדברים לרוב יצמדו למשהו (כח צנטרפוגלי). הסיכוי שמזוודה עומדת, שמרכז הכובד שלה נמוך משמעותית מקו משענות הראש, תטפס מעליהם בתאונה ותעוף ישר ותיכנס במישהו - שקול לסיכוי שהר געש יתפרץ פתאום במרכז כביש החוף ולכן לא ניסע בו. כמובן שקצת הגזמתי, אבל לא הרבה יותר מההגזמות שלכם לכיוון השני.
  2. הרכב מרווח מאוד לכל הנוסעים. בשלושת המימדים: האורך, הגובה והרוחב. לי זה הרבה יותר חשוב ממרווח תא המטען. כמו שאפשר לראות כאן הרכב יותר מרווח לנוסעים מאשר המאזדה 6 החדשה, ומרווח כמעט כמו האקורד.
  3. הנסיעה היתה מעולה. הדרך חזרה היתה עמוסה ביותר. שיירה של קילומטרים רבים, בקצב סביר (שבת, אין משאיות, 85-105 כל הדרך), אך נמוך מזה שהייתי בוחר בעצמי. במצב כזה, השימוש בבקרת שיוט רגילה כמעט בלתי אפשרי וזה הופך את הנסיעה למייגעת יותר. בנוסף ההאטות וההאצות של הרכבים לפניי במצב כזה מעצבנות אותי ומאתגרות את סבלנותי. לפני כן במצבים דומים, הייתי מוצא את עצמי כל הזמן במוד נסיון לעקוף, למרות המודעות לעובדה שזה דיי חסר תוחלת.
    עם בקרת השיוט האדפטיבית, זה היה תענוג. לא הרגשתי את העומס. לא ניסיתי לעקוף. שמחתי שהרכב לפניי האט לפני הסיבוב, כי זה גרם גם לסובארו להאט. נסעתי הרבה יותר רגוע. הגעתי הרבה יותר רענן.
  4. גיליתי שגם הנסיעה השגרתית שלי נהייתה רגועה יותר. פקקים כבר לא מעיקים עליי. אני מוותר על הנסיון למצוא את המסלול המהיר יותר. יושב בנתיב ונותן לזה שלפניי לעשות את העבודה ביחד עם הסובארו. נסיעה מנהלתית הפכה למשהו אחר.
  5. נסיעה בשטח - אחי עם הטראנו החליט לאתגר אותי ושננסה לעלות את מעלה שחרות. הסובארו ואני הפתענו אותי בכמה דברים שהצלחנו לעבור, אבל כ-400 מטר לפי הסוף היו הצלבות קשות, עם סלעים, בעלייה חדה, וחול דק עם אחיזה נמוכה ביותר. צמיגי הכביש נכנעו, נדלקה נורה של חום שמן התמסורת ולאחר המתנה להתקררות נאלצתי לשוב למטה בחזרה...
    אחי טען שבעוד שגלגלים שהיו באוויר לא הסתובבו על ריק, היו גלגלים ללא אחיזה שנגעו בקרקע וקיבלו את כל הכח. כמובן שה-X Mode היה מופעל.
    יש לי הרגשה שנהג מנוסה יותר היה מצליח לעבור גם את זה.
    בקיצור, אעשה את קורס נהיגת השטח של סובארו, אשתפשף קצת ונראה לאן מגיעים.
  6. המערכת:

    1. גיליתי שאם מורידים את עצמת תאורת לוח המחוונים מהמקסימום - האנדרואיד אוטו עובר למצב לילה בצורה אוטומטית. מצויין.
    2. אפליקציית החיוג של אנדרואיד אוטו היא אפליקציית החיוג הגרועה ביותר שנתקלתי בה. פשוט לא ייאומן כמה היא גרועה. אפליציית החיוג של הרכב טובה בהרבה אבל היא ממשיכה לאבד את המספרים המועדפים. היא זכרה את המועדפים למספר הדלקות של הרכב לאורך מספר ימים. והיום לאחר שעדכנתי גרסת אנדרואיד בטלפון בלילה - כל המועדפים נמחקו. אבדוק בקרוב אם כשלא מעדכנים גרסא המועדפים נשארים יציבים. כי השימוש בטלפון כרגע קצת בעייתי.
    3. איכות הסאונד הרבה יותר טובה מזו שהיתה לי באוריס. טובה יותר גם מבפריוס 2007 של אשתי.
    4.  

      [*]גם באילת, ביום של 40 מעלות, לאחר שהרכב שהה בשמש זמן ארוך, הכניסה לרכב לא היתה נוראית. לדעתי יש בשמשות מסנן קרינה וזה עובד מעולה.

פורסם (נערך)

תודה על ההתמדה בסיקור הרכב שלך.

אתה רק הולך ומחזק את בחירתי.

הערה לגבי הסאונד, הוא ממש טוב יחסית לעובדה שמדובר ב HU ורמקולים מקוריים. טוב הרבה יותר מה XV דור קודם.

עריכה אחרונה על ידי XVSTI
פורסם

רגולציה לחוד וחיי אדם לחוד.

שלא נהיה חכמים בדיעבד, ולא נצטרך לתפור אוזן של נהג סוזוקי sx4 בגלל כדורסל שבזמן תאונה עף מתא מטען לא מכוסה.

איך הוא הגיע לשם?

מה זה משנה, הגיע.

אגב, זאת היתה פציעתו החמורה בתאונה זו.

 

אם אתה חושב שתדרש באופן תדיר לשימוש בתא המטען באופן זה, תתקין את הנ"ל וסגור עניין.

 

יופי של רכב, תתחדש וסע בטוח.

71lNf2Bno0L._SL1024_.jpg

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

עזוב רגולציה. תביעת פיצויים אחת בארה"ב היתה שולחת את הכיסוי הזה לפח הזבל של ההיסטוריה.

לפי הגישה הזו גם אף פעם אין לשים תיק על אחד המושבים או ליד הרגליים. בטח שלא תיק לפטופ.

גם אסור בתכלית האיסור להוריד את משענת המושב האחורי ולהוביל מטען ארוך. גם לא ברכבי סדאן, בהם יש מושבים מתקפלים, ובארה"ב חייבים לתבוע את כל היצרנים ששילבו יכולת לקיפוח המושב האחורי ברכבם.

גם שימוש בפתח ה"סקי" למגלשיים הוא חסר אחריות באופן מזעזע.

אני משתמש לעיתים מאוד רחוקות בכל גובה תא המטען, אבל הגישה המוצגת פה מעט מוזרה לי.


×
×
  • תוכן חדש...