Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו XV 2.0 Eyesight - בחירה ושרשור מתגלגל


erezarmo
שימו לב! השרשור הזה בן 1765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מוכרח קצת "לצנן" (סטגדש) את ההתלהבות בכל הנוגע לפתחי מיזוג עבור המושב האחורי. יצא לי לשבת גם באוקטביה, גם בסיקלאס חדשה וגם בעיוני שלי ובכל שלושת הרכבים התחושה היתה יותר של גימיק מאשר פתרון אמיתי. עוצמת האוויר והטמפרטורה שיוצאת מהפתחים האלו היא בערך 1/3 ממה שמתקבל בפתחים הקדמיים, מה שדי הופך את כל הרעיון לכמעט מיותר, בייחוד בימים חמים בטירוף. בעיוני הפתרון הוא מהירות מאוורר גבוהה מאוד, אבל אז אני והנוסע סובלים (מהקור, וגם קצת מהרעש).

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

1. את המוליטמדיה ניתן לעדכן לבד באמצעות חיבור WIFI (מהבית, אם יש קליטה או הוטספוט סלולרי). הבאגים קיימים גם בגירסה האחרונה אבל לפחות ממה שאני קורא בארה"ב, החברה מודעת ועובדת על תיקונים.

2. סמל"ת אוהבת מאוד להביא רכבים עם גלגל רזרבי בגודל מלא אבל בחו"ל המכונית נמכרת גם עם גלגל מצומק או עם קיט ניפוח ואז רצפת תא המטען נמוכה משמעותית והנפח גדל למימדים נעימים יותר.

3. מדובר באימפרזה מוגבהת. הנפח הפנימי הוא של מכונית משפחתית אבל היא משפחתית מאוד מרווחת ונוחה. בארה"ב עושים אבחנה בין קרוסאוברים לSUVs כאשר הראשונים הם גירסאות מוגבהות למכוניות רגילות והאחרונים הם רכבים גדולים שמתכתבים עם פלח ה"Trucks" האמריקאי (מה שאצלנו מוגדר כטנדרים אמריקאיים גדולים - לא ממש משאיות). הXV נקראת XV משום שהיא קרוסאובר בהגדרה.

4. אני גם קניתי אותו בחודש הראשון במחיר של 156 אבל היתה רשימת המתנה די אסטרונומית. בהתחלה דיברו איתי על אספקה במאי/יוני ולמזלי כמה שבועות אח"כ מישהו ביטל הזמנה זהה ולכן סיפקו לי את הרכב רק אחרי 3 חודשים ולא 5. זו בדיוק הסיבה להעלאת המחיר.

5. תדלוק שני הראה צריכה של 13 ק"מ לליטר (במשאבה). פייר, די הופתעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...

"

לגביי יבואנים - ברור שמדובר בדעה סובייקטיבית. סמל"ת על סף דירוג "יבואן גרוע" מבחינתי, אבל סובארו ברזילי זה לא סמל"ת. מידיעה השירות והעמידה מאחוריי הלקוח שם הם ברמה אחרת מהמקובל בסמל"ת. אני מקווה שזה לא יבחן, ושאם יבחן - הידע הזה אכן יוכח במציאות. מבחינתי הדירוג של לובינסקי ושל צ'מפיון כשני היבואנים הגרועים בארץ מגובה במספיק חיזוקים. אתה מוזמן לחשוב אחרת"

 

הסקירה והרכב מעניינים, מתכוון לבצע עליו נסיעת מבחן

 

מה בדיוק הבעייה עם סמל"ת כיבואן?

 

ערןם

עריכה אחרונה על ידי carmonle

SUBARU XV Eyesight 2.0 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנסיון שהיה לי עם סמל"ת, בהתייחס לפיאט, היה בסדר גמור. כשהיה צריך, הם לקחו אחריות ולא עשו בעיות גם במקומות שבהם הם יכלו לטרטר או לנפנף אותי בנוסח צ'מפיון. זה אפילו לא היה בזכות סוכן פעלתן אלא בהתמודדות ישירה מולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שנתקלתי במעט מאוד חוות דעת על השירות של סמל"ת. מטוב ועד רע.

הדבר שהעיקר הרתיע אותי לגביהם זה מדיניות התמחור ההזוייה שלהם לאורך שנים (ראה את הג'יפ קומפאס שהגיע, או הבדל המחיר בשנים קודמות בין ה-XV פרימיום לגרסא הרגילה). כמו גם, מדיניות האבזור המוזרה שלהם, כולל אבזור בטיחותי.

גם הפעם, ברגע שראו שה-XV 2.0 Eyesight מצליח מייד (חודש אחרי ההשקה) העלו לו את המחיר ב-4,000 שקל. הטענה היתה שהוא בא על חשבון שאר הדגמים של ה-XV. סוף סוף היה להם פוטנציאל ללהיט (יחסית) ביד והוא תומחר באופן אטרקטיבי - מיד דאגו לעצור את זה "שלא ימכרו יותר מידי".

גם התמחור של שאר הדגמים מוזר - 1,000 מעל מדרגת רישוי - למה שבן אדם ישלם תוספת של מאות שקלים בשנה ברשיון הרכב בשביל 1,000 שקל?

 

בקיצור - הרושם שלי עליהם הוא לא שהם "רעים" אלא שהם קצת חובבנים ושבשוק תחרותי אמיתי לא היו שורדים. אני לא אוהב לקנות מחובבנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הפעם, ברגע שראו שה-XV 2.0 Eyesight מצליח מייד (חודש אחרי ההשקה) העלו לו את המחיר ב-4,000 שקל. הטענה היתה שהוא בא על חשבון שאר הדגמים של ה-XV. סוף סוף היה להם פוטנציאל ללהיט (יחסית) ביד והוא תומחר באופן אטרקטיבי - מיד דאגו לעצור את זה "שלא ימכרו יותר מידי".

לפחות מכרו קצת בהתחלה. את שאר הרכבים הם פשוט מתמחרים מראש כדי לא למכור - במקרה הזה מישהו כנראה פיקשש. שמח לשמוע שהם עלו על הטעות ותיקנו אותה במיידי. כנראה שלפחות מישהו אחד מחפש עבודה בימים אלו חוץ מאושריקו.

 

קלאסיקה אמיתית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה הנחה שסמל"ת מסוגלת למכור יותר מהדגם אבל לא רוצה. ממה שאני יודע, סובארו בכלל לא מסוגלת לייצר בקצב שעומד בדרישה שיש לרכב בעולם ולסמל"ת אין כרגע בעיה למכור את כל הXV שהיצרן מעמיד לרשותה.

גם לדעתי סמל"ת עושה החלטות משונות ביחס לתפירות האבזור (כשבXV זה בא לידי ביטוי בגלגל רזרבי מלא על חשבון הקטנת תא המטען הקטן מלכתחילה) וסביר להניח שתמחור אגרסיבי ושיווק מקצועי היה מצליח להוציא מהרכבים שיש לה מכירות טובות יותר אבל סמל"ת תלויה בעיקר בFCA וזו סובלת מצניחת מכירות בכל העולם (המערבי לפחות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגלגל הרזרבי הוא לא מלא. מה שמייצר החלטה עוד יותר תמוהה. אצלי הוא ברוחב 185, בעוד שאר הצמיגים ברוחב 225.

כלומר זה נוגס בתא המטען, אבל לא מהווה פתרון מלא לתקר בשטח.

שווה לומר שלמרות שהייתי מעדיף יותר נפח, מבנה תא המטען הוא לא רק חסרונות - היתרון של מבנה תא המטען הנוכחי זה שהוא מיושר עם -תח ההטענה ועם המושבים האחוריים המקופלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק. ראיתי את הצמיג הגדול הזה וחשבתי שהוא בגודל מלא למרות שהוא באמת מעט צר יותר.

עדיין, הוא לא מזכיר את הצמיגים הצרים שמכניסים היום למכוניות והיצרן בכלל מאפשר להזמין את הרכב עם קיט ניפוח שמגדיל משמעותית את תא המטען.

סמל"ת בחרו באופציה של גלגל כמעט מלא ובהתחשב בזה שיש לי כמה חברים ששקלו לקנות XV ופסלו אותה בגלל תא המטען (כשלא אכפת היה להם לקבל קיט ניפוח), הגלגל הזה כנראה עולה לסמל"ת בלא מעט לקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוכרח קצת "לצנן" (סטגדש) את ההתלהבות בכל הנוגע לפתחי מיזוג עבור המושב האחורי. יצא לי לשבת גם באוקטביה, גם בסיקלאס חדשה וגם בעיוני שלי ובכל שלושת הרכבים התחושה היתה יותר של גימיק מאשר פתרון אמיתי. עוצמת האוויר והטמפרטורה שיוצאת מהפתחים האלו היא בערך 1/3 ממה שמתקבל בפתחים הקדמיים, מה שדי הופך את כל הרעיון לכמעט מיותר, בייחוד בימים חמים בטירוף. בעיוני הפתרון הוא מהירות מאוורר גבוהה מאוד, אבל אז אני והנוסע סובלים (מהקור, וגם קצת מהרעש).

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

זה כי אתה מתייחס לתפוקת האוויר מהפתחים האחוריים במצב בו הטמפרטורה ברכב התייצבה סביב הערך הרצוי שנקבע בבקרת האקלים. היתרון הבולט של הפתחים האחוריים הוא בהדלקת המזגן לאחר שהייה ממושכת בשמש - בדקות הראשונות מערכת בקרת האקלים מפעילה את המפוח על העוצמה המירבית והיושבים מאחור יכולים לנשום לרווחה מהדקה הראשונה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר חזרנו לשרשור, כמה עדכונים קצרים לאחר 7,000 ק"מ, למרות שאין הרבה חדש. אני עדיין מרוצה למדי מהרכב.

- צריכת הדלק עדיין כ-12.5 ק"מ לליטר. עכשיו אני עורך ניסוי של השפעת מהירות הנסיעה על הצריכה.

- באופן מוזר, זה הרכב הראשון שראיתי שהאודומטר שלו לא מדייק. באופן קונסיסטנטי יש הבדל של 1.7% מהמרחק של גוגל מאפס למרחק שעובר באודומטר. מנסיון ברכבים קודמים באותם המסלולים - הגוגל מאפס מדוייק. המרחק של האודומטר נמוך מזה שנעשה בפועל.

- הבן שלי ממשיך להתלונן לעיתים על כך שהמזגן קר מידי. לפחות אצלינו, אין שום צורך בפתחי מיזוג מאחור (פתח ימני מכוון על אשתי, פתח מרכזי ימני מכוון על הבן שלי שיושב מאחורי ושני הפתחים השמאליים מכוונים עליי. בנסיעות ארוכות הצד הימני מכוון על טמפרטורה גבוהה מהשמאלי). הוא מעולם לא התלונן על זה בטויוטה אוריס ובפריוס, למרות שגם המזגן שלהן מצויין.

- מסנני הקרינה בחלונות עדיין עובדים מצויין למרות שאנחנו כבר מתקרבים לשיא הקיץ. זה לא סיוט להיכנס לרכב בימים החמים, למרות שהרכב כהה. תוך 3-4 דקות מתחילת הנסיעה כבר נעשה נעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות מכרו קצת בהתחלה. את שאר הרכבים הם פשוט מתמחרים מראש כדי לא למכור - במקרה הזה מישהו כנראה פיקשש. שמח לשמוע שהם עלו על הטעות ותיקנו אותה במיידי. כנראה שלפחות מישהו אחד מחפש עבודה בימים אלו חוץ מאושריקו.

קלאסיקה אמיתית.

 

 

קבעתי נסיעת מבחן מחר, הרכב בהצעת המחיר 160K לפני רישוי ותוספות, אתרשם ואחליט. הייתי בסוכנות היבואן בפתח תקווה

 

הבעייה שמכרתי וולוו s60t5 ואני מקווה שהרכב לא ירגיש לי חלש מידי

 

ערן

עריכה אחרונה על ידי carmonle

SUBARU XV Eyesight 2.0 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירגיש לך חלש, למה אתה חושב אחרת?

 

לעומת רכב עם מנוע טורבו ו-245 כ"ס, רוב הרכבים שאני בוחן כעת חלשים יותר מבחינת המנוע

 

עקב פרישה קרובה לגמלאות החלטתי לעבור לרכב קצת יותר סולידי ועממי

SUBARU XV Eyesight 2.0 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב ששבוע הבא יש להם מבצע מכירות, לפי מה שכתוב על הXV הבסיסית תהיה הנחה של 4000 ש"ח:

https://www.icar.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2%D7%99_%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%99_2018:__%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95_%D7%91%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2_%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA/

Fiat Uno 1994 - Mazda 3 2005 - Volkswagen Jetta 2011 - Seat Leon 2013 - Subaru XV 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...