Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו XV 2.0 Eyesight - בחירה ושרשור מתגלגל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקירה יפה.

לי מפריע ב-XV החוסר במיזוג מאחור והתא המטען הקטן.

למה זה לא היה דיל ברייקר אצלך?

ומה גרם לך לפסול את הספורטאז'?

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כיום יש לנו XV פרימיום 2.0, ובאמת חבל שאין מיזוג ליושבים מאחור, למרות שאין גם תלונות משם, כלומר מיזוג יפני עושה את שלו.

עם זאת, באמת שתא המטען מעט קטן, אך סיפק את צרכינו גם בנסיעות לסופשבוע. מה שכן, זו נקודה שמאוד הפריעה לי בחדש - היות ששם אני בכלל לא רואה איך אני מסיע את הכלבה שלנו...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בתור אדם מאוד מחושב

 

זה אנדרסטייטמנט רציני, אתה יותר בכיוון של OCD.

אם עשית משהו דומה לגבי השקעות כספיות, הייתי שמח לראות את זה.

פורסם
ארז, שכחתי לשאול, אין מובילאיי ברכב נכון?

 

אין.

בגלל זה הוא אופציה שמדורגת גבוה גם אצלי.

עם הסקירה הזו אין ספק שזה עזר לי להיסגר יותר על הבחירה.

אהבתי מאוד.

פורסם
מאוד מפתיע אותי שאחרי שני רכבים היברידיים אתה בוחר ברכב עם מנוע בנזין ל-10 השנים הקרובות, 2028 זה שנתיים לפני שבהרבה מדינות בעולם יפסיקו לשווק רכבים שמונעים ע"י בנזין ודיזל.

 

זה הפתיע גם אותי. אבל ברגע שנדלקתי על נושא יכולת השטח - לא היו ממש אופציות היברידיות במחיר סביר. הנירו לא ג'יפון, ה-C-HR לא ג'יפון ולא מיועד להובלת בני אדם מאחור והראב4 גדול מידי ועם יותר מידי פשרות בשביל המחיר שלו. פזלתי לכיוון ההיברידיות הנטענות - אבל לסדר לעצמי עמדת הטענה זה מסובך כרגע, ולא היתה אחת כזו שבאמת היתה רלוונטית בשילוב היכולות מחיר.

 

סקירה יפה.

לי מפריע ב-XV החוסר במיזוג מאחור והתא המטען הקטן.

למה זה לא היה דיל ברייקר אצלך?

ומה גרם לך לפסול את הספורטאז'?

תא המטען לא באמת קטן. הוא פחות גדול מחלק מהג'יפונים אבל בגודל סביר לחלוטין למכוניות 4 דלתות אם מורידים את כיסוי תא המטען. האמריקאים מודדים תא מטען במכוניות האצ'בק עד התקרה ולא עד הכיסוי - ולפי התקן האמריקאי לסובארו תא מטען ענק של 590 ליטר. רצפת תא המטען בגרסא הישראלית קצת יותר גבוהה - כך שהנתון הזה בישראל הוא כ-520 ליטר.

אנחנו שלושה. כך שכשצריך - יש איפה להעמיס, ותמיד אפשר לעבור גם לגגון. מבחינת גמישות ההעמסה דוקא הסובארו מצטיין עם אפשרות להשכיב את המושב הקדמי ולקבל יותר מ-2 מטר של אורך.

לגביי המזגן - הייתי על סף הלפסול את הרכב. אני מקווה שהמזגן היפני בשילוב החלונות הכהים מאחור יוכיח את עצמו. הבעייה היתה שלא היה רכב עם כל מה שרציתי. במידה ולא היתה מתרחשת התאונה, כנראה שהייתי עדיין בהמתנה...

בקרת שיוט אדפטיבית היתה פיצ'ר שלא הסכמתי לוותר עליו ולספורטאז' אין אותו.

 

זה אנדרסטייטמנט רציני, אתה יותר בכיוון של OCD.

אם עשית משהו דומה לגבי השקעות כספיות, הייתי שמח לראות את זה.

 

;-) - לא OCD - פשוט מנהל מוצר מלידה. אולי גם קצת OCD ;-)

לגביי השקעות - אני נמנה על מחנה "הסולידית" (מי שלא מכיר את האתר - שווה להסתכל). אני משקיע במדדי מניות פסיבים בדגש על בינלאומיים.

פורסם

אספתי את הרכב היום מהסוכנות.

קבלת הרכב לא לוותה בשום אירוע מעניין. הורדתי כבר קודם את ספר הרכב וקראתי אותו, כך שלא היה הרבה מה לחדש. הכל היה תקין. הרכב היה עם 7 ק"מ על השעון. מעט מאוד דלק, ולפי צריכת הדלק הממוצעת שהיתה 70 ליטר ל-100 ק"מ ב-7 הק"מ האלה. כנראה שעבד קצת בעמידה...

התקנה מקומית יחידה היא של קודנית שנדרשה לביטוח

מילאתי 51 ליטר דלק ויצאתי לדרכי.

ביציאה מירושלים, בסוף גשר מוצא, בעודי בנתיב השמאלי, גלגל של משאית בנתיב הימני קצת מלפנייי התפרק לה תוך כדי נסיעה. חלקים עפו לכל עבר ואחד מהם פגע בשמשה הקדמית שלי. אחלא סיפתח. לשמחתי לא נשארו רשמים מהעניין...

נסעתי היום 120 ק"מ של דרך בינעירונית מהירה ואח"כ יצאתי עם אשתי לסיבוב קצר בשבילים, כולל שביל המיועד ל-4*4 בלבד עם מספר מדרגות, שיבושים ודרדרות.

בכביש:

- הרכב שקט משזכרתי. ממש נעים לנסוע בו.

- הנסיעה נוחה, נעימה, רגועה והרכב מגיב מצויין.

- בקרת השיוט האדפטיבית מעולה! מגיבה לעניין, בעדינות ובאופן חלק. מאתרת מהר נדחפים. כשנמצאים מאחורי מישהו איטי, מאותתים ומתחילים לעבור נתיב היא מייד מתחילה בהאצה, עוד לפני שעברתי לנתיב הבא. רואה מכונית מלפנים גם בסיבוב חד ויחסית מרחוק. נסעתי איתה 119 ק"מ מתוך ה-120. היה כיף. הדבר היחיד - היא קצת דברנית מידי לטעמי, צפצוף (שקט ויחיד, אבל צפצוף) בכל פעם שרכב מלפנים נרכש או נפרד מאיתנו. אני עוד אראה איך החווייה, ואחליט אם לבטל את הצפצוף.

- התראת הנתיב - גם כאן זה צפצוף. הרבה פחות מעצבן משל מובילאיי, ושקט יחסית, אבל עדיין צפצוף. אראה מה אני עושה איתו.

- התראת רכב בשטח המת - מעולה - מתייחסת למהירות היחסית בין הרכבים, אם אני מהיר ממנו, בשניה שאעבור אותו, תיפסק ההתרעה, אם הוא מהיר משמעותי ממני, ההתרעה יכולה לדלוק גם כשהרכב השני 50 מטר מאחורי. אם אדליק את האיתות כשהרכב השני בסכנת התנגשות מיידית, אקבל צפצוף. ביצוע מושלם בעיני.

- התראה לפני התנגשות קדמית - היה פעמיים. הרכב היה במצב של בקרת שיוט אדפטיבית, והרכב לפני בלם בחוזקה. הסובארו בלמה בחוזקה ובזמן, ועדיין צפצפה לוודא שאני בעניין. לא היה צורך בהתערבות וגם כך הייתי בעניינים, אבל טוב לדעת שזה עובד.

- התראת תנועה חוצה מאחור. היום בערב יצאתי מחניה וזה התריע. חביב למדיי.

- בדקתי את הפנסים העוקבים אחרי פנייה. חביב למדיי גם כן.

- אנדרואיד אוטו מעולה. פעם ראשונה שיש לי את זה וזה ממש כיף.

- הרכב מרווח מאוד מלפנים ומאחור. אורך, גובה ורוחב.

 

דברים שעדיין צריך לבדוק:

- תנוחת נהיגה. עדיין לא מצאתי את תנוחת הנהיגה המושלמת עבורי. הכסא מאוד נוח, אבל המושב קצר לי באיזה 3 ס"מ. אדן החלון טיפה גבוה מידי למיקום נוח של המרפק. מנסיון, אחרי שבוע לרוב דברים מסתדרים (אני גם עושה כוונונים קטנים). מקווה שזה יסתדר לחלוטין.

- בתהליך הקנייה הבנתי שהמראות מתקפלות עצמאית בנעילה (זה גם היה ברכבי המבחן). אני לא מוצא את זה בספר הרכב, וזה לא עובד כך (יש כפתור). יכול להיות שמדובר בהתקנה מקומית. מחר אבדוק. זה ממש לא קריטי עבורי, אבל למה לא...

- הרכב בהרצה - כך שהנהיגה מאוד עדינה. בכל מקרה נראה לי שרוב הזמן השליטה בגז ובברקס תינתן לבקרת השיוט האדטיבית.

 

בשטח:

הנסיעה היתה מאוד קצרה, אבל יצא לי לראות את הרכב עובר בנינוחות דברים שהטרידו אותי. השתמשתי גם בבקרת הירידה וב-X-Mode בעלייה ושניהם עשו את עבודתם נאמנה. האוטו כבר עם אבק ולא נקי :-)

 

מצורפות תמונות (בחירבת מצד ובאגם החדש בהוד השרון)

20180326_173216.jpg20180326_114400.jpg20180326_114412.jpg

פורסם

אני רואה שהעיצוב הפך ליותר קלאסי של סובארו בהשוואה לדגם הראשון. שינוי לטובה לטעמי, תתחדש.

 

שאלה - אחרי רכבים הברידיים ההמשך הטבעי במחשבה לא היה רכב חשמלי? או שממש לא רצית לחרוג ממסגרת השנים לאחזקת רכבים על מנת להמתין לדגם ראוי שינחת כאן.

פורסם

כאמור הייתי צריך רעב בדחיפות. רציתי רכב עם יכולות שטח. אין כזה בארץ עם הנעה אלטרנטיבית. בנוסף, לא נראה לי שבשלוש השנים הקרובות תהיה לי אפשרות לעמדת טעינה.

פורסם

קודם כל תתחדש.

סקירה בהחלט מושקעת..

יש אפשרות לצלם את הגודל הממשי של תא המטען?

גלגל ספייר בגודל מלא?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם

אגב הנושא של התראת רכבים ברוורס היא גם כן פיצר מרשים של המערכת, לפחות באווטבק 8/10 פעמים כשהמערכת מתריאה זה בהחלט סימן לנהג שצריך להתקדם בזהירות וזה לא סתם מצפצף לכתסחת

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...