Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות אוקטביה. 3 שנים, 153,494 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אכן,

מנסיון אמיתי .

 

יש כל מיני תקלות, אבל הופתעתי בכלל שהגענו ל150 בלי אף תופעה חריגה .

 

אגב-

ננהגה כמו פרטי .

עריכה אחרונה על ידי Max.M
  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וכשמעבירים למצב ידני, המכונית נוסעת ?

תיבת הילוכים ידנית היא המכלול הכי ותיק בעולם הרכב, אחרי המנוע עצמו, ומורכבת מגלגלי שיניים אלכסוניים וטבעות סינכרון, ומיתחתיהן מצוי מה שמכונה בעגה "קונטרה גיר", שמכיל גלגלי שיניים שיוצרים את התנועה.

תקלה בתיבת הילוכים ידנית יכולה להיות או שבר באחד מגלגלי השיניים, שזה נדיר מאד, או שחיקה של הסינכרוניים, שנובעת לרוב מנהיגה אגרסיבית.

אם אחד מגלגלי השניים נשברים, ההילוך פשוט אינו משתלב, אבל המכונית ממשיכה לנוע ביתר ההילוכים.

נמתין בסבלנות לשמוע מה היתה התקלה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)
פות"ש נעלם לבל נודעו עיקבותיו.

זרק - הלך הגיר ונעלם.

מה הלך בגיר ?

ענה שהלך הגיר וזהו.

מה הלך בגיר ?

לא מוכן לפרט, וסיבותיו עימו.

הסברתי לכם 4 פעמים שתקלות בתיבה עצמה סופר נדירות, לא רוצים להאמין.

לפי מה שמסר, איבוד קו הילוכים, הבעייה במכטרוניקס.

אמר שלא, ומעבר לזה לא מוכן לפרט.

אז כרגע אני פשוט לא מאמין לו, זה הכל.

 

אז מה היה לנו בינתיים?

פות״ש חזר להגיב.

אולי המוסך החליט להחליף ואולי לא שיתף אותי, אותך, אותו - מדוע.

מה שלא הבנתי זה את הפסילה הקטגורית של פות״ש (שאינני מכיר אותו) ואת הסיפור שלו. כפי שידוע לו, אני מניח. כפי שאתה הנחת שהוא משקר (?). לא ההנחה הכי נעימה מרב הפורום לגולש בפורום. לדעתי כמובן.

ואם אספר לך על מישהי שקיבלה DS חדשה שהתברר שעברה תאונה משמעותית שלא דווחה לה, מה תגיד לי? שזה נדיר ולכן לא קרה? שהיא דמיינה מים בתוך הרכב? אולי תגיד לי את מה שאמרו לה במוסך - שכחת את החלון פתוח. מזל כמובן שהכסא היה יבש, אחרת היו אומרים לה שזה בגלל קרם ידיים...

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הבחור קורא בחיוך כי לפני הi35 הייתה בשימושו אוקטביה..... וההבדל בין הרכבים באמינות ובתחזוקה גדול בהרבה מההבדל בהנאה בנהיגה. פעם אחת להתקע בשיא הקיץ בסכנין עם האוקטביה מורידה הרבה מהכייף של הרכב.

פורסם

לא מכיר את הרכב של מקס ולא בדקתי אותו, האומנם זה דיי נדיר אבל לפעמים קורה, שבתיבות DSG7 הבוקסת פלסטיק של המוביל שבורר את ההילוכים נשברת. ואז נוצר מצב שהמזלג של בורר ההילוכים לא יכול לתפקד.

 

ראיתי את זה כמה פעמים ספורות אבל קורה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אתם מתווכחים על זה שהם סתם לא מתעמקים (כמו אף אחד בארץ, האם צריך להחליף גומיה או בורג או גיר) ופשוט מחליפים כדי לחסוך זמן וכאב ראש.

משכנתא זה קל

פורסם

הייתה לי קולט 98 עם 300K מנוע וגיר מקורים, ללא בעיות חוץ מטיפולים שוטפים.

למכר יש i25 עם מעל 280K, שוב, מנוע וגיר מקורים ללא בעיות מיוחדות.

מישהו בפורום פרסם שרשור על i35 שלו שהוא טוחן לה את הצורה בכל הארץ בזמן קצר ובקושי החליף בלמים.

 

ולאוקטביה הולך הלך גיר אחרי 150K וזה נחשב השיג אז נשגב ממני להבין מה הולך עם אותם אנשים...

פורסם

מאז שיצא הגרסה של 2014, אוקטביה נחשבת למשפחתית הכי טובה ולוקחת, עדין, כל השוואתי שעושים לה בקטגוריה של המשפחתיות. היא תמורה מלאה למחיר מבחינת השימושיות שלה וגם המנוע לא פראייר. ואם הייתי מחליף אותה זה כנראה היה רק לRS245, אבל זה כנראה ייקח קצת זמן וכסף. לבחור ב-I30 שקורא וצוחק, איך זה מרגיש להזדחל בעליות ולמלא דלק כל יומיים?! למישהו הלך משהו (שלא מפרט) בגיר ב153 אלף קילומטר והרשת רועשת וגועשת. היכנסו לפרופורציה...

פורסם
הייתה לי קולט 98 עם 300K מנוע וגיר מקורים, ללא בעיות חוץ מטיפולים שוטפים.

למכר יש i25 עם מעל 280K, שוב, מנוע וגיר מקורים ללא בעיות מיוחדות.

מישהו בפורום פרסם שרשור על i35 שלו שהוא טוחן לה את הצורה בכל הארץ בזמן קצר ובקושי החליף בלמים.

 

ולאוקטביה הולך הלך גיר אחרי 150K וזה נחשב השיג אז נשגב ממני להבין מה הולך עם אותם אנשים...

הגיר לא 'הלך', אנחנו עדיין לא יודעים מה היתה התקלה בגיר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הגיר לא 'הלך', אנחנו עדיין לא יודעים מה היתה התקלה בגיר.

 

הוחלף גיר קומפלט , בשלמותו .

 

לחדש מקורי מהיצרן .

 

מי שיקנה את הרכב יהנה ממנו ,באמת באמת רכב שמור... לתוספת יש לו גם סמל זוהר ;) ( אם לא יגנבו אותו במגרש) .

פורסם

אנחנו יודעים מה הטיפול, אנחנו לא יודעים מה היתה התקלה. עדיין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גם לא תדע.

 

סביר להניח שישלחו את הגיר לשיפוץ בחו"ל, ואז יחזירו למלאי החלפים של היצרן.

 

אף אחד בארץ לא הולך לפרק אותו. לא שווה את המאמץ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא סתם לחו"ל, אלא למעבדות של נאס"א.

כל התיבה מכילה 18 גלגלי שיניים, זוג גלים, טבעות סינכרון וכמה מיסבים.

כבר לפני 70 שנה שיפצו בארץ תיבות ידניות.

וזה שבינתיים אנחנו לא יודעים מה הדיוק קרה לתיבה עצמה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...