Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות אוקטביה. 3 שנים, 153,494 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
Bar72, תעבור על כל הפורום הטכני, ותראה לי מקרה אחד של תיבה ידנית שהלכה לעולמה.

בעל המוסך שאני מטפל אצלו עובד הרבה מאד עם מוניות, וטען שמעולם לא החליף גיר באוקטביה, לא ידני ולא dsg רטוב, גם לא במכוניות שעברו 600 ו 700k.

 

האם במקרה שלנו מדובר על תיבה רטובה? לא

האם לכן הדוגמא שלך רלבנטית? לא

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הוא לא יודע אחרת, הוא פשוט לא מספק פרטים.

מי שאין לו מה להסתיר פשוט מספר את הסיפור המלא.

 

כותב הבחור שהלך הגיר - אומרים לו לא.

כותב הבחור שהחליפו לו גיר - אומרים לו לא.

אולי תדרשו מכל פותח שרשור קבלות + חוות דעת שמאי? או שפשוט כולם צריכים לקבל את עמדת (נציג) הפורום שגירים הסקודה לא מוחלפים וזהו?

זה בטוח יעודד עוד שרשורים בפורום...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

פות"ש נעלם לבל נודעו עיקבותיו.

זרק - הלך הגיר ונעלם.

מה הלך בגיר ?

ענה שהלך הגיר וזהו.

מה הלך בגיר ?

לא מוכן לפרט, וסיבותיו עימו.

הסברתי לכם 4 פעמים שתקלות בתיבה עצמה סופר נדירות, לא רוצים להאמין.

לפי מה שמסר, איבוד קו הילוכים, הבעייה במכטרוניקס.

אמר שלא, ומעבר לזה לא מוכן לפרט.

אז כרגע אני פשוט לא מאמין לו, זה הכל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
האם במקרה שלנו מדובר על תיבה רטובה? לא

האם לכן הדוגמא שלך רלבנטית? לא

הדוגמא שלי רלוונטית וחצי, כי בשני במקרים מדובר על תיבה ידנית לכל דבר ועיניין.

לטענת בעל המוסך שלי, שעובד המון עם מוניות סקודה, מעולם לא נתקל בבעיה בתיבה עצמה, גם לא במכוניות שעברו 700K ומעלה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תשאל אותו, על החלפות ותיקונים לתיבה במוניות הדיזל שקיבלו DSG7 יבש. תחזור לדווח. כי נהגי מוניות מספרים עליהן סיפורים אחרים לגמרי מאשר על ה- DSG6...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אז כרגע אני פשוט לא מאמין לו, זה הכל.

 

בן אדם עם מעל 7K הודעות בפורום, ומה? אתה חושב שהוא סוכן של המתחרים של סקודה? שיש לו וונדטה אישית? הרי ציין שבמשך שלוש שנים לא היתה בעיה...

הבה נניח שהוא לא מבין על מה הוא מדבר, אבל זה מה שאמרו לו במוסך. הוא אמור לשים אותם על הגריל כמו שאתה שם אותו? כי רב הפורום לא מאמין לא? אולי ממש יש לו חיים והוא אומר לעצמו - "סיפרתי, שיתפתי, לא רוצים להאמין? לא צריך". גם אפשרות. או שלמשל הוא נופש בסופ"ש ועוד יחזור. או שומר שבת. אגב, גם אתה אומר שהתקלות הן נדירות, לא שהן לא קיימות. אז אולי זה מקרה נדיר? בגלל זה לא להאמין לבן אדם? אולי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בר, ממה שהבנתי בכדי שיחליפו גיר שלם, צריכה להיות בעיה פיזית כמו שיני גיר שבורות או משהו אחר שמצריך החלפת גיר. אני משאר שאם הגיר עצמו היה "הולך", אז פות"ש גם לא היה יכול לנהוג בהילוכים לא זוגיים, כי אין גיר תקין.

 

מה שחן אומר הגיוני לחלוטין, המקרים בו גיר מתקלקל הם נדירים מאוד. לרוב החלקים שנהרסים הם המכטרוניקס והקלאצים.

פורסם (נערך)
בן אדם עם מעל 7K הודעות בפורום, ומה? אתה חושב שהוא סוכן של המתחרים של סקודה? שיש לו וונדטה אישית? הרי ציין שבמשך שלוש שנים לא היתה בעיה...

הבה נניח שהוא לא מבין על מה הוא מדבר, אבל זה מה שאמרו לו במוסך. הוא אמור לשים אותם על הגריל כמו שאתה שם אותו? כי רב הפורום לא מאמין לא? אולי ממש יש לו חיים והוא אומר לעצמו - "סיפרתי, שיתפתי, לא רוצים להאמין? לא צריך". גם אפשרות. או שלמשל הוא נופש בסופ"ש ועוד יחזור. או שומר שבת. אגב, גם אתה אומר שהתקלות הן נדירות, לא שהן לא קיימות. אז אולי זה מקרה נדיר? בגלל זה לא להאמין לבן אדם? אולי.

סיפרת, שיתפת, לא רוצה לספר עד הסוף - אל תספר בכלל !

בפעם המיליון - תקלות בתיבה עצמה סופר נדירות, ולא מאפשרות נסיעה כלל.

מה שהוא תיאר, מראה בוודאות מוחלטת על בעיה במכטרוניקס, שזו תקלה נפוצה מאד.

לנהג אין שום שליטה על החלפות ההילוכים בתיבה עצמה, ואין לו שום אפשרות להרוס את הסינכורניים.

כשצריך, המחשב יודע לתת גז ביניים כדי לשמור על הסינכרונים.

כל זמן שפות"ש לא מפרט מה בדיוק קרה לתיבה, אני לוקח הכל בעירבון מוגבל.

ובבקשה, אל תזלזל באינטיליגנציה שלי, אני יודע קצת איך בנוייה תיבה רובוטית כפולה.

רמז - זו תיבה ידנית לכל דבר ועיניין.

עריכה אחרונה על ידי חן פרחי

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

חברים,

קצת סבלנות ואעלה פירוט.

וגם תמונה של הגיר החדש מורכב .

 

תכינו מלח לכובע... ;)

 

חן היקר, השרשור היה סיכום 3 שנים עם סקודה.

 

לא פירוט תקלה בגיר, תוכיח אתה שלא מוחלפים גירים במוסך של חבר שלך...

 

אני יכול לתת לך עשרות דפי פירוט , בפרטי כמובן .

 

של תיבות שהוחלפו בשלמותן!!

 

אבל לא, חבר של חן אמר... אני עובד מול היבואן הזה די ישירות, ולכן יודע בדיוק מה קורה.

 

לא חבר מספר לחבר שמספר לפורום.

 

קצת כבוד.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
פורסם

חבל על הויכוח.

 

חן אני מבין את הנק' שלך ותופס ממך כבעל ידע.

אציין שלדעתי בליסינג פשוט מעדיפים להחליף את התיבה מבלי להתחיל להתעמק ולהתעסק במה הלך ולמה ולכן גם הם עצמם לא יודעים בדיוק מה הלך בגיר.

לדעתי הם מוכרים את הגיר הישן לשיפוץ, אולי אפילו מוסרים לשיפוץ ככה שרכב שמתקלקל לו הגיר מקבל גיר משיפוץ והגיר שלו נמסר לשיפוץ לרכב הבא שיתקלקל לו חלק בגיר. סה''כ השערות אפשריות.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הרכב במוסך יבואן, מה הקשר לליסינג?

 

הרכב עוד לא חזר משם, ברגע שיחזור אעדכן.

 

אבל יש לי מספיק דוגמאות טריות מהחודש האחרון.

 

הן של מכטרוניקס, והן של מצמדים,וגם של תיבות שלמות .

פורסם

זה שצריך להחליף את הגיר, לבין הקומבינה שהמוסך עושה על החברת ליסינג, זה דברים שונים לגמרי. לדעתי המוסך פשוט אומר "טוב נו, זה ליסינג, תחליף את הגיר כי המכטרוניקס הלך"

 

אני מסכים עם חן, המקרים באם צריכים להחליף גיר הם נדירים, עד ללא קיימים. DSG7 או 6, זה לא משנה.

 

דרך אגב, יש בכלל שגיאה של גיר? ברגע שגיר הולך.. אז מרגישים ושומעים את זה. לפות"ש היה שגיאה דיגיטלית, שמעידה על חיישן שזיהה תקלה, ונתן את השגיאה בהתאם.

פורסם

מה?

איזה קומבינה?

 

חבר, סמוך עליי שעל הרכב שלי ספציפית בליסינג לא יעשו קומבינה.

 

מי אמר שלא היה רעשים?

 

היה בום אדיר בעצירה, ובכל העברת הילוך .

 

מעבר לכך לא ניתן היה ליסוע עד שלא מעבירים למצב "ידני" .

 

חכו עוד קצת בסבלנות .


×
×
  • תוכן חדש...