Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות אוקטביה. 3 שנים, 153,494 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם המכטרוניקס הוא בעצם מוח הגיר? אם זה רכיב אלקטרוני מדוע הבלאי בו כל כך גבוה? הרי אין שם שחיקה מכנית. ולמה זה כל כך יקר? זה בעצם מחשב , לא?

ה dsg היא תיבה ידנית לכל דבר ועיניין.

ותיבות ידניות לא מתקלקלות.

מה שהלך אצלך הוא המכטרוניקס, וזו הסיבה שהמכונית איבדה קו הילוכים.

ברגע שיוחלף המכטרוניקס, התיבה תשוב לתיפקוד תקין.

שום דבר בגיר עצמו לא יכול ללכת.

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
האם המכטרוניקס הוא בעצם מוח הגיר? אם זה רכיב אלקטרוני מדוע הבלאי בו כל כך גבוה? הרי אין שם שחיקה מכנית. ולמה זה כל כך יקר? זה בעצם מחשב , לא?

 

המכאטרוניקס היא יחידת הבקרה של הגיר. כל הסנסורים השונים מחוברים אליה וכל קבלת ההחלטות על החלפת הילוך נעשית ביחידה זאת. זהו מודול אלקטרו-הידראולי שכולל 12 סנסורים ובאמצעים הידראוליים הוא שולט על 8 הילוכים (7 קדימה + 1 אחורי) ע"י סולואנידיים (6 כמדומני) וסלקטורים (לבחירת ההילוך).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

למה ?

נשברו שיניים בתיבה או שהלכו הסינכרונים ?

אלו הסיבות היחידות להחלפת תיבה, נקודה.

כנראה שפשוט מעדיפים להחליף מכטרוניקסים כשהתיבה בחוץ, ואז להחליף אותה בשלמותה.

בפעם המי יודע כמה - תיבה ידנית אינה מתקלקלת, ובטח לא כזו שלנהג אין שליטה על ההחלפות בה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

תיבת הילוכים ידנית לא מתקלקלת גם לא אחרי 50 שנה.

במקרה הגרוע ביותר, הסינכרונים נשחקים ואז נשמעת חריקה בשילוב להילוך גבוה או שיש קושי בהורדת הילוך.

ב GSG אין לנהג שום שליטה על ההחלפות, והן נעשות בעדינות על ידי רובוט.

עריכה אחרונה על ידי חן פרחי

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
חן,

מכטרוניקס לא החליפו, נשאר הישן.

 

חן, תהיה מופתע כמה דברים מכניים נהרסים...

איבוד קו הילוכים פרושו בעיה במכטרוניקס.

בכמה שנים שהיא משווקת הצטבר "קצת" ניסיון עם התיבה הזו.

שום דבר לא יכול להתקלקל בתיבה ידנית, סוף נקודה.

שבירה של גלגל שיניים זה אירוע נדיר מאד מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
.

רכבים מחזיקים גם 300,000 עם גיר מקורי-לא חושב ש150,000 זה ק"מ מכובד לגיר.

 

אצלי זה היה ככה עם סיטרואן קסנטיה 97 - 300 אלף עם גיר אוטומטי מקורי, גם כשכל הרכב סביב הגיר התחיל להתפרק, כולל מנוע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
חן,

מכטרוניקס לא החליפו, נשאר הישן.

 

חן, תהיה מופתע כמה דברים מכניים נהרסים...

 

אתה סתם מבזבז אותיות. קשה להזיז את חן מעמדתו גם אם אתה יודע אחרת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

Bar72, תעבור על כל הפורום הטכני, ותראה לי מקרה אחד של תיבה ידנית שהלכה לעולמה.

בעל המוסך שאני מטפל אצלו עובד הרבה מאד עם מוניות, וטען שמעולם לא החליף גיר באוקטביה, לא ידני ולא dsg רטוב, גם לא במכוניות שעברו 600 ו 700k.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

חן, אני חושב שזה היה בפורום הוואגיות על הבחור עם גיר ידני צעיר שאחרי זמן קצר שווק. היבואן האשים את הנהג בשריפה של הקלאצ' . פתחו. הדיסק של המצמד היה שבור לשניים. לא שחוק. צריך לחפש את הפוסט גיזה היה לפני כמה שנים

והיה גם מקרה שבו גלגלי שיניים שגם בהם היו פגמים. זה קורה.... לא ברור איך.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אתה סתם מבזבז אותיות. קשה להזיז את חן מעמדתו גם אם אתה יודע אחרת.

 

הוא לא יודע אחרת, הוא פשוט לא מספק פרטים.

מי שאין לו מה להסתיר פשוט מספר את הסיפור המלא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה יש לי לפרט עוד?

 

מק"טים?

 

אני עם נסיון של מעל 500 אוקטביות בליסינג תפעולי.

 

מה יש לפרט אני לא מבין.


×
×
  • תוכן חדש...