Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות אוקטביה. 3 שנים, 153,494 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא חושב שיש קשר בכלל לעניין הנהיגה, רק בVAG הבולמים נוזלים כ''כ מהר לעומת מותגים אחרים, לא בשום דגם אחר בליסינג שעבר את אותו הדבר.. מה שמעיד על איכות נמוכה.

הרעשים בטיימינג מופיעים גם אצל פרטיות עם קילומטרים נמוכים וגם פה נפתחו לא מעט שרשורים.

 

על הקלאצ'ים אולי הייתי חולק, בתור בעל רכב עם גיר רובוטי חד מצמדי, בDSG זה עניין של מזל (ראה דוגמת האוקטביה של MAX.M).

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
צודק, כי ברכבים כמו I20 שכל שני וחמישי מתפרק חיישן או מתג שעולה אלפי שקלים, זה שום דבר והימי עבודה שאתה מפסיד לא עולים כסף. (מניסיון עם I20 שנוסעת רק מחוץ לעיר מטופלת לפי הספר עם חלקים מקוריים בלבד ונוהגים עליה בעדינות).

 

מכיר מקרוב i25 שנת 2017 עם (תחזיקו חזק) 120K ועוד אחת שנות 2012 עם קרוב ל-280K לאף אחת מהן לא הלך שום חיישן ושום מתג. לשם ההגינות, מכיר i-20 עם פחות מ-130K שכבר התפרק לה המתג של החלון נהג, עובד אבל לא יושב במקומו. לדעתי, לא בר השוואה לגיר.

פורסם (נערך)

כולם מכירים את רחל החשבת . זו ההיא מהפרסומת של גולף (7 מיליון צפיות ביוטיוב) . כבר אז לא היתה צעירה ועשתה צלחות בחניה ופרפורים ברמזור.

מסכנים האבא והבן שקנו את הרכב שלה .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

במקרה הזה מדובר ברחל שחיה עם הפודל שלה, ובעלה נפטר לפני כמה שנים.

 

נהגת יחידה, באה פעם בשבוע לביקורת שמן מים, ונוזל שמשות.

 

הייתה לה קורולה קודם, כל שבועיים הייתה מתקשרת לדווח על תקלה ( מנורת לחץ אוויר סבתא'לה, תבואי נמלא לך ;) )

פורסם (נערך)
רכבים בליסינג ננהגים לא פעם כאילו הכביש הציבורי הוא מסלול מרוץ, כמה זמן מחזיק גיר וגלגל תנופה של רכב מירוץ?

 

כאשר אין נתונים כיצד הרכב ננהג אזי לא ניתן לדעת דבר.

קיבלתי בתור רכב גישור קורולה 2015 עם 80 אלף ק"מ, אחרי מישהו שבדיוק סיים חוזה של 3 שנים.

 

הצבע במצב לא להיט, אבל הרכב עצמו נוסע די כמו חדש, אין רעשים מוזרים, אין מכות, החלקות או דפיקות, אין פלסטיקים רופפים, חסרים, או מקרקשים (מחלה של טויוטה), המושבים עדיין שומרים על הצורה המקורית.

 

אני בטוח שמי שיקנה את הרכב הזה מAVIS (יכול לשלוח מס׳ רישוי בפרטי למי שמתעניין), יקבל ממנו שקט לשנים ארוכות.

 

כנראה ש,

 

א) לא כל נהג ליסינג נוהג כאילו הוא בסט של מקס הזועם.

 

ב) יש קציני רכב שדואגים לטפל ברכבים. אני בטוח שאצל מקס זה המצב.

 

ג) יש רכבים שבנו אותם לחיים האמיתיים ולא רק תנאי מעבדה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

השליטה לגבי איכות הטיפול היא לא כ"כ תלויה בקצין הרכב של החברה(נכון, הוא יכול לדחוף דברים מסויימים) - חברת הליסינג היא זאת שתקבע איפה יטופל הרכב ומתי.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

מכיוון שהמהנדסים של וואג ממש לא אהבלים, ניתנת מעין תחושה שלא בטוח שהם מעוניינים ביצירת רכבים עם אמינות מופתית, ולפי הכמויות שהם מוכרים בעולם - מעט קשה להאשים אותם בכך.

 

מוצרי צריכה עם אמינות מופתית הם לא כלכליים מהסיבה שבסופו של דבר היצרן מעוניין שאדם יבצע כמה שיותר רכישות חוזרות ממנו, ואם רכב חי זמן רב מדי- זה פשוט לא רווחי.

לגבי הסקנה שבפגיעת המותג נדמה שוואג יודעת לנהל במופתיות את המצב.

 

לאחר שהעולם היצרני למד לייצר כשלים מתוכננים במקררים, מזגנים, מסכים ועוד רבים - אולי הגיע התור של חלק מיצרני הרכב.

 

לאור העובדה שהגרמנים הם אלה שהמציאו את השיטה (Osram, Philips בנורות הליבון) - זאת יכולה להיות סגירת מעגל מופתית.

 

למרותן הסיכוי הגבוה שכל ההגיגים האלה הם לא יותר מפרי דמיוני, זה עדין אחלה חומר למחשבה

פורסם

כל זמן שאין פגיעה במוניטין, שמביאה לירידה במכירות, אין שום בעיה.

ולמרות הכל, שוק יד שנייה של כל הוואגיות תוסס למדי, ואין בעיה למכור אותן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
השליטה לגבי איכות הטיפול היא לא כ"כ תלויה בקצין הרכב של החברה(נכון, הוא יכול לדחוף דברים מסויימים) - חברת הליסינג היא זאת שתקבע איפה יטופל הרכב ומתי.

 

לא בדיוק...

חברת הליסינג היא הגוף המתפעל - לקוח הקצה הוא הבוס.

 

לפחות במקומות שבהם מחלקת רכש עשתה עבודתה נאמנה.


×
×
  • תוכן חדש...