Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות אוקטביה. 3 שנים, 153,494 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חן אל תיקח קשה, זה התרבות בארץ.

 

הרי הכי קל לומר ''הלך'', לא יודעים מה הלך אבל זה ''הלך'', הלך מנוע, הלך גיר, הלך הטורבו, הלך האוטו, הלך הגלגל ועוד ועוד.

התרבות הזו מתגלגלת מהקטן לגדול ולהפך, אתה מגיע למוסך ואומרים לך ''הלך'', אתה מתיעץ בפייסבוק מה קרה לרכב ואומרים לך''הלך''.

 

לפעמים ה''הלך'' מסתיר בעיה מסובכת שהבן אדם לא רואה לצורך להסביר ולפעמים ה''הלך'' מסתיר את זה שאין לו מושג מה קרה לחלק, בשני המקרים הוא ''הלך''.

 

האמת בפורומים בחו''ל אני יותר נתקל בהסברים ובירידה לעומק העניין במקרה של הלך כאשר בארץ הוא פשוט הלך (ולא יודעים לאן).

 

כמו שאמרתי לא אתפלא אם המוסך אומר שהלך הגיר ולוקח אותו לעצמו לשיפוץ ובנתיים מרכיב גיר זהה אחרי שיפוץ.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תורידו פרנויה .

 

מהמוסך דיווחו שבר פנימי בגיר .

 

הרכב מהמוסך ישר למגרש מכירה , ולכן לא אקבל אותו חזרה .

 

מעבר לכך, המחלקה הטכנית של היבואן לא מיהרה להחליף גיר בשלמותו .

מבטיח לכם.

 

תורידו את הקונספירציות, צריך לפעמים להבין שלא כל תקלה ניתן לאבחן דרך מסך המחשב ...

 

סמכו עליי או לא -שעם סקודות יש לי נסיון .

 

חן, הפעם טעית .

 

אבל לא נורא ,אוהבים אותך .

פורסם
תורידו פרנויה .

 

מה הפרנויה ושל מי?

 

מהמוסך דיווחו שבר פנימי בגיר .

 

אני לא כל כך מבין במכונאות, "שבר פנימי" אומר שאחד מגלגלי השיניים נשבר או נשברו בו שיניים?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני לא מבין דבר אחד - אם הצליחו לזוז במצב ידני אז כנראה שגלגלי השיניים בגיר עצמו לא נשברו, לא?

עד כמה שאני מבין, בחברה מחליפים גיר ושולחים את הישן לשיפוץ (של המכטרוניקס כנראה או החלקים שמחברים בינו לבין בגיר)

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

פורסם
אני לא מבין דבר אחד - אם הצליחו לזוז במצב ידני אז כנראה שגלגלי השיניים בגיר עצמו לא נשברו, לא?

עד כמה שאני מבין, בחברה מחליפים גיר ושולחים את הישן לשיפוץ (של המכטרוניקס כנראה או החלקים שמחברים בינו לבין בגיר)

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

 

לא אחי, הגיר הלך ולא יכול לתפקד יותר , אבל מצב ידני עדיין עובד :-P

פורסם
לא סתם לחו"ל, אלא למעבדות של נאס"א.

כל התיבה מכילה 18 גלגלי שיניים, זוג גלים, טבעות סינכרון וכמה מיסבים.

כבר לפני 70 שנה שיפצו בארץ תיבות ידניות.

וזה שבינתיים אנחנו לא יודעים מה הדיוק קרה לתיבה עצמה.

מה הקשר?

 

היבואן צריך לתת ללקוח פתרון בזמן סביר. הכי הגיוני זה להחזיק מכלול זהה תקין בשלוף (יחסית) במחסן, וכאשר מגיע לקוח עם תקלה, להחליף אחד תמורת אחד, כדי לשחרר אותו יותר מהר. אחר כך את החלק הלא תקין לשלוח לסדנה של היצרן (או קבלן משנה) שמתמחה בשיפוץ של אותו המכלול (או מספר מכלולים). כנראה גם הגיר החדש הגיע אחרי שיפוץ.

 

סביר להניח שגם המכונאי שהחליף את הגיר לא יודע מה בדיוק הלך שם, כי מראש קיבל הוראה לא לחפור בזה יותר מדי (יכול להיות שזה אפילו רשום ב-service manual של היצרן), אלא פשוט לקחת מק"ט, לגשת למחסן חלפים ולהזמין, וככה כולם מרוצים. גם יצאו בסדר עם הלקוח, וגם המוסך קיבל מהיבואן תשלום על החלפת תיבת הילוכים במסגרת האחריות.

 

יש סדנאות שיפוץ גיר בארץ? יכול להיות. האם יבואנים עובדים איתן? אולי כן אולי לא. רוב הסיכויים הם עובדים עם מישהו גדול שמקבל חלקים מכל העולם, כי ככה יותר משתלם.

 

מי נדפק משיטת עבודה כזאת? מי שמחזיק רכב מחוץ לאחריות, אבל אותו לא סופרים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

חבר'ה כשאני מתכוון לגיר מתפקד במצב ידני -

 

זה רכב מקרטע, וריח ורעש של טחינה ברקע!

 

כרגע אני יודע שמשדובר על מזלג שבור.

 

מחר אעדכן יותר לעומק .

 

ערב מעולה לכולם!

פורסם

עד כמה נמוך אתם מוכנים להוריד את הסטנדרט שלכם בשביל דאש-בורד יוקרתי והגעה מוקדמת לרמזור האדום הבא שאתם מגנים על גיר לא מתפקד בטענה שהוא לא ''הלך''

 

מעדיף יונדאי גטס glf מתפקדת מאשר וואג שיכלה לתקוע אותי ואת משפחתי בכביש עם שוליים צרים.

פורסם

לא מגן לא על זו ולא על זו...

 

אבל אם כבר חושב על בטיחות משפחתך... אל תעלה גטס על הפרק.

 

ואדים,אין לך מושג כיצד יבואן מתנהל תחת אחריות- וכל מה שכתבת לא נכון.

 

גיר חדש, חדש לחלוטין .

פורסם
עד כמה נמוך אתם מוכנים להוריד את הסטנדרט שלכם בשביל דאש-בורד יוקרתי והגעה מוקדמת לרמזור האדום הבא שאתם מגנים על גיר לא מתפקד בטענה שהוא לא ''הלך''

 

מעדיף יונדאי גטס glf מתפקדת מאשר וואג שיכלה לתקוע אותי ואת משפחתי בכביש עם שוליים צרים.

כי כאן שומעים בעיקר על המיקרים הבעייתיים.

ב 5 שנים האחרונות נמכרו עשרות אלפי מכוניות שמצויידות ב DSG+TSI, ורובם המכריע של הרוכשים בהחלט מרוצה מהמכוניות, וקונה אותן שוב ושוב.

אם לא, צ'מפיון מוטורס היו מחליפים מקצוע מזמן.

ואל תספרו לי שמדובר בשפוטים ומכורים - תראו מה קרה לפורד פוקוס ומוקדם יותר לסיטרואן BX.

ועדיין האוקטביה אחת המכוניות הנמכרות ביותר בארץ.

ואז יש שתי אפשרויות - או שמדובר במכונית טובה או שהרוכשים הם פשוט מזוכיסטים.

או ששתי האפשרויות נכונות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אבל מכונית שנתקעת על בסיס יום יומי, איך תביא רווח לחברת הליסינג ?

אתה האחרון שאני צריך לספר לו איזו אופרציה זו להחליף מכונית לעיתים תכופות.

הגולף, הפאביה והאיביזה כמעט ולא נמכרות לציי רכב, ועדיין נמכרות מצויין, אגב.

אז כנראה שהמצב הרבה פחות נוראי ממה שמיצטייר כאן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן,

לי יש סטטיסטיקה מוכחת .

חברת הליסינג תספק מה שהלקוח מבקש .

 

גם גולף מיוחדת...

 

מנסיון.

 

בגדול -

אמרתי כבר , האוקטביה שלי ז"ל הייתה הכי מוצלחת מכמה מאות...

פורסם

גם אני יודע שלפחות מבחינת אמינות, האוקטביה נופלת ממיתחרותיה המלוכסנות.

כמשפחתית, היא בליגה אחרת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...