Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות אוקטביה. 3 שנים, 153,494 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקטביה ששורדת 150K עם אותו גיר זה הישג... הגיר כנראה החזיק כל כך הרבה זמן כיון שבעל הרכב ידע בדיוק איך לנהוג עם הגיר הזה ובכל זאת ב150K הוא גם מת...

גם אני בפוקוס החלפתי מצמדים ביום הראשון שקבלתי את הרכב אך כיון שאני יודע איך לתפעל את הגיר הזה כנראה ייקח עוד הרבה זמן אם בכלל עד שיוחלף מצמדים בפעם הבאה.

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוקטביה ששורדת 150K עם אותו גיר זה הישג... הגיר כנראה החזיק כל כך הרבה זמן כיון שבעל הרכב ידע בדיוק איך לנהוג עם הגיר הזה ובכל זאת ב150K הוא גם מת...

גם אני בפוקוס החלפתי מצמדים ביום הראשון שקבלתי את הרכב אך כיון שאני יודע איך לתפעל את הגיר הזה כנראה ייקח עוד הרבה זמן אם בכלל עד שיוחלף מצמדים בפעם הבאה.

 

וזו בדיוק הבעיה.

אני לא קונה רכב עם גיר אוטומטי כדי להתאים את הנהיגה שלי לרצונות שלו.

הגיר אמור "לספוג" כל סגנון נסיעה של כל נהג.

רכבים מחזיקים גם 300,000 עם גיר מקורי-לא חושב ש150,000 זה ק"מ מכובד לגיר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אני שונא גירים רובוטיים אם זה חד מצמדי ואם זה דו מצמדי, את הדו מצמדי בעיקר בגלל העדר אמינות מוחלטת נכון לימים אלו וכי טווח הק''מ שבו מגיעות בעיות דיי רחב ולא ניתן לדעת למה לצפות. כל זה מתווסף לעלויות גבוהות בתיקון ומבחינתי פסול, מצד שני אין לי בעיה עם ידני ואני מעדיף ידני על פני אוטומט.

 

אני אתך שלגיר אוטומט 160 אלף ק''מ זה מעט אך אם נחשוב עליו דווקא כגיר ידני זה ק''מ דיי מכובד למצמד!

הכל תלוי בהאם אתה מבין עם מה יש לך עסק ולמה לצפות, רוב האנשים חושבים שזה גיר אוטומט רגיל או לא בהכרך מבינים את מהות הגיר הרובוטי ובשבילם 160 אלף ק''מ ועלות תיקון כמו שפעם היה עולה גיר שלם חדש זה באמת חוסר אמינות.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
וזו בדיוק הבעיה.

אני לא קונה רכב עם גיר אוטומטי כדי להתאים את הנהיגה שלי לרצונות שלו.

הגיר אמור "לספוג" כל סגנון נסיעה של כל נהג.

רכבים מחזיקים גם 300,000 עם גיר מקורי-לא חושב ש150,000 זה ק"מ מכובד לגיר.

אני מכיר הונדה אקורד 2003 שהגיר הלך ב 100K אחרי 5 שנים על הכביש, והמוסך המרכזי בראשון אומר "זה קורה"

אז יש מקרים שונים.

גיר ה DSG7 יבש אכן לא הדבר הכי אמין שיש אבל יש גירים מסוגים שונים וחברות שונות, מישהו הזכיר לא מזמן כאן גירים של ZF וסיפר על אמינותן הלא ממש טובה.

 

לגבי DSG7 שהגיע ל 150K - יפה ואכן טוב שיש גירים שמחזיקים להרבה הרבה יותר (מחברות שונות) ויש להשתפר באמינות אצל אלה שלא

קובי

:-)

פורסם
לרכב שנסע 50 אלף בשנה ללא תקלות עד עכשיו לדעתי לא נורא בכלל.

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הפס האדום הזוועתי הזה מסביב לרדיו והתיבת הילוכים מגיע מהחברה?:shock:

בשביל 150,000 זה סביר לגמרי,

קורולה עם ק"מ כזה לא הייתי מהסס יותר מידי לקנות,מאוקטביה הייתי מתרחק.

 

במחילה משניכם, אבל לקוחות כמוכם הם התשובה לשאלה: "איך זה שממשיכים לקנות מצ'מפיון רכבים עם תקלות ידועות."

אצלנו בחברה רפידים מתקלקלים על ימין ועל שמאל. מכוניות עם פחות מ100000 קמ. לעומתן פורטה וi35 ללא ציוץ.

 

כל עוד הרכב בליסינג ויש אחריות יצרן למה לא? מצד שני עניין הזריזות החיסכון בדלק, והפרקטיות שלהם מושכים לקוחות כמו עיוורים.

המחיר כנראה זול מאוד ברכישה ובאחריות. עם כל הכבוד לפרקטיות ולחיסכון בדלק, חברת ליסינג לא תציע רכב שהיא מפסידה עליו.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

על פי כך שהחלפת רפידות קדמיות ב90 אלף זה אומר שהרוב המוחלט של הק"מ אצלך הוא בין עירוני כך שה150 אלף ק"מ שהגיר החזיק הם לא בגדר הפתעה. (שיוט לא פוגע בגירים רובוטים)

פורסם
רק הלך גיר, שזה כלום באמת.

 

כולה המכלול הכי מורכב ברכב.

 

איפה כתוב "שהלך הגיר"?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
איפה כתוב "שהלך הגיר"?

 

לא נכתב אבל למה לא לשער השערות , להפוך לעובדות ולהסיק מסקנות בהתאם...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

חברים, הלך גיר ויוחלף בשלמותו .

 

ברגע שהגיר נוסע באי זוגיים בלבד - החלפת גיר קומפלט.

 

לפי סטטיסטיקה של 90 מתוך 90 .

 

אבל אולי אני טועה.

פורסם

לא הבנתי.

הדיאגנוזה היא שלך או של המוסך?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

קיבלת , הרכב עוד בחניון...

אבחנה שלי בלבד , לא שוחחתי עם מנהל טכני מטעם היבואן, לא ממתין לה גיר חדש על שולחן הניתוחים ;)

פורסם
הרכב עוד מחכה לגרר בחניון החברה...

 

אבל הסירו ספק -יוחלף גיר בשלמותו .

 

ספק גדול , נראה יותר כהחלפת מכלול מצמדים .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...