Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות אוקטביה. 3 שנים, 153,494 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קיבלת , הרכב עוד בחניון...

אבחנה שלי בלבד , לא שוחחתי עם מנהל טכני מטעם היבואן, לא ממתין לה גיר חדש על שולחן הניתוחים ;)

 

על מה מבוססת האבחנה שלך (ידע, ניסיון קודם)?

 

[גילוי נאות, כבר מצאתי עדות באינטרנט על בעיה בהילוכים זוגיים שנבעה מקונקטור פגום]

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק בשביל להכניס פרופורציות במספרים,

יש שני תסריטים נפוצים שבהם רכב שעושה 150K ב3 שנים (50K בשנה):

1. רכב שמנייד את בעליו (נגיד לעבודה וחזור) על בסיס יומי מרחקים מחוץ לעיר.

2. רכב שעובד כל היום בתוואי עירוני (מונית לדוגמא).

 

מההיכרות הוירטואלית שלי עם מקס, מדובר בתסריט 1.

לכן לכל מי מתפעל על כך שהגיר הצליח לשרוד 150K, זה דווקא בזכות תוואי הנסיעה.

אם היה בבעלות אדם שמבלה לצורך ההשוואה את אותו הזמן ברכב כל יום כמו מקס, אבל לא בתוואי בינעירוני, הגיר לא היה שורד גם 2/3 מהמרחק הזה.

יום טוב גם לך

פורסם

פאלו,

לא קונקטור ולא נעליים .

 

רמזתי לך בעקיפין במה מדובר, מה הטיפול .

 

הסיבה שלא מפרט יותר מדי, היא כדי לא לפגוע ביבואן שעובד מולי .

 

מה שנקרא רק משתף .

 

העובדות הן עובדות, ואשמח באופן אישי לשתף אותך בנתונים כדי שתבין מאיפה הנסיון ;)

פורסם

מצטער, אני לא מבין רמיזות.

איך אתה בדיוק מסייע ליבואן בזה שאתה מודיע (לא יודע על בסיס מה) שהגיר במצב הכי גרוע שיכול להיות?

 

אני חושב שהמידע לגבי מה כן ומה לא בגירים הללו ממש עוזר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

אני חושב שהוא רמז דיי והותר: לא נכנסה לרוורס ורק הילוכים זוגיים... אנחש פה שזה לא יגמר ב ₪3500 .

בכל מקרה , כל הכבוד לה,150K . נלחמה כלביאה, הביסה את כל הצקצקנים (אמנם הרוב במהירות שיוט...) הכי מוצלחת בליסינג . יהי זכרה ברוך.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

האוקטביה שלי ספציפית לא עשתה בעיות .

 

כל השאר כן.

 

מה שכן- ננהגה כמו רכב פרטי , לא נאנסה .

 

היתה תקלה אחת עם חיישן ואקום שיושב על המגבר בלם , הוחלף במקום על ידי וסלאמתק .

 

ניקל מסביב ,

פורסם

ה dsg היא תיבה ידנית לכל דבר ועיניין.

ותיבות ידניות לא מתקלקלות.

מה שהלך אצלך הוא המכטרוניקס, וזו הסיבה שהמכונית איבדה קו הילוכים.

ברגע שיוחלף המכטרוניקס, התיבה תשוב לתיפקוד תקין.

שום דבר בגיר עצמו לא יכול ללכת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ה dsg היא תיבה ידנית לכל דבר ועיניין.

ותיבות ידניות לא מתקלקלות.

מה שהלך אצלך הוא המכטרוניקס, וזו הסיבה שהמכונית איבדה קו הילוכים.

ברגע שיוחלף המכטרוניקס, התיבה תשוב לתיפקוד תקין.

שום דבר בגיר עצמו לא יכול ללכת.

 

הכל נכון אך הרכב משווק כרכב אוטומטי ומחירו גם ככזה ולכן עניין הטכנולוגיה לא צריך לעניין את הקונה.

פורסם
אופס, לאיפה הלכו כל התאוריות היפות של מישהו כאן?

יש לי כובעים בשפע אם מישהו צריך...

 

מישהו-ים. ברבים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...