Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות אוקטביה. 3 שנים, 153,494 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתנצל, לא כלכך הבנתי, אתה מביא את הפורום כמדגם מייצג? אם כן אז זוהי טעות גדולה, שכן הפורום לא מיצג את רוב העם ברוב בפרמטרים.

 

דבר שני, שלושה מקרים שאני אישית שמעתי על גירים שהתפגרו (מתנצל אם אני פוגע במישהו) בפחות מ-100K, אחד מהם הוא בוודאות לא חבר בפורום ואני די בטוח שגם השניים האחרים לא (רמת הבנה ברכב וחוסר עניין מעבר למהותו) כך שלא תמצא כאן את כל המקרים.

 

למה אנשים משתמשים בסמים? למה יש נשים מוכות שנשארות עם בעלייהן, למה עוד הרבה דברים.

 

בוא נסתכל על שורה תחתונה, בישראל נהוג שמכוניות עם הרבה יותר מ-150K עדיין נוסעות, לכן אני לא מבין איך אפשר לקבל תקלות כאלה כאילו מדובר בעוד טיפול על הדרך.

 

נ.ב, הייתה לי סקודה מושכרת ל4 ימים ובאמת מודבר בחווית נהיגה ברמה אחת מעל המתחרות מהבתים האחרים, אני אישית מוכן להוריד ברמה בתמורה לשקט תעשייתי. מי שלא זכותו, אבל אני ממש לא מבין אותו.

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא,

מבין התנהלות מול מחלקה טכנית של יבואן + נסיון עם מעל500!!!

אוקטביות .

 

מעל 500.

 

שהתיק רכב שלהן בנצר שלי, עם היסטוריה שלמה.

 

חן, אותי לא צריך לשכנע...

 

נהניתי מאוד מהאוקטביה.

פורסם

אתה יודע למה הבחור עם הi35 צוחק? כי היו בשימושו 2 אוקטביות שאחזקתן עלתה הרבה אבל ממש הרבה יותר מהיונדאי. וכמות הפעמים שהוא נתקע איתן הייתה יותר מאצבעות יד אחת. ועדיין הבחור אהב את הסקודות. אבל אחרי שנסע 5 שנים עם יונדאי הוא התחיל להבין שעוד 10 קמ"ש בעליה לא שוות יותר מהמתנה לגרר בצהרי היום בסכנין. ואתה יודע מה צחוק הגורל? שאולי אותו בחור יקבל שוב אוקטביה.... אז אם חשוב לך עוד 10 קמ"ש בעליה מהמתנה לגרר בסכנין אז לא תבין את הבחור.

פורסם

ואדים,אין לך מושג כיצד יבואן מתנהל תחת אחריות- וכל מה שכתבת לא נכון.

 

גיר חדש, חדש לחלוטין .

 

הרכב בן שלוש עם מעל 150K ק"מ - על איזו אחריות אדוני מדבר בדיוק?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

על אחריות על הגיר עד 150,00.

 

הרכב נכנס על רעידות בגיר ב 149+- ולכן מוגדר כ " תקלה חוזרת" .

 

וטופל כתחת אחריות .

פורסם

מה מיוחד בגיר הזה לעומת גירים רובוטיים אחרים שהוא לא מצליח לשרוד יותר מכמה שנים בממוצע?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם
ביום ה' הייתי אמור להחזיר אוקטביה 1.2 Dsg , ללא אף תקלת גיר בהיסטוריה , ללא אף הוספת שמן, אף משאבת מים... .

 

על אחריות על הגיר עד 150,00.

 

הרכב נכנס על רעידות בגיר ב 149+- ולכן מוגדר כ " תקלה חוזרת" .

 

וטופל כתחת אחריות .

 

תחליט. היו לפני בעיות בגיר, או לא?

 

פורסם

מי שקונה אוקטביה זה או בליסינג, או חדש עם אחריות, או יד שניה והוא לא יודע מהתקלות שצפויות לו, או מי שיודע מהתקלות וזה שווה לו את המחיר... מה שמשותף לכולם זה שיהיה להם במוקדם או במאוחר תקלות.

 

יש כאן מישהו שמכיר רכב עם DSG7 יבש ללא שום תקלה מעל 150K? אני בספק אם יש כאן כזה בפורום.

למה בכל זאת קונים? כי זה שילוב נפלא של כח וחווית נהיגה ומחיר שאין למתחרות (בניגוד לפוקוס לדוגמא שכך בנוי הגיר).

פורסם
תחליט. היו לפני בעיות בגיר, או לא?

 

מה תחליט , מה?

 

תקרא את השרשור מההתחלה , ותבין שלא רציתי לפספס את האחריות ולהאריך חוזה לעוד שנה .

פורסם
חבר'ה כשאני מתכוון לגיר מתפקד במצב ידני -

 

זה רכב מקרטע, וריח ורעש של טחינה ברקע!

 

כרגע אני יודע שמשדובר על מזלג שבור.

 

מחר אעדכן יותר לעומק .

 

ערב מעולה לכולם!

 

יכולת פשוט לענות קודם שאתה עוד לא יודע מה קרה לגיר...

 

מכיוון שאני באמת לא בקיא, מה זה מזלג שבור?

 

זה חשוב, כי עד כה תקלות DSG שדווחו נגעו בעיקר להחלפת מצמדים (שזה יותר בלאי מתקלה, וגם לא משבית את הרכב, אבל עדיין סיפור יקר) והחלפות מכטרוניקס. נדמה לי שמהסוג האחרון אנחנו שומעים פחות לאחרונה.

 

אם אתה, שחשוף למדגם רחב, יודע אחרת... זה מעניין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חייב להגיד שזה השרשור הכי מוזר שהיה פה.

אני גם די מסכים עם חן, הכל פה חורים בסיפור ולא ראינו עד עכשיו הוכחה אחת, הכל פה זה "סמכו עלי מהניסיון שלי אני יודע הכל בלה בלה בלה".

פורסם

פאלו,

הסיפור הזה עם הגיר נפל בתקופה קצת לחוצה בחיים, ולכן לא יצא לי להתעמק .

 

גם הרכב סיים חוזה , אבל מבטיח גם תמונות ופירוט מעמיק .

פורסם
רק הלך גיר, שזה כלום באמת.

 

כולה המכלול הכי מורכב ברכב.

 

צודק, כי ברכבים כמו I20 שכל שני וחמישי מתפרק חיישן או מתג שעולה אלפי שקלים, זה שום דבר והימי עבודה שאתה מפסיד לא עולים כסף. (מניסיון עם I20 שנוסעת רק מחוץ לעיר מטופלת לפי הספר עם חלקים מקוריים בלבד ונוהגים עליה בעדינות).

פורסם
לא מגן לא על זו ולא על זו...

 

אבל אם כבר חושב על בטיחות משפחתך... אל תעלה גטס על הפרק.

 

ואדים,אין לך מושג כיצד יבואן מתנהל תחת אחריות- וכל מה שכתבת לא נכון.

 

גיר חדש, חדש לחלוטין .

לא כל כך בטוח שעדיף להתקע עם שני זאטוטים על כביש מהיר בוואג חדישה, מאשר להגיע ליעד בגטס עתיקה. ואני מתייחס למצב היפוטטי כמובן, אבל כשלוקחים בחשבון את מה שמתפרסם פה מעת לעת, עושה רושם שהוא גם אפשרי. ואני כותב מתוך פוזיציה כמובן, לא של בעל גטס, דווקא של מי שבחניה אצלו אוקטביה 1.4 17 צמודה, אבל קודמתה ( 1.2 14 ) צייצה transmission error בלוח השעונים לקראת תום שלוש שנותיה ו80K ק"מ אצלי והתחילה לקרטע כמו פסיכית. לא יודע מה קרה שם, האוטו לא שלי ולכן לא ממש מענין, אבל ההרגשה מחורבנת all the same.

פורסם
צודק, כי ברכבים כמו I20 שכל שני וחמישי מתפרק חיישן או מתג שעולה אלפי שקלים, זה שום דבר והימי עבודה שאתה מפסיד לא עולים כסף. (מניסיון עם I20 שנוסעת רק מחוץ לעיר מטופלת לפי הספר עם חלקים מקוריים בלבד ונוהגים עליה בעדינות).
אז גם יונדאי זה ח#א

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...