Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

ברשותי פיגו 308 שנת 2009,

לפני כחצי שנה הפנס הקדמי שמאלי החל לעבוד בצורה מוזרה (אור חלש בהשוואה לימין). מבדיקה מהירה מצאתי שחיבור האדמה במחבר הראשי לפנס נשרף, מה שגרם לזה שלא היה מגע מספק ולכן לא דלק כראוי. בוצע גישור ישיר והבעיה הסתדרה.

השבוע, כול הבלוק של הפנס שמאל אחורי הפסיק לעבוד. מבדיקה מהירה נמצא שחיבור האדמה נשרף כליל במחבר של הבלוק.

אני יכול לבצע התיקון, השאלה מה גורם לאדמה להשרף ? האם זה מרמז על בעיה חמורה הרבה יותר ? או שמדובר בבעיה שעלולה להתרחש ?

 

שינוי נוסף שהבחנתי ברכב בחצי שנה האחרונה, האזעקה לפעמים לא מצפצת (רק אורות מהבהבים) כשאני מבטל/מפעיל אותה.

 

תודה על העזרה !

פורסם

זאת תופעה שקיימת בהרבה רכבים בפנסים האחוריים, כי דרך חיבור ההארקה (אדמה) זורם כל זרם הנורות הפועלות

(או, אור בלם, איתות וכו') שהוא גבוה יותר כשכמה נורות דולקות ביחד (לדוגמא אור אחורי ואור בלם בעמידה ברמזור/פקק תנועה).

אם יצרני הרכב היו מתקינים מגע עבה/רחב/חזק יותר להארקה אז הייתה נמנעת תקלה כזאת.

בברכה - רפי לין

פורסם

היי רפי,

תודה על התשובה המהירה.

 

מצרף סרטון המסביר כיצד לתקן הבעיה במידה ועוד מישהו נתקל בזה :

פורסם

תקלה ידועה ב-308. אצלי תוקנה בזמנו בשני הפנסים האחוריים (אחד מיד לאחר הרכישה, השני כעבור שנתיים וחצי)

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

×
×
  • תוכן חדש...