Jump to content

נהגת מספר1

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של נהגת מספר1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. בדקתי, לא עובד, מה אפשר לעשות? תודה
  2. פעם ראשונה שאני כותבת בפורום, שכחתי לציין זה מאזדה 3 שנת 2008. הם לא נפתחים גם מהחלונות האחוריים, וגם החלון של ליד הנהג, רק החלון השמאלי נסגר ונפתח בקלות.
  3. המנגנון של חלונות החשמל, אף חלון לא נפתח, חוץ מהחלון של דלת הנהג השמאלי, מה יכול להיות? כי החלון השמאלי נפתח ונסגר בלי בעייה. תודה למשיבים
×
×
  • תוכן חדש...