Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עופר,

 

אתה צודק, אני לא יודע איך הרגשת בכל סיטואציה.

רוצה לפרט? אולי תציין באיזו סיטואציה התוקפת גרמה לך להרגיש מאויים, לפחות במידה כזו שנאלצת לשתף פעולה מתוך פחד.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • תגובות 224
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במבי - האם חשת מאויים או מוחמא (בכל סיטואציה וסיטואציה)?

 

עד כמה כל ה"הטרדות" האלה נעשו על ידי ממונות\בעלות כוח כלפיך\בעלות פוטנציאל להפעיל כוח, כגון איום בתלונה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כתבתי תגובה, מחקתי אותה!

 

לא מוכן בכלל לנהל כל סוג של דיון על הביטוי הבזוי הזה.

 

אני אנהל דיון עם מכחישי שואה לפני שאנהל דיון על זה.

 

רייפ קלצור אעלק.

 

אולי בזאיר בין ההוטו והטוטסי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עופר,

 

אתה צודק, אני לא יודע איך הרגשת בכל סיטואציה.

רוצה לפרט? אולי תציין באיזו סיטואציה התוקפת גרמה לך להרגיש מאויים, לפחות במידה כזו שנאלצת לשתף פעולה מתוך פחד.

 

מתי?

 

ברגע שזה קרה, למחרת או אחרי 20 שנה?

 

וזה מה שקובע, מה כל אחד "הרגיש"?!

 

הייתי שתוי, שכבתי עם מישהי, למחרת הרגשתי עם זה חרא.

זה אונס?

 

נ.ב. גם אתה חלק מתרבות האונס. כי אתה גבר.

 

https://www.huffingtonpost.com/zaron-burnett/guide-to-rape-culture_b_5440553.html

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כרגע לגברים אין את הפריבילגיה הזאת. אבל אם בטלויזיה יגידו שכן וגברים יתחילו להגיש תלונות, אז כן.

ואז נחיה במדינה שצריך לערב עו"ד כדי לומר שלום אחד לשני.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רגע, רגע, כל הרייפ קלצ'ור הזה זה שטויות, אני מסכים. אבל אי אפשר לומר שזה שטויות שגברים הם יותר מטרידים ותוקפים מינית מנשים, ושהתרבות היא אכן כזו שבה נשים נפגעות מזה הרבה יותר וחוששות להתלונן.

 

רוני,

 

1. לא גבר ולא נעליים, כל חוקרת משטרה תגיד לך שהלחץ הכבד ביותר שמופעל על נאנסות להעיד, גם ע"י המשטרה/ פרקליטות וגם ע"י ארגוני הנשים הוא "אם לא תתלונני, הוא ימשיך לאנוס, זה על המצפון שלך!!!"

 

2. לא לשתוק אף פעם!

 

אבל, אם שתקת תקופה ארוכה ועכשיו את משחררת אבל את עושה את זה בעיתונות ולא בבית המשפט כי בעצם אין לך הוכחה, אז צפי לתביעת דיבה שבה לא תנצחי ותפסידי הרבה מאוד כסף ואני כבר מחכה לראשון שיתבע את אחת מהם.

 

ההימור שלי על זהבי.

 

3. למה? מי קבע? יש לי חשדות שרומן זדורוב הופלל, אני צריך או לספק לך את השם של זה שהפליל אותו או לשתוק?

וואללה, יופי!

 

1. לא דיברתי עם מספיק חוקרות משטרה בשביל לדעת. אני כן יודע שנשים מפחדות להכנס לכל הסיפור כי הן מרגישות שתוקפים אותן, שמאשימים אותן, כי הן חוות את זה שוב ושוב בגלל חקירות המשטרה ובית המשפט.

2. קל לומר "לא לשתוק אף פעם". קל להיות גיבור גדול על הנייר. קשה הרבה יותר לעשות.

3. אז החשדות שלך שוות לתחת, תסלח לי. גם לי יש חשדות שטראמפ קשר קשר עם הרוסים. וואלה איך תרמתי לדיון.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוצה לפרט? אולי תציין באיזו סיטואציה התוקפת גרמה לך להרגיש מאויים, לפחות במידה כזו שנאלצת לשתף פעולה מתוך פחד.

 

במבי - האם חשת מאויים או מוחמא (בכל סיטואציה וסיטואציה)?

 

עד כמה כל ה"הטרדות" האלה נעשו על ידי ממונות\בעלות כוח כלפיך\בעלות פוטנציאל להפעיל כוח, כגון איום בתלונה?

 

 

הנה, בבקשה. כל "תרבות האונס" בשני משפטים.

אם לא השרשור הזה, אם לא ה"מודעות" הזו, אם לא החפירה הזו, במבי היה חי באושר ובאושר עם זכרונות על כמה חוויות מעט הזויות, אבל מצחיקות בסך הכל. בהן המרחב המוגן שלו (או איך שלא קוראים לחרא הזה) לא נפגע. הוא לא קיים יחסי מין כנגד רצונו, לא סומם, לא נעלב, לא נפגע ולא נחרד.

 

ועכשיו אתם באים ומתחילים עם ה"המ... ואיך זה גורם לך להרגיש? זה מאוד לא בסדר שזה קרה ואתה צריך להרגיש פגוע... תרגיש פגוע, אחרת כנראה משהו ממש דפוק איתך..."

בום - במבי יוצא בתקשורת על זהבי שהטריד אותו מינית.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
אבל אי אפשר לומר שזה שטויות שגברים הם יותר מטרידים ותוקפים מינית מנשים

 

אכבר בולשיט. גברים פשוט "מעבירים" את זה הרבה יותר בקלות ולא מוטרדים מזה.

אם הייתי מתראיין בתקשורת על כל פעם שצבטו אותי בתחת, הפשיטו אותי בכוח עד התחתונים על הבר (ואז גם צילמו והעלו את זה לאינטרנט. טרו סטורי. יכול לחפש את זה מתישהו) או הדביקו אותי לקיר ודפקו לי בוסה עם לשון (כנ"ל. טרו סטורי), או העירו לי הערות סקסיסטיות, לא היה נשאר לי זמן לחיות.

 

מה עשיתי במקום? הרגשתי מוחמא והרמתי איתן צ'ייסר.

 

עריכה: מצאתי. למען הסר ספק, הפרצוף שלי באמת נראה ככה באותו רגע.

24840_362457030628_3736901_n.jpg

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

3. אז החשדות שלך שוות לתחת, תסלח לי. גם לי יש חשדות שטראמפ קשר קשר עם הרוסים. וואלה איך תרמתי לדיון.

 

זה עדיין לא מנע ממך לכתוב עשרות הודעות ארוכות בשרשור טראמפ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
קמיל מסכמת את זה יפה מאוד (לסבית וטרנסג'נדרית)

 

https://www.youtube.com/watch?v=r5xIH5osL5k

בגדול, מסכים איתה מאוד!

 

רק בהערה קטנה, בשתי מילים, "בית החיות".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הנה, בבקשה. כל "תרבות האונס" בשני משפטים.

אם לא השרשור הזה, אם לא ה"מודעות" הזו, אם לא החפירה הזו, במבי היה חי באושר ובאושר עם זכרונות על כמה חוויות מעט הזויות, אבל מצחיקות בסך הכל. בהן המרחב המוגן שלו (או איך שלא קוראים לחרא הזה) לא נפגע. הוא לא קיים יחסי מין כנגד רצונו, לא סומם, לא נעלב, לא נפגע ולא נחרד.

 

ועכשיו אתם באים ומתחילים עם ה"המ... ואיך זה גורם לך להרגיש? זה מאוד לא בסדר שזה קרה ואתה צריך להרגיש פגוע... תרגיש פגוע, אחרת כנראה משהו ממש דפוק איתך..."

בום - במבי יוצא בתקשורת על זהבי שהטריד אותו מינית.

 

אכבר בולשיט. גברים פשוט "מעבירים" את זה הרבה יותר בקלות ולא מוטרדים מזה.

אם הייתי מתראיין בתקשורת על כל פעם שצבטו אותי בתחת, הפשיטו אותי בכוח עד התחתונים על הבר (ואז גם צילמו והעלו את זה לאינטרנט. טרו סטורי. יכול לחפש את זה מתישהו) או הדביקו אותי לקיר ודפקו לי בוסה עם לשון (כנ"ל. טרו סטורי), או העירו לי הערות סקסיסטיות, לא היה נשאר לי זמן לחיות.

 

מה עשיתי במקום? הרגשתי מוחמא והרמתי איתן צ'ייסר.

 

עריכה: מצאתי. למען הסר ספק, הפרצוף שלי באמת נראה ככה באותו רגע.

[ATTACH=CONFIG]496844[/ATTACH]

יש לנו צ'יפנדייל בפורום!!

 

ספייר, תביא בחשבון שהרבה יותר גברים נמצאים בעמדות כוח כלפי נשים, ונשים גם יותר חלשות פיזית - ולכן הן חשופות הרבה יותר לפגיעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כולנו, אני חושב, מסכימים שמי שחוותה\חווה הטרדה מינית חייב\ת להתלונן ויפה שעה אחת קודם. אף אחד לא היה רוצה להרגיש מושפל בשום מצב, בטח שלא כזה.

 

הנושא הזה כל כך סבוך שאין בו "כללים ברורים" לכל אורך האנושות - כי חלקם "מוכתבים" באופן ישיר או עקיף על ידי התקופה, החברה עצמה ואופיה - ואני אסביר:

 

1. היו זמנים, לא רחוקים במיוחד (30-40 שנה אחורה), שהכל היה אחרת. בערוץ מסחרי היית מוצא סרטים תוצרת הארץ בהם רוב הזמן חייב להיות מישהו ערום אחד, ונראה שהתקופה היתה הרבה יותר "משוחררת" וללא ספק שונה מהיום. תוכניות על מתיחות גם כן היו מערבות דוגמניות עירום בשביל להביך, זה גם סוג של הטרדה - אבל התייחסו לזה בהומור ולדעתי הוחמאו ונהנו מזה חלק מהזמן.

 

2. פעם - שוב, לפני 30-40 שנה, היו דברים שנסובו על עניינים של "כבוד המשפחה".

בשביל לא להכתים את שם המשפחה, הרבה אנשים לא התגרשו.

בשביל לא להכתים את שם המשפחה, הרבה נשים שחוו הטרדה מינית לא התלוננו.

 

3. כל אלו שלא התלוננו אז, מרגישות היום הרבה יותר פתוח להתלונן - כי החברה יודעת לקבל ולהכיל את זה.

בתקופה שבה 50% מהזוגות מתגרשים ובכל גן וכיתת בית ספר תמצא כמה כאלה - אז גם גירושין כבר הפך להיות עניין שבשיגרה.

 

איפה הבעיה (או: נראה לי שזה מה שמעצבן את בגירה, ובצדק) ?

 

הבעיה שהיום עושים מכל הסיפור הזה מסע תיקשורתי. ברור שחלק מאותן נשים שחוו הטרדה ברמה כזו או אחרת (יש משפט שנאמר או צביטה בטוסיק, ויש דברים.... אתם יודעים, בקצה השני של הסקאלה) וחלק כבר שמו את זה מאחוריהן - והמשיכו הלאה. זו הותיר בהן צלקת מסויימת שבחלק מהמקרים הזמן עשה את שלו והצליח להשכיח חלק מהדברים, ובחלק אחר - לא.

 

הבעיה היום שכמעט לא פונים לבית המשפט, פונים לתקשורת (טלויזיה, פייסבוק, עיתונים וכד'). אני מבין שבחלק מהמקרים חל חוק ההתיישנות ולא תמיד ניתן לפנות לבית משפט, אבל מה תכל'ס כל הסיפור הזה נותן ?

לצערי, בגלל שכל מיני כאלה ואחרים "תפסו טרמפ" על הנושא הזה, ופתאום כל אחת שלא התחשק לה באותו יום לשכב עם בעלה, הופכת להיות "מוטרדת מינית", הנושא הפך להיות ביזיון - וזה מקלקל לכל אלו שבאמת חוו פגיעה בעבר והיום זועקות על כך.

 

אני מבין שסביב כל הנושא הזה יש את עניין המודעות, אותן נשים שחוו בעבר תקיפה או הטרדה ולא התלוננו, היום הן מעלות את הנושא בגלל נושא המודעות - וזו חלק מהתשובה לשאלה "מה תכל'ס כל הסיפור הזה נותן ?".

מעבר לכך אני סבור שבחלק מהמקרים יש עניין של נקמה ולא ממש עניין של מודעות. נקמה קיימת בכל אחד באשר הוא - במינון כזה או אחר.

מכל המתלוננות עד היום, לדעתי חלק לא מבוטל בכלל עושה את זה רק בגלל יצר הנקמנות - ויש לי תחושה שדווקא בקטגוריית ה"סלב" זה שולט חזק העניין הזה.

 

תכל'ס ? הרבה מאיתנו היום (גברים ונשים כאחד) היו רוצים שיחמיאו להם שהם סקסיים\אטרקטיביים\יפים. מי לא רוצה שיחמיאו לו, בעיקר בנושא כזה ? גם אישה וגם גבר היו מוחמאים (ומחמאה בתחום הזה היא ב 99% הטרדה מינית) - אך אם מדובר בעניין הדדי (יש משיכה) אני בטוח שאף אחד מהם לא היה מרגיש מוטרד מינית, זה היה מתפרש כמחמאה.

 

אגב, מבלי ליצור הכללות - אבל נתקלתי בזה לא מעט בחיי, לא מעט מ"בנות המין היפה" מוכנות לעשות לא מעט בשביל מחוות (חלקן חומריות וחלקן מילוליות) כאלה ואחרות.

זה מזכיר לי שלפני כ-20 שנה, בתקופה שעוד הייתי בצבא, היה לי חבר טוב, ממש חבר נפש, שהיתה לו חברה מקסימה (בחורה יפייפיה ואיכותית).

הוא העריך אותה מאוד, כיבד אותה ברמות לא רגילות והיא העריכה בחזרה. לימים הם נפרדו (דבר שנדהמתי ממנו) אבל היא דאגה לומר לו משהו שנחרט לו לתקופה מאוד ארוכה בראש: היא רצתה להרגיש גם את הצד הלא מכבד, היא רצתה להרגיש בחייה גם מישהו שיעשה עבורה מחווה (כדוגמא: יביא לה פרחים או יקנה לה משהו בעל ערך רגשי), יזיין אותה ויזרוק אותה. ממש ככה.

קטונתי מלהבין את בנות המין היפה, המוח שלהם פשוט עובד אחרת ממוח של גבר. מה שכן - כולנו עושים טעויות, חלקן קטנות - חלקן גדולות מאוד (או ככה לפחות אני, עם מוח של גבר, מפרש את זה). יכול להיות שבמוח נשי דברים מתפרשים אחרת, ויש תתי קטגוריות שבמוח של גבר אין - וזה אולי מסביר חלק מההתנהגות של גברים מסויימים ופרשנות שונה לדברים מהצד הנשי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אכבר בולשיט. גברים פשוט "מעבירים" את זה הרבה יותר בקלות ולא מוטרדים מזה.

 

אתה לוקח את המקרה הפרטי שלך ומשליך על הכלל. האם למישהו באמת יש ספק שנשים עוברות הרבה הרבה יותר הטרדה מינית מגברים? תעשו לי טובה.

 

זה עדיין לא מנע ממך לכתוב עשרות הודעות ארוכות בשרשור טראמפ.

 

אני אסלח לך כי אתה בוודאי לא קורא את עשרות ההודעות הארוכות שלי שם, אבל מעט מאוד פעמים שם התייחסתי לקשירת הקשר עם הרוסים, ובשום מקום שם לא כתבתי שאני חושד בכך שטראמפ קשר עם הרוסים בלי לכתוב סיבה הגיונית מאוד מדוע. אתה סתם כתבת משהו בסגנון "אני חושד כי אין מצב שזה לא ככה, זה פשוט עיתוי מוזר מדי".

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הקמפיין הזה הוא חלק מאופנה שאתם אולי לא חשופים אליה, בארה"ב, שעניינה נוירוטיות קיצונית לגבי כל מה שיכול להתפס כתוקפנות. קרי, כל דבר.

מחזק ומוסיף:

העיתונות בארץ, כדרכה של עיתונות, עצלנית להפליא ומחקה כל פיפס שיוצא מארה״ב גם אם הוא לא קשור למציאות הישראלית.

הדוגמה הבולטת היא ״פוקימון גו״ משנה שעברה - אינספור כתבות וקשקושים וניתוחים על משחק שלא היה זמין בכלל בחנויות הישראליות (אני לא סופר את הבודדים שהורידו את ה-apk).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...